PsichiX Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Witam, chciałbym zaprezentować wam silnik 3d nad którym pracuje. Narazie jest to wersja 1.0 prealpha, wiec nie ukazuje zbyt dużo. link sterowanie: strzałki - kierunek z, x - nachylenie kamery enter - reset * - zmiana czasu +, - - latanie Piszcie co o nim sądzicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 sufit podłoga i głupie poruszanie tylko tyle widze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Ten silnik nadaje się do symulatorów lotniczych bo do czego innego raczej nie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Mi się podoba tak krytykujecie a ciekawe czy byście potrafili lepsze zrobić. Dodaj żeby można było chodzić i trochę mniej czułe przesuwanie tego obrazu i będzie fajnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 chodzenie (latanie raczej) to + i - a jak wam sie podoba obrót kamery (jej nachylenie) ?? ps. ta podloga to tak zeby pusto niebylo, a niebo (chmury) to nie sufit. jak wam sie podoba poruszanie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 co w w tym widzicie? Przecież to 5 minut roboty szczerze mówiąc -.- Jedyne co tu ciekawe jest to kąt nachylenia kamery EDIT: No wreszcie ktoś kompetentny mnie poparł :P EDIT 2: OH YEA! 666 POST =3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Gdzie tu jest 1.6MB? Poza tym, Pieter ma rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 I tak narazie lepiej bym, nie zrobił :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Jeżeli PsichiX przyszedłeś pochwalić się że uczysz się 3D i nawet ci idzie to gratulacje ale następnym razem przyjdź z czymś "ciekawszym" bo oglądanie takich rzeczy nie jest za ciekawe... (bez urazy, uff chyba dzisiaj narobiłem sobie wrogów :| ) Pozdro600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Ponieważ to jest wersja prealpha silnika, to nie ukazuje zbyt wiele, ale prace nad nim wciąż trwają i dochodzą nowe możliwości. Część graficzna jest tymczasowa i ulegnie zmianie w przyszłych wersjach, więc mam nadzieje, że po zapoznaniu się z nowszymi wersjami zmienicie zdanie na lepsze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Dla mnie bardzo dobry silnik 3D :D:D:D:D Jeszce zobaczycie jak sie zmieni :D:D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Moim zdaniem można z tego zrobić symulator lotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Chciałbym dodać, że silnik PsichiXa prezentuje się teraz lepiej, a prace są wciąż kontynuowane. http://img515.imageshack.us/img515/5710/xenonscreen2xd0.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Ładny silnik :D Ale następnym razem wyjdź z czymś bardziej dokończonym bo to to nie jest za bardzo ciekawe... Pozdrawiam Lord Marcelot :wheelchair: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Ale następnym razem wyjdź z czymś bardziej dokończonym bo to to nie jest za bardzo ciekawe... Kolejny powtarzacz po kimś... a sam byś lepszego nie zrobił. <_< A przykład spoko. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 @Up Masz racje nie zrobił bym lepszego Pozdrawiam Lord Marcelot :wheelchair: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 A moim zdaniem ten silnik będzie bardzo dobrym dowodem na to, że w GM nie opłaca się robić niewiadomo jakich gier 3D. Ze screenów wygląda jak gra z czasów Windowsa 95 bądź 98, a będzie mieć wymagania Dooma 3 :) . Jak się ma ambicje związane z trzecim wymiarem to lepiej odejść od GM i zająć się czymś innym, np. Irrlicht z jakimś językiem pod który został przeportowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Szkoda, że do przodu ne można lecieć :( . A w postaci EXE niedługo będzie zajmowało 10 MB + . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 A moim zdaniem ten silnik będzie bardzo dobrym dowodem na to, że w GM nie opłaca się robić niewiadomo jakich gier 3D. Ze screenów wygląda jak gra z czasów Windowsa 95 bądź 98, a będzie mieć wymagania Dooma 3 :) . Tym bardziej, że ludzie zrobili o wiele ładniejsze engine'y w GM'ie, z bloomingami i innymi takimi. Radzę zastanowić się nad jakimś dll'em jak już. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Takie se. Ta kamerka za szybko sie porusza moim zdaniem, zresztą wątpie żeby komuś się to przydało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 A moim zdaniem ten silnik będzie bardzo dobrym dowodem na to, że w GM nie opłaca się robić niewiadomo jakich gier 3D. Ze screenów wygląda jak gra z czasów Windowsa 95 bądź 98, a będzie mieć wymagania Dooma 3 :) . Jak się ma ambicje związane z trzecim wymiarem to lepiej odejść od GM i zająć się czymś innym, np. Irrlicht z jakimś językiem pod który został przeportowany. Zwłaszcza że Irrlicht jest też dostępny pod GM ^^ A co do przykładu wiem że mój przykład samochodu był kiepski ale nie musiałeś iść w moje ślady ^^ mam wielką nadzieje zobaczyć ten engine w lepszej formie ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Ekhm, wybaczcie że was sprostuje, ale wszystkie wasze "oceny" tyczą sie bardzo starej wersji silnika zamieszczonej tutaj. Aktualna wersja jest zupełnie inna, bo robiona od nowa - zrezygnowałem ze spritowego silnika na rzecz spritowo-wektorowego (w przyszłości wektorowego). Wiem że do 3D gm nie jest najlepszy, dlatego uczę sie assemblera - więcej możliwości, ale i trudniejszy. Nie dałem na razie aktualnej wersji bo chciałem poczekać na pełną wersję wraz z narzędziami. Ale skoro temat został odświerzony to mam prośbę: napiszcie na jakich komputerach pracujecie (procesor, pamięć, grafika) bym mógł zoptymalizować kod silnika by można było go używać na w miare każdym pc. Pozdrawiam :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Wiem że do 3D gm nie jest najlepszy, dlatego uczę sie assemblera - więcej możliwości, ale i trudniejszy. Ty chyba niechcesz wiedziec ile robiono gre 3d w asemblerze, z znacznie gorsza grafika :]tak, 5 lat :X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Tak, Assembler i programuj pod konkretny procesor, system i układ graficzny jak możesz napisać dużo łatwiej w C++ i przenosić pod różne procesory, systemy i układy graficzne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Raczej mnie do c++ w tej chwili nie ciągnie, ale w pszyszlości... Puki co musze skończyć XenoN, jeśli efekty nie będą dobre to pomyśle nad c++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się