Tymon Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ehem... ja napiszę =3 Gdzie ten temat? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ehem... ja napiszę =3 Ok, masz 24h. Czekamy xD Gdzie ten temat? :D Jeszcze 2,5 godziny ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Dobrewgo rts'a albo rpg się nie zrobi, ale prostego tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Niestety, w przypadku tych dwóch gatunków "prosty" znaczy "kiepski" :) Więc lepsze są inne tematy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Z tym że prosty rts jst kiepski się nie zgodzę. Przykładem może być Medieval Clash, zrobiony w gm, prościutka strategia, jednak moim zdaniem bardzo fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 W pierwszej turze Ligi Tymon zrobił coś, co można uznać za RTSa. Gra w sumie ciekawa, ale nie ustrzegła się błędów z wykrywaniem kolizji. AI też nie było specjalnie inteligentne. I powtarzam: grę robił Tymon. To o czymś świadczy. Nie łapię, co w tym dziwnego? Tymon Głupcze! =D Przychylam się tylko do opinii, że RTS nie jest najlepszym tematem na grę, którą trzeba wykonać w 24h. I podaję przykład, cobym nie był uznany za gołosłownego. Patrysław Dalej nie łapię. Tymon Boś durny. =P Kłócicie się, czy RTS jako temat kolejnej tury jest dobrym pomysłem, czy nie. Ja uważam, że nie, ponieważ 24h to za mało na taki gatunek. Ty robiłeś coś "RTSopodobnego" w pierwszej turze Ligi i pod względem technicznym wyszło ci średnio. Już rozumisz? Patrysław Nie... a miałem tylko 8h na napisanie jej. Tymon Teoretycznie miałeś 24. =] I przestań mi bruździc w moim pięknym poście! Nurf! Patrysław I tak nie wiem o co Ci chodzi =/ Tymon Pojaśniłem Tymonowi na GG. Koniec dyskusji. =) Patrysław :crying: Tymon Już wyjaśniam: Tymonowi jest przykro, że użyłem go jako przykładu. =D Głaskanie nie pomogło. =P Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ktoś tam się wypowiadał, że fajny byłby szczegółowy temat, żeby łatwo się tworzyło. Ale wymyślić sensowny temat to wcale nie jest tak prosto, taki, żeby dało się w oparciu o niego zrobić pare oryginalnych gierek (a nie, dam klon mario bros i mamy wszystkie gry takie same). Nawet zaglądanie na losowe strony słownika mi nie dało pomysłu dobrego. Więc prowizoryka, pierwsze co mi do głowy przyjdzie(Czyli siedziałem nad tym 10 minut): Czyli tematem na piąty odcinek Ligi24 jest: BEZBRONNOŚĆ Hmm, troche badziewne, ale nie ma tego co by na dobre nie wyszło :P. Zresztą, poradzita se ludzie :). Powodzenia! -Maurycy Jak się zapewne domyślacie, macie czas do jutra, do 21:08 :) Mam nadzieję, że prac będzie więcej, niż w ostatniej turze :P Maximal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 temat wg. mnie dobry, jak bym jutro nie zdawał prawka to pewnie bym cos sieknoł - a tak - prawdopodobnie nie zdąże :( ale piękny symulator torturowanego człowieka by był :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Biednie, oj biednie... Tylko dwie i półgodziny zostały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Tia ;/ i zauwazylem ze nie zanosi sie zeby ktos oddal... tak to wyglada jakby nikomu sie nie chcialo xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Omg, wymyślacie takie tematy że głowa boli a później się dziwicie że nikt nic nie robi. Jedzenie, bezbronność itp. Bez urazy ale najmądrzejszy temat zapodał Maximal. Coś co jest jasno określone i wiadomo o co chodzi (mówię o temacie survival). Bezbronność? W jakiej formie? Platformówka w której jesteśmy bezbronnym motylkiem? Czy po prostu gra której tematyka kojarzy nam się z bezbronnością? Przecież to jest traktowane zbyt ogólnie. Temat powinien jasny i że tak powiem `zamknięty`. Wszystko jasne i bez dodatkowych pytań powinno samo nasuwać nam na myśl pomysł na grę. Mam nadzieję że teraz podacie sensowniejszy temat. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 to zarzucajcie jakis temat na gre xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 No to lipa z tą turą nikt nie oddał pracy :confused: To co teraz będzie nowy temat czy co????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 jeśli z jakichś względów temat miałby być przedłużony o nastepne 24 to ja napewno oddam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczypiorex Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Oj widze denne te wasze tematy:P Temat powinien być dokłądnie sprecyzowany np "Rts w świecei bananów" albo "piekielna platformówka" Jeżeli nei macie nic przeciwko temu podrzuce wam swój pomysł na grę a wy pomysł zaakceptujecie lub nie lub jescze przedłużycie czas skałania prac z bezbronnosci. A wieć moja propozycja: :jezor: Platformówka o wdzięcznym tytule "Przygody dzięcioła Józka i jego kaczki" Szczypiorex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Hmm, Maximal? No nic. Ja moge w każdym razie zapodać inny lepszy temat. Jak chcecie - tj, zapodam go, jak Boss się bojawi to powie czy bierzemy nowy temat, czy coś innego. A więc ewentualnie, zależnie od decyzji bossa, myśle, że, Platformówka Od Góry , byłoby ciekawym tematem, i wcale nie trudnym do wykonania. Hmm? [swoją drogą tekst "Mroow :3 Papu!" Z twojego Czat-Siga zawsze mnie rozbraja... Czyje dzieło ta linijka? :D] -Maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczypiorex Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Niezły pomysł skell mozna by do tego dodać jescze temat fabularny:P np "Zejście z niebios" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Niezły pomysł skell mozna by do tego dodać jescze temat fabularny:P np "Zejście z niebios" Jestem za tym, by każdy wykazał inwencje twórczą odnośnie forum. Bo zaraz zaczniemy wrzucać pliki gm6 gdzie każdy tylko tytuł wstawi i zuploaduje. No i zmieni autora :P. -Maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczypiorex Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 nie kumam twojej wypowiedzi. Czy mój post wskazywał że mam na myśli plagiat? Ja próbuje wykazać się inwencja twórczą aby wasze (bo ja jestem zielony w tych klockach)twory były o czymś. Bo czym będzie się różniło Mario w którym idzie sie od prawej do lewej od tego pierwotnego? Skell jak piszesz coś odnośnie wypowiedzi powyżej to nie musisz jej cytować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Jednak wymuszasz w ten sposób brak inwencji twórczej u nas - pamiętaj że ona rośnie razem z wielkością pola do popisu =) Skell. "Mroow :3 Papu" ja napisałem =3 Mroow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Ojoj... Moje zdanie jest takie: Wg mnie tematy typu RPG, RTS, platformówka są do kitu. Temat nie powinien w sposób techniczny opisywać gry, bo wtedy sprawa wygląda zbyt ogólnie. Poza tym, wkrótce tematy by się wyczerpały i trzebaby było je powtarzać. Liga stałaby się nudna jak kluchy z rosołem. Tematu typu jedzenie, niszczenie, bezbronność są już nieco ciekawsze. Dają tylko pewny zarys, pewną wizję gry, a reszta zależy od naszej pomysłowości. Wtedy niekoniecznie lepszy jest ten, kto wykonał grę perfekcyjnie pod względem technicznym. Liczy się wtedy też pomysł, koncepcja. I na przykład kiedy tematem jest jedzenie, to wykonanie zwyczajnej platformówki, w której wszelkimi 'znajdźkami' są produkty spożywcze jest moim zdaniem trochę pójściem na łatwiznę - nie ma w tym żadnej pomysłowości. Ale na przykład gra Hanjusa podobała mi się najbardziej, mimo że nie miała super grafiki, była tylko na 5 minut, ale pomysł był bardzo fajny i to powinno się liczyć. A tak w ogóle to uważam, że najlepsze pomysły na tematy zapodaje szczypiorex :thumbsup: Chciałbym zobaczyć jakie gry pojawiłyby się pod tytułem "Przygody dzięcioła Józka i jego kaczki". Heheh. No właśnie może tu tkwi haczyk? Może zamiast podawać tematu możnaby było podawać TYTUŁ gry? Najlepiej żeby wszystko było z humorem. Wtedy może Liga stałaby się dużo ciekawsza? PS. Jak dzięcioł może mieć kaczkę? :D Im durniejszy pomysł, tym śmieszniejszy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Shaman - Można by tu eksperymentować a eksperymentować :). Dla mnie też tematy jednowyrazowe są najlepsze, bo dają największe pole do popisu (jednocześnie utrzymując wszystko w jednej koncepcji), ale widać jaki efekt. Co do gry jako tytuł, to według mnie nienajlepszy pomysł, bo z tego można wszystko zrobić :). Z przygódd dzięcioła Józka i jego kaczki możnaby zarówno zrboić RPG, RTS, platformówe, przygodówe, survivala, Tycoona, sima, i tak dalej... Brak ograniczeń nie jest zbyt dobry, bo trudno się zdecydować [Mialem kiedyś o tym na Polskim]:). szczypiorex - wiesz, chodziło mi o to, że jak masz temat na gre, to jest dobrze. Ale jak masz temat plus ustaloną fabułe, to już gorzej. Przynajmniej dla mnie - mi najbardziej pasuje pojedyńczy wyraz opisujący wszystko. Tymon, Purr, purr, meow, purrrrrr :3 [nadmiar angielskiego, podobnie jak kotów, szkodzi :D] W każdym razie, można spróbowaćw szystkiego, trzeba poczekać na decyzje Mistrza. niech tylko ta runda szybko się skończy, bo chce wziąć udział w czymś :D. -Maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 skell: Ojej, :huh: Mi właśnie chodziło o ograniczenie pola do popisu w taki sposób żeby najistotniejszy był dobry pomysł. Ale to zależy od koncepcji Ligi. Jeśli mamy oceniać szybkość i efektywność kodowania, to okej. To jest tylko moje skromne zdanie, że ciekawiej byłoby oceniać pomysły i staranność, a nie np. najszybszy, najefektywniejszy i najbardziej rozbudowany engine RTS'a wykonany w 24 godziny... Ale niech decyduje lud !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczypiorex Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 największe pole do popisu Zbyt dużę poled do popisu nie jest dobre W zasadzie te 2 kawałki tekstu wzajemnie sie wykluczają... Wiesz jakie pomysł mogą sie zrodzić superanckie gry. Ja sobie np wyobrażam takiego tycona w któym zakąłdasz firmę produkujacą gumowe kaczuszki a szefem firmy jest taki sobie pan Józek... Sam anpisałeś ze pole do popisu jest najważniejsze:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Oceniasz jak chcesz =) Kod nie jest oceniany - bo nie ma jak! Tylko że sam efekt świadczy o poziomie umiejętności kodera. szczypiorex. Wszystko w nadmiarze szkodzi =3 Poza tym, lepszy już ten nadmiar niż niedobór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczypiorex Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 jak kiedyś będziesz miał za dużo pieniędzy możesz mi dać na urodziny tak ze 2-3 miliony;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Chętnie, naprawdę - gdybym miał, oddał bym =) Tak czy inaczej. Nie znajdzie się temat który by wszystkim dogodził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 największe pole do popisu Zbyt dużę poled do popisu nie jest dobre W zasadzie te 2 kawałki tekstu wzajemnie sie wykluczają... Wiesz jakie pomysł mogą sie zrodzić superanckie gry. Ja sobie np wyobrażam takiego tycona w któym zakąłdasz firmę produkujacą gumowe kaczuszki a szefem firmy jest taki sobie pan Józek... Sam anpisałeś ze pole do popisu jest najważniejsze:P Już poprawiłem swoja myśl - chodziło mi o to, że kiedy masz jeden wyraz, to masz pole do popisu, ale jednocześnie jasno określony cel. A gdy masz tytuł, to możesz z ty wszystko zrobić, a wtedy ciężko się zdecydować na wybór. Swoją drogą, niezaszybko się prdukujecie z tymi postami? :P Znajdzie się: "Wstaw tu coś co ci będzie pasować i to zrób" -Maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 A moim zdaniem gotowy tytuł to zły pomysł, najlepiej jakby tematy były np. połączenie horroru z grą logiczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Mam pomysł na temat: MMORPG 3D z nieograniczoną ilością użytkowników z super wypasionym AI i piękną, zapierającą dech w piersiach grafą. XD Tak na serio: To co się tu dzieje??? Koniec? Start? Głosowanie? Przerwa? Co jest? Proponuję temat: Runaway. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi