Micanser Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 WItam, chce wam przedstawić bete mojego systemu walki do gry, jest podobny do tego z heroes. Narazie jest możliwość dowolnego wyboru postaci (chodzi mi o to, że nawet po wykonaniu ruchu, możemy ponownie wybrać tą samą postać), nie ma menu itp. Wiem że animacja może trochę źle działać, ale chyba nie drażni oczu. Chcę abyście mówili (pisali) o każdym powarznym błędzie. http://www.gmclan.org/up863.html plik noname_rpg Oczywiście oceny silnika też piszcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaytek Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 OMG, jak tu cokolwiek zrobić? :/ Ow, strzałeczkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Sorry, zapomniałem, postać wybieramy myszką, poruszamy się strzałkami i walimy ctrl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 No mam nadzieję, że sterowanie strzałezckami i atakowanie ctrl jest tylko tymczasowe, że później będzie się sterować samą myszką. Pozatym przeciwnika można bić tylko od boku nie można od góry itp. Nie wiem czy to tak ma być. Reszta jest w porządku i podoba mi się :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Prawdodobnie sterowanie na myszkę się nie zmieni, miał bym wtedy niemały problem. Specjalnie można atakować tylko od boku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 No to troszkę kiepsko w takiej grze klawiatura i myszka sie psługiwać. Ale może zasłoni to piękny świat, grafika i wszystko co tam zrobisz. :P Oby tak bylo :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zamierzam dodać do systemu walki akce zasłania się np. tarczą itp. Dlatego jest takie sterowanie (a po za tym jest mi łatwiej :D). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Nawet dobre tylko mógł byś zmienić sterowanie :P Ale po za tym jest wszystko w porządku :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Oprócz tego że mi się archiwum nie chce wypakować ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Dodałem menu, wstęp, AI wroga, wybór ataku. Jeśli pobierzecie gre z muzyką (plik ttw.rar), aby usłyszec muzykę musicie wejść w opcje i zanzaczyć opcje MUZYKA. Jeśli chcecie pobrać gre bez muzyki, to pobierzcie plik ttw_nomusic.rar http://www.gmclan.org/up863.html I jeszcze jedno, nie zamierzałem w tej walce dawać dwóch bandyów, chciałem dać bandyte i jakieś zwierzę (wilka lub dzika), ale nie posiadam odpowiednich spritów. Jeśli ktoś takie znajdzie, to niech da link. Jeśli koś takie wykona, znajdzie miejsce w twórcach. (np. wilka z widokiem od boku jak biegnie i atakuje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Hohoho, zapowiada się świetnie. Dźwięki jeśli się dobrze domyślam z Knights & merchant :) Grafika przyjemna. Dość ładne menu. Tylko troche mi nie pasuje ten tekst "sięga po topór zwany tasakiem" xD. Przydałaby się też opcja wyłączenia tej siatki podczas walki. Ładniej by wtedy wyglądało. Ogólem bardzo fajnie to zrobiłeś. Zobaczymy jak dalej się to rozwinie :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 "sięga po topór zwany tasakiem" Chodziło mi o coś w stylu jak scyzoryk Gerwazego (jeśli się nie myle) w panu tadeuszu. Zwykła broń, jednak znana, z powodu tego co przeszła. Kurde, masz dobry pomysł z tą siatką, tylko gdzie ja teraz wcisne taki button :D. Dzięki za odpowiedź i danie pomysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 No to wkońcu coś innego niż te klasyki (strzelanki, scrolówki itp.) Popieram ten projekt, ale niewiem czy tak miało być że można np. tym kolesiem (barbarzyńcą chyba) podejść i zaatakować. Potem kliknąć na drugiego nim też zaatakować i potem znów można kliknąć tego pierwszego, i zaatakować (w nieskończoność). Tym sposobem niedopuści się wroga do ruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 A który plik ściągnoiłeś? Ten który opisuje w pierwszym poście (tam właśnie tak jest), czy ten w przedostatnim? Miałeś menu itp.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 naprawde bardzo bobry system walki :thumbsup: cos mi sie wydaje ze wyrosnie z tego heroes w gamemakerze :D dokoncz ta gierke!!! a jak by zrobic wlasnie takiego heroesa to gamemeker by wytrzymal?? edit: ehhh... ekhm...ekhm... :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 a jak by zrobic wlasnie takiego heroesa to gamemeker by wyrzymal??Wyżymał? To GM umie wyżymać? ;p Mniemam, że chodzi o "wytrzymał" :D Otóż jedyny problem z grą turową to dobrze wszystko zakodować. Z wydajnością nie powinno być problemów. Co innego RTS, nad którego silnikiem aktualnie pracuję ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Ale ja nie robie herosów, robie coś podobnego, walka jest turowa, ale podczas gry będzie ciągle leciał czas, tylko przesunięcie o pole kosztuje 5 minut (oczywiście nie prawdziwych) , ale jak będziemy stać w miejscu nawet przez godzine, to wszystko bedzię się działo. Tutaj nie ma tak jak w heroes, że mamy bohatera i armie, tutaj robimy drużyne z kilku bohaterów, może jeszcze dzisiaj dak plik z walką, gdzie będzie pełna drużyna. Narazie zrobiłem tylko system walki, bo ciągle coś mu dodaje i poprawiam. Oczywiście będzie tu też cos z strategii. Np. planuje zrobić coś takiego, że jak opanujemy miasto, możemy zbierać podatki od ludzi itp. Ale nie bedzie to wyglądało jak w heroes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 A będą zaklęcia? Mi by pasowała teleportacja, prosto pod wroga i ciach go tasakiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Jeśli ściągnołeś drugą bete (plit ttw lub ttw_nomusic), to podczas walki nacisnij przycisk "ataki specjalne". Wtedy pokazuje się takie okno, po jego lewej stronie jest napis ATAKI, i są tam ataki specjalne, po jego prawej stronie jest napis ZAKLĘCIA (no dobra, tak na serio to bez "ę" :P ), więc chyba łatwo się domyslić (mimo iż narazie ta połowa ekranu jest pusta :] ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 W sumie spoko. Ładne menu i niezły pomysł - choć będzie trudny do wykończenia w jedną osobę. Tylko to sterowanie... koniecznie musisz dać sterowanie myszką - tak każda tura to męczarnia. To troche wiecej roboty, ale przecież chodzi o to, żeby gra była jak najlepsza. Sterowanie z klawiatury kompletnie nie pasuje i zabija całą grywalność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Tutaj nie mogę już zrobić sterowania tylko myszką, bo np. rzucanie zaklęć i niektóre ciosy specjalne wymagają zręczności, myszką nie dało by się tego zrobić. Już prędzej zrobie żeby sterowanie było tylko klawiaturą, ale nie wygodnie było by grać tylko klawiaturą nie podczas walki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się