Skocz do zawartości

Beta systemu walki


Micanser

Rekomendowane odpowiedzi

WItam, chce wam przedstawić bete mojego systemu walki do gry, jest podobny do tego z heroes. Narazie jest możliwość dowolnego wyboru postaci (chodzi mi o to, że nawet po wykonaniu ruchu, możemy ponownie wybrać tą samą postać), nie ma menu itp. Wiem że animacja może trochę źle działać, ale chyba nie drażni oczu. Chcę abyście mówili (pisali) o każdym powarznym błędzie. http://www.gmclan.org/up863.html plik noname_rpg Oczywiście oceny silnika też piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam nadzieję, że sterowanie strzałezckami i atakowanie ctrl jest tylko tymczasowe, że później będzie się sterować samą myszką. Pozatym przeciwnika można bić tylko od boku nie można od góry itp. Nie wiem czy to tak ma być. Reszta jest w porządku i podoba mi się :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem menu, wstęp, AI wroga, wybór ataku. Jeśli pobierzecie gre z muzyką (plik ttw.rar), aby usłyszec muzykę musicie wejść w opcje i zanzaczyć opcje MUZYKA. Jeśli chcecie pobrać gre bez muzyki, to pobierzcie plik ttw_nomusic.rar http://www.gmclan.org/up863.html

I jeszcze jedno, nie zamierzałem w tej walce dawać dwóch bandyów, chciałem dać bandyte i jakieś zwierzę (wilka lub dzika), ale nie posiadam odpowiednich spritów. Jeśli ktoś takie znajdzie, to niech da link. Jeśli koś takie wykona, znajdzie miejsce w twórcach. (np. wilka z widokiem od boku jak biegnie i atakuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hohoho, zapowiada się świetnie. Dźwięki jeśli się dobrze domyślam z Knights & merchant :) Grafika przyjemna. Dość ładne menu. Tylko troche mi nie pasuje ten tekst "sięga po topór zwany tasakiem" xD. Przydałaby się też opcja wyłączenia tej siatki podczas walki. Ładniej by wtedy wyglądało. Ogólem bardzo fajnie to zrobiłeś. Zobaczymy jak dalej się to rozwinie :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"sięga po topór zwany tasakiem"
Chodziło mi o coś w stylu jak scyzoryk Gerwazego (jeśli się nie myle) w panu tadeuszu. Zwykła broń, jednak znana, z powodu tego co przeszła. Kurde, masz dobry pomysł z tą siatką, tylko gdzie ja teraz wcisne taki button :D. Dzięki za odpowiedź i danie pomysłu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wkońcu coś innego niż te klasyki (strzelanki, scrolówki itp.)

Popieram ten projekt, ale niewiem czy tak miało być że można np.

tym kolesiem (barbarzyńcą chyba) podejść i zaatakować. Potem kliknąć na drugiego nim też zaatakować i potem znów można kliknąć tego pierwszego, i zaatakować (w nieskończoność). Tym sposobem niedopuści się wroga do ruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak by zrobic wlasnie takiego heroesa to gamemeker by wyrzymal??
Wyżymał? To GM umie wyżymać? ;p Mniemam, że chodzi o "wytrzymał" :D Otóż jedyny problem z grą turową to dobrze wszystko zakodować. Z wydajnością nie powinno być problemów. Co innego RTS, nad którego silnikiem aktualnie pracuję ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie robie herosów, robie coś podobnego, walka jest turowa, ale podczas gry będzie ciągle leciał czas, tylko przesunięcie o pole kosztuje 5 minut (oczywiście nie prawdziwych) , ale jak będziemy stać w miejscu nawet przez godzine, to wszystko bedzię się działo. Tutaj nie ma tak jak w heroes, że mamy bohatera i armie, tutaj robimy drużyne z kilku bohaterów, może jeszcze dzisiaj dak plik z walką, gdzie będzie pełna drużyna. Narazie zrobiłem tylko system walki, bo ciągle coś mu dodaje i poprawiam. Oczywiście będzie tu też cos z strategii. Np. planuje zrobić coś takiego, że jak opanujemy miasto, możemy zbierać podatki od ludzi itp. Ale nie bedzie to wyglądało jak w heroes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ściągnołeś drugą bete (plit ttw lub ttw_nomusic), to podczas walki nacisnij przycisk "ataki specjalne". Wtedy pokazuje się takie okno, po jego lewej stronie jest napis ATAKI, i są tam ataki specjalne, po jego prawej stronie jest napis ZAKLĘCIA (no dobra, tak na serio to bez "ę" :P ), więc chyba łatwo się domyslić (mimo iż narazie ta połowa ekranu jest pusta :] )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie spoko. Ładne menu i niezły pomysł - choć będzie trudny do wykończenia w jedną osobę.

 

Tylko to sterowanie... koniecznie musisz dać sterowanie myszką - tak każda tura to męczarnia. To troche wiecej roboty, ale przecież chodzi o to, żeby gra była jak najlepsza. Sterowanie z klawiatury kompletnie nie pasuje i zabija całą grywalność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie mogę już zrobić sterowania tylko myszką, bo np. rzucanie zaklęć i niektóre ciosy specjalne wymagają zręczności, myszką nie dało by się tego zrobić. Już prędzej zrobie żeby sterowanie było tylko klawiaturą, ale nie wygodnie było by grać tylko klawiaturą nie podczas walki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...