Skocz do zawartości

Engine do mojej gry .:CyborkWar:. !


Cekol

Rekomendowane odpowiedzi

Napewno trzeba dodać dźwięki i przeciwników XD. Już nie mogę się doczekać aż będe mógł pochodzić tym gostkiem (o ile to gostek) i porozwalać przeciwników. Jeśli rozwalanie wrógów będzie tak dobrze zrobione jak narazie postać, to będzie naprawde extra gra! :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

engine jest bueno :D

bardzo dobra animacja, zmiana broni tez ladan ogolnie fajna :D

jednak nie wiem czy nie leipej dodac zwykle sterowanie ze tylko "W" i potem za myszka chodzenie

bez "A","S","D" ale to tylko moja opinia ogolnie nie moge sie doczekac pelnej gierczasy

powodzenia

dodac: dzwiek, mozliwos strzelania niektorymi broniami seriami, przeciwnikow :P

 

ps grafika twoja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzicie bronie narazie nie strzelają ale świecą :D

jest broni narazie 5.

Podajcie jakieś pomysły broni!

narazie jest:

-karabin

-2 blasters

-shotgun

-super shotgun

- 2 mini rockets

Zamierzam jeszcze dodać :

Dzwięki

przeciwników

ładne mapy

mechy (niewiem poco)-można będzie do niego wejść i nawalać :D

Kreeeeew! :lol2:

i inne.

 

Dawać pomysły! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie oto chodzi że nic :(

działałem w gmie, chciałem zapisać i, komputer mi się zacioł.

zresetowałem go to dysk niechciał się włączyć(tak jak by chciał a niemógł)

a potem to nawet niedawał oznak życia :crying: :crying: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

huagh!... :mellow:

 

Ciężką pracą zrobiłem Remake mego silnika :)

 

Tytuł: CyborgWar(Beta test)

 

Gatunek: sam niewiem :P

 

Opis: Jest to beta test mego silnika.jest on trochę biedniejszy od poprzednika.

 

Download

 

Autorzy:

Wszystko ja

 

powiedzcie co poprawić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );

s = 5;
if( keyboard_check( vk_right ) )
{
    x += lengthdir_x( s, direction + 90 );
    y += lengthdir_y( s, direction + 90 );
}
else
if( keyboard_check( vk_left ) )
{
    x += lengthdir_x( s, direction - 90 );
    y += lengthdir_y( s, direction - 90 );
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny na maxa. Powiedz mi bo ostatnio modziłem i nie moglem wymodzic. Jak zrobić by cos tam po czasie doganiało powoli direction do poin_direction z ciebie na mausa? mam nadzieje ze rozumesz, żeby nie było ze odrazu amm skierowane na mysz tylko powoli doganiało. jak ja to robiłem to miałem problem, bo jak bylo direction 0 i pojechalem myszem w dół to on leciał całe 360 stopnni bo obracał sie tylko w jedna strone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...