Skocz do zawartości

Czemu repo twojego projektu jest prywatne?


alkapivo

Czemu repo twojego projektu jest prywatne?  

4 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak jest skonfigurowane repozytorium z waszymi projektami?

    • Prywatne (kontrolujesz kto może zrobić np. `git clone`)
    • Publiczne (każdy może zrobić np. `git clone`)
    • Nie korzystam z systemu kontroli wersji
      0


Rekomendowane odpowiedzi

W moim przypadku: jeżeli NDA mnie nie obowiązuje to trzymam projekt w publicznym repozytorium, nawet jeżeli jest komercyjny. Uważam, że mój kod jest bezwartościowy, tj. sam z siebie nie stanowi wartości. Liczy się to, czy ktoś umie z niego skorzystać, uruchomić skompilować.
Dodam tutaj, że staram się trzymać assety gry w osobny repo niż kod. Oczywiście nie mam 100% separacji, jakieś tekstury/mockupy itp. muszę trzymać w repo z `*.yyp`, ale takie rzeczy jak

  • levele (mapy, poziomy)
  • konfiguracje (gameplay, mob, npc)
  • tekst (dialogi, labelki)
  • muzyka
  • tekstury
  • itp.

Trzymam w osobnym repozytorium. Dzięki temu mogę mieć jedno repo publiczne, z samym "silnikiem gry", a to co czyni grę danym tytułem, czyli jej zawartość, mogę trzymać w repo prywatnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

No ja bym nie chciał, zeby mi pomysły podkradziono (lub grafikę) nawet z własnych projektów :D Nie mówiąc o tym, ze czasem na wczesnym etapie uzywam assetów których w sumie nie powinienem gdy gra stanie się komercyjna (np. licencja jest free do uzytku prywatnego), wiec takie publiczne trzymanie mogłoby prowadzić do łamania takiej licencji, dopóki coś jest placeholderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...