Morgo Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Gatunek: Top-down shooter Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał... W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć. Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io, IndieDB Rozmiar pliku: 44 MB Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje Reszta jest mojego autorstwa. Trailer: Screeny: Adriann i cysior 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Maja 2020 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Poczułem się jakby znów były lata '90 szpaq99 i Morgo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 O kurczaki, dobra gra na gmclanie! Mamy tu do czynienia z prostą strzelanką z dość surową grafiką ale za to satysfakcjonującym gameplayem. Jedyny problem jaki mam narazie to to że mapki są dość puste i monotonne graficznie co nadrabiają muzyką i klimatem. Przyznam że po przejściu dema chciałem więcej co nie zdarza się zbyt często jeśli chodzi o gry z gmclanu Czekam na pełną wersję:) szpaq99 i Morgo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Kiedy już usiądę do prac nad pełną wersją, poziomy z pewnością zostaną przebudowane, urozmaicone i zmienione graficznie. Obecne pochodzą jeszcze z wersji na game jam: @gnysek Mentalnie chyba trochę w nich utknąłem i stąd takie wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Fajny klimat robią te cutscenki :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimianVirus7 Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Feeling strzelania jest fajny, bardzo mi się podobał. Mapki rzeczywiście mało rozbudowane i surowe ale jakoś zbytnio to nie przeszkadzało, a pewnie będzie urozmaicane. Zmieniłbym tylko to otwieranie drzwi, bo psuło trochę dynamikę gry. Niech otwierają się bardzo szybko albo jakoś je inaczej zmienić. Trochę miałem dość tej muzyki po kilku minutach xD jakby była dłuższa to ok. Ale ogólnie to dobrze to wygląda i w jak wyjdzie aktualizacja to na pewno zagram. PS: Za pierwszym razem nie odpaliła mi się cutscenka w intro i nie wiedziałem co mam zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Dnia 16.05.2020 o 14:48, szpaq99 napisał: Fajny klimat robią te cutscenki :D. Cieszę się Zawsze ceniłem sobie kiedy gameplay ma chociaż jakiś kontekst i mam jakiś tam pomysł na fabułę, więc w pełnej wersji będzie ich więcej. Dnia 16.05.2020 o 15:59, SimianVirus7 napisał: Feeling strzelania jest fajny, bardzo mi się podobał. Mapki rzeczywiście mało rozbudowane i surowe ale jakoś zbytnio to nie przeszkadzało, a pewnie będzie urozmaicane. Zmieniłbym tylko to otwieranie drzwi, bo psuło trochę dynamikę gry. Niech otwierają się bardzo szybko albo jakoś je inaczej zmienić. Trochę miałem dość tej muzyki po kilku minutach xD jakby była dłuższa to ok. Ale ogólnie to dobrze to wygląda i w jak wyjdzie aktualizacja to na pewno zagram. PS: Za pierwszym razem nie odpaliła mi się cutscenka w intro i nie wiedziałem co mam zrobić Miło mi słyszeć.Tyle w to grałem, że zacząłem już wątpić czy feeling w ogóle jest dobry Co do otwierania drzwi to przeszło mi przez myśl, żeby je przyspieszyć lub zmienić ale skupiłem się na dopięciu najważniejszych spraw przed wydaniem dema. Rozważę to jeszcze w przyszłości. Z tego samego powodu nie pochyliłem się też nad muzyką. Z nią mam największy problem bo kiepski ze mnie kompozytor. Przynajmniej mam motywację aby w końcu się tego nauczyć Też kilka razy natknąłem się na błąd o którym wspomniałeś, wystarczy zresetować poziom w menu pauzy. Jak już ogarnę jak ładować wszystkie zasoby przed odpaleniem mapki powinien on zniknąć (mam nadzieję...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 dobra robota, przypomniały mi sie gry na miniclipie bardzo fajnie się strzela, głównie robotę robi to dobór dźwięków i odpowiednio badassowe animacje. widać, że całość jest przemyślana pod kątem gameplayu co bym poprawił: wygląd poziomów, ale o tym mowa wyżej dłuższa muzyka, bo obecna pętla dość szybko nuży wszechobecna ciemność - rozumiem, o jaki efekt chodziło, ale jednak na dłuższą metę jest to trochę męczące. znacznie zwiększyłbym zasięg światła dawanego przez celownik jeśli następne poziomy będą większe od tych z dema, to przydałaby się minimapka. zwłaszcza, że ze względu na wizualną jałowość leveli czasem ciężko się połapać. ogólnie oceniam na plus, z chęcią sprawdzę pełną wersję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się