Gibki Kaktus Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Mam mały problem z kompilacją na androida. Jeśli podepnę kabel i chcę uruchomić grę na fonie to się nie odpala, tylko na lapku mam micro web server. A jeśli chcę wyeksportować to wtedy wyskakuje error, ogólnie cała kompilacja: Cytuj Compile started: 22:56:50 "C:\Users\User\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\GMAssetCompiler.exe" /fU="C:\Users\User\AppData\Local\Temp\gm_ttt_28389\a93944.txt" /c /m=android /studio /config="Default" /tgt=8 /obob=True /obpp=False /obru=True /obes=False /i=3 /j=4 /cvm /tp=1024 /mv=1 /iv=0 /rv=0 /bv=1772 /gn="Just Small Arena" /td="C:\Users\User\AppData\Local\Temp" /cd="C:\Users\User\Documents\GameMaker\Cache" /sh=True /dbgp="6502" /hip="127.0.0.1" /hprt="51268" /o="C:\Users\User\AppData\Local\Temp\gm_ttt_28389\Just_Small_Arena" /optionsini="C:\Users\User\AppData\Local\Temp\gm_ttt_28389\gm_ttt_55531\Just Small Arena.ini" "C:\Users\User\Dropbox\Just Small Arena.gmx\Just Small Arena.project.gmx" Reading project file....finished. Compile Constants...finished. Remove DnD...finished. Compile Scripts...finished. Compile Objects...finished. Compile Timelines...finished. Compile Triggers...finished. Compile Rooms...finished. Compile Extensions...finished. Global scripts...finished. Final Compile...finished. Saving IFF file... C:\Users\User\AppData\Local\Temp\gm_ttt_28389\Just_Small_Arena\Just Small Arena.zip Writing Chunk... GEN8 Writing Chunk... OPTN Writing Chunk... LANG Writing Chunk... EXTN Writing Chunk... SOND Writing Chunk... AGRP Writing Chunk... SPRT Writing Chunk... BGND Writing Chunk... PATH Writing Chunk... SCPT Writing Chunk... GLOB Writing Chunk... SHDR Writing Chunk... FONT Writing Chunk... TMLN Writing Chunk... OBJT Writing Chunk... ROOM Writing Chunk... DAFL Writing Chunk... TPAGE Texture Group - Default Writing Chunk... CODE Writing Chunk... VARI Writing Chunk... FUNC Writing Chunk... STRG Writing Chunk... TXTR 0 Compressing texture... writing texture texture_0.png... Writing Chunk... AUDO Writing Chunk... SCPT Writing Chunk... DBGI Writing Chunk... INST Writing Chunk... LOCL Writing Chunk... STRG Stats : GMA : Elapsed=1698,9491 Stats : GMA : sp=1,au=0,bk=1,pt=0,sc=0,sh=0,fo=0,tl=0,ob=1,ro=1,da=0,ex=0,ma=3,fm=0x80000A000000 "E:\SDK\platform-tools\adb" get-state error: no devices/emulators found ----------------------------------------------------------- starting web server for C:\Users\User\AppData\Local\Temp\gm_ttt_28389\Just_Small_Arena\Just Small Arena.zip ----------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- Start the YoYo Runner Application on Android Device... ----------------------------------------------------------- Compile finished: 22:56:55 SDK mam wszystkie, NDK i JDK wykrywa też i jest ok. Keystore zmieniłem, ip też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Cześć, treść błędu mówi, że próba komunikacji z urządzeniem nie powiodła się. Odpal narzędzie adb z konsoli komendą E:\SDK\platform-tools\adb.exe devices i sprawdź, czy urządzenie zostało autoryzowane i czy jest online. Jeżeli nie, to musisz wejść w ustawienia telefonu i włączyć debugowanie przez USB. Opcja ta znajduje się w ekranie opcje programistyczne. Jeżeli nie masz takiej opcji w ustawieniach, to trzeba wejść w informacje o urządzeniu i kliknąć kilka razy label numer kompilacji. Po podłączeniu USB i włączeniu ADB, na telefonie powinien pojawić się popup z autoryzacją komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Marca 2019 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Przypominam, że support dla 1.4 skończył się w sierpniu 2019, wiec jeśli coś nie działa to: a) jeśli nie jesteś na wersji 1.4.9999 zainstalują ją (tylko kanał beta) b: jeśli na niej jesteś i nie działa, to może być winą zmian w architekturze androidowej i nic już nie poradzisz ale z tym adb bym sprawdził, bo też miałem takie jajca, że nie widziało urządzenia, albo szybko rozłącząło (to była jakaś Xperia). Przed każdym odpaleniem musiałem z konsoli odłączyć sprzęty, odpiąć i podpiąć USB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Też mam czasami problem z podłączeniem przez adb, wyłącza mi autoryzację od tak i muszę odłączyć i podłączyć, żeby mi znowu widziało urządzenie. A najgorzej to już jak próbuję przez tcpip podłączyć do sieci, żeby nie bawić się kablem (ale też bo ekran mi wariuje przez brak uziemienia w porcie usb, kek), to też co chwila mnie wywala, co drugi-trzeci build. Może to wina windowsa, bo na linuchu nie miałem takich problemów. Albo po prostu któraś aktualizacja SDK się spierdzieliła :/ Reasumując, adb raz działa, a raz leci sobie w kulki, co jest mega frustrujące i trzeba sprawdzać co chwila adb devices, czy wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Ups....byłem taki zmęczony że nawet nie zauważyłem rozłączenia telefonu i wysłałem inny error xD Cytuj Stats : GMA : Elapsed=1540,8799 Stats : GMA : sp=2,au=0,bk=1,pt=0,sc=0,sh=0,fo=0,tl=0,ob=1,ro=1,da=0,ex=0,ma=3,fm=0x80000A000000 cmd /c "subst Z: "C:\Users\User\Documents\GameMaker\Cache\Just_Small_Arena\Android\Default" && Z: && cd \com.companyname.Just_Small_Arena && "C:\Users\User\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\Android\runner\gradle\gradlew" assembleRelease lint " WARNING: An illegal reflective access operation has occurred WARNING: Illegal reflective access by org.gradle.internal.reflect.JavaMethod (file:/C:/Users/User/.gradle/wrapper/dists/gradle-3.1-bin/37qejo6a26ua35lyn7h1u9v2n/gradle-3.1/lib/gradle-base-services-3.1.jar) to method java.lang.ClassLoader.getPackages() WARNING: Please consider reporting this to the maintainers of org.gradle.internal.reflect.JavaMethod WARNING: Use --illegal-access=warn to enable warnings of further illegal reflective access operations WARNING: All illegal access operations will be denied in a future release Starting a Gradle Daemon (subsequent builds will be faster) FAILURE: Build failed with an exception. * Where: Build file 'Z:\com.companyname.Just_Small_Arena\build.gradle' line: 1 * What went wrong: A problem occurred evaluating project ':com.companyname.Just_Small_Arena'. > javax/xml/bind/annotation/XmlSchema * Try: Run with --stacktrace option to get the stack trace. Run with --info or --debug option to get more log output. BUILD FAILED Total time: 49.082 secs cmd /c "subst /d Z:" Lint Build report available at C:\Users\User\Documents\GameMaker\Cache\Just_Small_Arena\Android\Default\com.companyname.Just_Small_Arena\build\outputs\lint-results.html Create finished: 16:01:57 O to to chodzi, w międzyczasie zaktulizowałem GMa. To da się coś z tym zrobić, czy muszę czyścić lapka, żeby unity pobrać?XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Podejrzewam, że masz niepoprawnie skonfigurowane środowisko, spróbuj skonfigurować Android SDK jak opisano w artykule https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216753498-GameMaker-Studio-Android-SDK-and-NDK-setup- Edit: Możliwe też, że masz zainstalowany najnowszy pakiet NDK w wersji r19 - wprowadzili zmiany do toolchainów i może GMS ich już nie rozpoznawać. Jeżeli po skonfigurowaniu SDK dalej Ci nie działa, spróbuj przywrócić ndk-bundle do wersji r18b pobierając ze strony https://developer.android.com/ndk/downloads/older_releases.html i zastąp tym ndk-bundle w Android SDK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się