Rubin Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Witam. Chciałbym zlecić komuś wykonanie prostej gry (tekstowej strategii) w GM:S 2. Serwer i klient. Proszę o kontakt w prywatnej wiadomości, jeśli ktoś jest w stanie wykonać taki projekt. Szacowany budżet 800PLN, jednak może ulec zmianom w trakcie wyjaśniania dalszych szczegółów projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Robiłem mniejsze rzeczy za więcej kasy, wiesz że 8 stów to projekt do wykonania w tydzien lub mniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubin Opublikowano 29 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 To tylko wstępny budżet. Jeśli da się to wykonać w mniej, niż tydzień, to nawet lepiej. A czy to duży projekt? Wątpię raczej. W zasadzie powiedziałbym, że nawet dość prymitywny. Liczę się też z tym, że MMO musi mieć swoje zabezpieczenia itd., ale chodzi o naprawdę banalnego MMO'sa, gdzie jest serwer na kompie i setki graczy z każdym "odświeżeniem" stanu pobierają odpowiednie zmienne z serwera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Lipca 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Znaczy chcesz zrobić czat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubin Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 No coś jakby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 https://socket.io/get-started/chat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubin Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 12 godzin temu, Markuz napisał: https://socket.io/get-started/chat Jeśli miałbym przybliżyć możliwie najbardziej szkic ogólny tego projektu, to chodzi mi o wykonanie gry typu Plemiona, Ogame, Travian w wersji GMS 2. Nie chodzi mi o zwykły czat. Nie mam też zbytnio czasu na zagłębianie się w networking GM'a, stąd też chciałbym to zlecić komuś, kto to zrobi "za pstryknięciem palców", bo wiem, że jest tu ktoś na tyle doświadczony i dobry w te klocki. A kwota 800 PLN za wykonanie podstaw, które dalej sami sobie rozwiniemy, wydaje się być zadowalająca, acz może się zmienić oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Robienie w GM gry przeglądarkowej to jak wożenie piasku matizem. Można, ale po co? Są gotowe skrypty PHP ala Ogame w sieci, pobierz, zainstaluj na serwerze i gotowe. Wydasz 20zł za hosting, a nie 800zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubin Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Panie gnysek, prosze mi dać przewieźć ten piasek Matizem xd... A tak serio. Próbowałem już wiele razy z tymi całymi "silnikami" Ogame. 2moons, xnova i masę innych. KAŻDY był dziurawy, a ostatnio okłamywałem się po wielu miesiącach przerwy od takich prób, że w końcu znalazłem gotowy i napisany od A do Z silnik. Ten też był od 2moons. I głupia próba przeglądnięcia drugiej galaktyki wysypała błąd. A nie znam się na tym i nawet zostawiłem domyślne ustawienia przy konfiguracji uniwersum. Dlatego mam już serdecznie dosyć takich "gotowców". Nie wiem, jak Ci programiści to pisali, że tak istotnej rzeczy nie przetestowali ani razu, jak przegląd galaktyki... gdzie to jest bardzo często używana funkcja w grze. W innych silnikach znowu surowce brały się z odbytu... Jeszcze w innym nie dało się tworzyć kolejnych uniwersów, w kolejnym były jakieś dziwne akcje z kolejkami budowania. Chciałbym postawić grę, która zawsze będzie darmowa, najlepiej typu OGame, bo dzisiejszy OGame to ścierwo komercyjne, jakich wiele, a chciałbym dać ludziom alternatywę, która zawsze będzie darmowa. Pomoże ktoś z tym Matizem? . Mogę nawet podnieść do 1000PLN, jeśli jest jakiś silnik, który działa w 100% i jest typowym php'em, acz wolałbym GM'ową wersję, bo dużo szybciej i łatwiej będzie nam się to modyfikowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 1 minutę temu, Rubin napisał: Nie wiem, jak Ci programiści to pisali Pewnie za 800 zł, he he. Rubin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 ale wy jestescie nieczuli tej, brzmicie jak pako ktoremu za 100 zl to sie nawet nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 10 godzin temu, Nikas napisał: Pewnie za 800 zł, he he. xD ja się nie znam, ale silnik gry tekstowej to chyba można zrobić w mniej niż tydzień. o ile dobrze rozumiem i chodzi tylko o silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubin Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 2 godziny temu, exp napisał: xD ja się nie znam, ale silnik gry tekstowej to chyba można zrobić w mniej niż tydzień. o ile dobrze rozumiem i chodzi tylko o silnik Tak, o podstawową wersję, którą sam sobie dalej rozwinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Skoro nie umiesz napisać PODSTAW to jak je ROZWINIESZ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 no np. ja nie umiałbym zrobić fpsa, ale jakbym dostał gotowy silnik, to raczej potrafiłbym zrobić grę na nim opartą i pewnie o to chodzi rubinowi. ale są złośliwe skrzaty z was Penguin, Chell i Rubin 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 4 godziny temu, I am vader napisał: Skoro nie umiesz napisać PODSTAW to jak je ROZWINIESZ? pozmienia jak się nazywają rasy i skopiuje drugiego kupca z innymi itemkami, proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 No ej, każdy nowicjusz potrafi przecież zrobić przeglądarkowe MMO, jak dostanie silnik czatu w GM. 1) nie da się tego zrobić w samym GM i nie opłaca. Jak robisz taką grę, to często musi mieć aktualizacje, więc za kazdym razem musisz na nowo generować całe pliki JS i pliki graficzne, będą duże problemy z cache w przeglądarce, oraz za kazdym razem użytkownik musi pobierać kilkanaście MB danych na nowo 2) lepiej pisać to w czystym JS + PHP/node/ruby/cokolwiek, bo i tak spora część pracy musi być po stronie serwera i tego w ogóle w GM nie napiszesz. GM nie potrafi działać po stronie serwera. Chyba, że masz za dużo pieniędzy i stać cię na graficzny serwer z windowsem za 200-300zł miesięcznie. 3) a nie myślisz, że skoro ktoś KILKA(NAŚCIE) MIESIĘCY pisał te dziurawe skrypty, to napisać coś w kilka dni będzie jeszcze bardziej dziurawe? Stawiam zgrzewkę Lecha, że wszystko tam jednak działało, ale miałeś złą wersję PHP na serwerze, albo nie włączone jakieś rozszerzenie, a na podstawie treści błędu nie umiesz wydedukować co jest źle, bo masz niemal zerowe pojęcie o programowaniu. I to jest dowód na to, że nie rozszerzysz tego co byśmy stworzyli, skoro (zapewne) głupiego błędu w czyimś skrypcie nie potrafisz zlokalizować, zdebugować, a już nie mówię naprawić. Konrad-GM i ANtY 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 aha, rubin pisał o grze tekstowej mmo, więc cały czas miałem w głowie coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubin Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 exp, właśnie coś takiego mam na myśli, żeby dostać podstawy i je rozwinąć poznając co jest do czego. Co to za problem nauczyć się co do czego służy. GML'a znam, tylko nie ogarniam networkingu, stąd potrzebuję "silnik" z podstawami już gotowymi. Jeśli chodzi o screena, którego przytoczyłeś, to nawet mogłoby to tak wyglądać, acz wolałbym, żeby była jakaś grafika, bo nie każdy jest aż tak retro, żeby godził się na sam tekst. Czy 1000PLN za coś takiego to mało? Gdybym chciał poważniejszą grę MMO na PHP i html'e, to wiadomo, że musiałbym wyłożyć przynajmniej 5000PLN, o ile nie więcej, a wiem to, bo zbadałem już wycenę takowego projektu i pytałem freelancerów. Pomoże mi ktoś, bo czas leci i leci, a ja stoję w miejscu z projektem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 https://marketplace.yoyogames.com/assets/6041/yoyo-games-lan-platformer masz gotowe demo od YYG jak zrobić networking. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubin Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Już tego próbowałem i mi nie działa. Poza tym nie mam czasu zaczynać od zera w tym temacie. A temat założyłem po to, żeby zlecić wykonanie, a nie żeby nauczyć się pisać te podstawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 No to chyba jednak chcesz co innego niż mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubin Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Chcę stworzyć prostszą wersję OGame, ale w wersji GML. Jak można to inaczej źle zrozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Napisałeś, że chcesz kod do gry tekstowej. Podesłałem Ci gotowy i darmowy przykład wysyłania danych między graczami (w tym tekstu). Brakuje tylko wyświetlania/zapamiętania tego tekstu. A wystarczy zrobić: global.text = ''; i potem tam gdzie odbierasz pakiet global.text += "\n" + string(_odebranyPakiet); i w draw: draw_text(5,5,global.text); Wszystko jest już gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubin Opublikowano 6 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 No nie jest gotowe, bo ani nie wiem, jak wysłać ten string, ani jak odebrać. Jakiś pełny przykład serwer/klient? Wiem, jak się wyświetla tekst, nie o to mi chodzi, a o esencję tego odbierania i wysyłania. Pozdrawiam i podejrzewam, że takiego przykładu krok po kroku nie dostanę :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Września 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 No stringa się wysyła tak jak inta, tylko wysyłasz stringa Serwer-klient też tam jest z tego co widzę, bo w końcu to przykład gry online. Przykładu krok po kroku nie dostaniesz, bo takowe na marketplace są, trzeba je tylko pobrać i wypróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się