-22- Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 pozdrawiam Zastanawiałem się nad pomysłem animacji 2D za pomocą animacji szkieletowej. Rysujesz w sofcie do grafiki 2D np wektorowej postać w całosci lub fragmęty a w sofcie do grafiki 3D ustawiasz szkielecik do pozy jaką chcesz i nakładasz postać 2d i zapisujesz do jpg. co wy nato, czy tak się da zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić ale wszystko jest możliwe. Spróbuj może ci się uda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Ja bym poczekał na GM 6 + dll ODE engine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-22- Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Ja bym poczekał na GM 6 + dll ODE engine. a co ODE automatycznie robi animacje???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Nie, ale animacje można zastąpić wzorami automatycznie, a sprite'y obracać aktywnie, w GM 6 będzie porządne sprzętowe obracanie. ODE umożliwa tworzenie szkieletu, choć bez niego w sumie można się obyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Ja tylko dodam od siebie, ze takie cos jest jak najbardziej wykonalne i daje duzo lepsze efekty niz zwykla aniamacja klatka po klatce ( w przypadku postaci gdzie animacja jest dosc skomplikowana o wiele latwiej zorganizowac to na podstwie szkieletu ) oczywiscie takie elementy skladowe musialyby byc odpowiednio narysowane.. ale to chyba oczywiste :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Września 2004 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 a jak myslicie, czy w GM6 będzie pełna obsługa obiektów 3d, czyli będzie można tworzyć full animowane 3d itp. czy też nie ?? [kurde czy to nie offtopic] Bo to niejako tez animacja szkieletowa (a jakie gierki by na tym wyhczodziły po paru latach zabawy :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaytek Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Hmm... nie wiem czy to zostało już napisane itd. :D Możesz zrobić tak: Szkielet (kolejne części) stawy itd. Wszystko połączone GM'em (nie jako sprite). Ustawiać odpowiednie pozycje odpowiedniej kości itd do danej animacji (animacja jako znaki alfanumeryczne). Nakładasz kolejne części "właściwego" bohatera i już :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się