Ice Cube Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 gm8 :) witam mam 3 obiekty 1 to ja 2 to kula z pistoletu 3 to przeciwnik JA strzelam Kulą w przeciwnika i.. chce by przeciwnik jak dostanie został odrzucony troszke w tył coś jak 2 kule bilardowe jedna gdy dobija do drugiej to odrzuci te druga dodam,że przeciwnik chodzi sobie losowo we wszystkie strony świata kierunek jego zmienia sie co 5 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 przeciwnik, kolizja z kulą: GML x += lengthdir_x(10, other.direction); y += lengthdir_y(10, other.direction); with (other) instance_destroy(); Jak chcesz bardziej płynnego efektu, to nie ma tak hop siup, skoro zmienia kierunek losowo co 5 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice Cube Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Świetnie! Wielkie dzięki ;) działa tak jak chciałem,możesz to teraz wytłumaczyć krok po kroku? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=28090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice Cube Opublikowano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 przeciwnik, kolizja z kulą: GML x += lengthdir_x(10, other.direction); y += lengthdir_y(10, other.direction); with (other) instance_destroy(); Jak chcesz bardziej płynnego efektu, to nie ma tak hop siup, skoro zmienia kierunek losowo co 5 sekund. do czego tu jest potrzebne i co robi WITH(other) ? i po co instance destroy??? , jaka instancje mam tu zniszczyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 niszczy kulę Akcja wykonuje się w evencie kolizji przeciwnika z kulą. Więc other będzie miało id kuli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice Cube Opublikowano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 niszczy kulę Akcja wykonuje się w evencie kolizji przeciwnika z kulą. Więc other będzie miało id kuli. I wszystko jasne ,kolejne dzieki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się