Fervi_ Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Witam. tldr: Czy wam też znika kod z gry? (Czasem - ze skryptów) Z tydzień temu byłem u ojca w odwiedziny (powiedzmy). Jako, że pracuję nad swoją grą karcianą dla dorosłych, postanowiłem u niego też popracować. W jakiejś starej maszynie wirtualnej z Win10 wgrałem GMa, popisałem, wyłączyłem - usunąłem gmz. Następnego dnia patrzę, a coś nie działa. Myślałem, że to zmiany, ale nie - okazało się, że część kodu wyparowało w cholerę - puste pliki były. Przed chwilą też miałem problem, że gra się wyłączała na Windowsie i Androidzie. Nie wiem czy powód był ten sam, ale na Androidzie wyłączał się przy jednej karcie - sprawdzam kod, a tam pustka - zero. I się zastanawiam czy też takie coś macie? Co prawda mam ustawione na 16 czy 26 backupów robienie zapasów, ale to dziwne w cholerę. To jakiś znany bug? Przytrafił się wam? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 To się zdarza dość często na wszystkich wersjach jakie wyszły w tym roku. GM:S gubi referencje do bloczków. Dobrym przykładem jest zrobienie sobie w step 2 bloczków kodu, wpisanie do nich czegoś, otworzenie obu i podczas gdy są otwarte usunięcie pierwszego. GM:S wtedy myśli że plik dalej istnieje i wyświetli zawartość drugiego bloczku jakby był pierwszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 A można coś z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 A można coś z tym zrobić? Nie kasować i nie dodawać nowych bloków kodu podczas gdy są inne dodane. Błąd też występuje gdy macie otwarty jakiś bloczek i wstawicie pusty przed niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 kurcze od jak dawna tak się dzieje bo ja mam tendencję do wstawiania w obiekt około 5 bloków z kodami, każdy komentowany za pomocą /// żeby była zmieniona nazwa dla czytelności. I mi się to nie zdarzyło jeszcze powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Chyba od kwietniowego update. Jak otworzysz 2 bloczki z jednego obiektu a potem je ze sobą zamienisz miejscami to wyskoczy komunikat czy zapisać zmiany w bloku bo GM wtedy będzie próbował je zamienić miejscami. To jest OK. Ale kod z otwartych okienek dalej myśli że to kod z pierwszego i drugiego okienka. Jeżeli zapiszesz któryś z nich to nadpisze on zamianę miejsc. Przez to będziesz mieć dwa takie same bloki. Bo jeden zastał nadpisany przez GM przy zamianie miejsc a drugi zapisałeś ty bo edytor miał otwarte okienko jednego w którym wyświetlony był kod drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Dobrze ze pisze w jednym bloku, a nazwy skryptow zmieniam tylko przy zamknietych okienkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 A takie pytanie, czy wersja stabilna ma ten błąd? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Game Maker: Studio nie ma wersji stabilnej. YYG przestało wydawać wersje Beta i wydaje wersje Stabilne na kanale Beta. Zawsze powinieneś mieć najnowszą wersję Beta. A to że one nie działają jest już inną sprawą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Niby ma, bo w wersji stabilnej jest 1.4.1757, a w Beta - 1.4.1760; ale i tak ten bug będzie :/ Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Października 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Tylko to działa tak, że jak nie ma bugów, to po prostu do RSS stabilnej dopisują wersję z bety i tyle. Nie robią nowego deploya. Zatem każda wersja stable jest po prostu wersją, do której nie zgłoszono problemów z błędami które naprawiono. Ogólnie tempo prac nad poprawkami 1.4 jest tak powolne, ze chyba po 4 godziny tygodniowo tylko ją robią, a resztę czasu spędzają nad 2.0. Oby nie była tak zabugowana :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się