Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 27 Grudnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Tytuł: Snow Mountain (tytuł roboczy) v.alpha Gatunek: Top-down shooter, skradanka Opis: W grze jesteśmy supertajnym agentem na misji w supertajnym ośrodku wśród superośnieżonych wzgórz. Do dyspozycji mamy różne bronie którymi możemy rozczłonkowywać (prawie) wrogów, a także (co ważniejsze) niszczyć elementy otoczenia co może nam dać przewagę taktyczną. Naszą główną bronią jest sztylet którego możemy użyć zawsze gdy mamy wolne ręce, za pomocą lewego przycisku myszy. Dodatkowe bronie podnosimy PPM, wybieramy z ekwipunku za pomocą przycisków 1,2,3, a strzelamy LPM. PPM'em możemy również chwytać ciała poległych, jednak nie daje to na razie zbyt dużo frajdy, bo wrogowie nie reagują jeszcze poprawnie na dźwięki i widok zwłok. Przeładowanie za pomocą R, restart rooma za pomocą F. Etap z tej wersji ma jedynie charakter sandboxowy, jednak celem jest, powiedzmy, zabicie wszystkich przeciwników i pobawienie się przy tym brońmi. Wszelkie pomysły mile widziane, jeśli któreś elementy uznacie za wybitnie beznadziejne to również dajcie znać. Download: https://gmclan.org/up3744_4_SnowMountain.html Rozmiar pliku: 3MB Autorzy: Programowanie: Wojciech Fabuła: brak Grafika: Wojciech Muzyka: Dźwięki z internetu poprzerabiane Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Nie ukrywam że się trochę rozczarowałem bo ze ślinotokiem czekałem na jakieś demo tej obiecującej produkcji Na + -niszczenie otoczenia Na - -postać porusza się jakieś 3x za wolno -brak strafowania -zerowa przyjemność z wymiany ognia -kiepskie animacje i grafika(na screenie spoko-w ruchu niezbyt) -za duża żywotność wszystkich postaci-one shot one kill by był ciekawszy- zresztą jak zaczną do mnie strzelać to nie mam innej możliwości niż obrywać i strzelać samemu(choćby ze względu na brak strafowania-przydałby się uskok jakiś albo przeturlanie) -zerowa dynamika akcji (skradanka nie oznacza ze postać musi się poruszać jak emeryt z nogą w gipsie) Może czegoś nie dostrzegłem ,pewnie nie umiem też w to grać-spróbowałem może z 15 razy i w obecnej wersji jak dla mnie nieciekawie.Muchy w smole które strzelają do siebie bez ładu i składu. Ale fakt że w sumie wystarczy trochę zmian( dynamika!) i może być bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 -postać porusza się jakieś 3x za wolno zobacze jeszcze jak z fpsami na innym kompie, ale ogólnie rzeczywiście przyspieszę ze 2 razy. Aha, Shiftem się szybciej porusza, zapomniałem napisać :o -za duża żywotność wszystkich postaci-one shot one kill by był ciekawszy- zresztą jak zaczną do mnie strzelać to nie mam innej możliwości niż obrywać i strzelać samemu(choćby ze względu na brak One shot one kill jest możliwy np. ze strzelby o ile podejdziesz odpowiednio blisko. Nie chciałem żeby wróg za łatwo padał. Ponadto warto trafiać z karabinu (zdobycznego) w prawą rękę przeciwnika - odbierając mu broń pozbawiamy go możliwości strzelania. Co do karabinu to oczywiście najlepiej jest strzelać z pewnej odległości. Co do innych punktów to postaram się je dodać, na pewno strafe'owanie. Graficznie trochę mi się to wymknęło spod kontroli i możliwe że całkiem zmienię styl. Ale nie wiem, niech inni się wypowiedzą, mając oczywiście na uwadze że mało tu na razie elementów otoczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 27 Grudnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 a mnie martwi, że pan Wojzax co potrafi bardzo into trendy pixel arty i potrafi wszystko tak ładnie i interesująco przedstawić, tutaj pokazuje nam niezwykle nieciekawy, arcyoklepany i przeciętny graficznie, że aż głowa boli top shooter niewiele lepszy od przykładów z yoyogamesa. No Wojciechu no, stać Cię na znacznie więcej :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 27 Grudnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 niestety podzielam zdanie Ignatusa największe utrudnienie w grze to chyba ten ruch w kierunku kursora myszy, powinno być normalnie WSAD - gora,dol,lewo,prawo dzieki czemu mielibysmy wiecej mozliwosci niz chodzenie do przodu i do tyłu pojedynki strzelecki sa mega nudne, jedyna opcja jest podejscie blizej do naszego przeciwnika wymieniajac sie ogniem, element zaskoczenia też za bardzo nie istnieje, bo wszyscy mają za dużo HP na tę chwilę gameplayu brak, ale na pewno da się to ogarnąć na coś porządnego @czołg: lepiej jeśli zrobi to, niż jakby nic miał nie robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 a mnie martwi, że pan Wojzax co potrafi bardzo into trendy pixel arty i potrafi wszystko tak ładnie i interesująco przedstawić, tutaj pokazuje nam niezwykle nieciekawy, arcyoklepany i przeciętny graficznie, że aż głowa boli top shooter niewiele lepszy od przykładów z yoyogamesa. No Wojciechu no, stać Cię na znacznie więcej :c Stworzenie własnej parszywej dwunastki to było moje marzenie od czasu pojawienia się tej wielkiej produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 na plus: - GRAFIKA - przepiękna, piękne animacje, nie zmieniaj stylu pls - skradanka - dobre niszczenie otoczenia - sam pomysł i kilka ciekawych mechanik, np. strzelanie w ręce - fullscreen pod F4 na minus: - chodzenie w kierunku kursora - brak strafe'owania w strzelance, aha ok - może tylko u mnie, ale framerate to jakaś porażka, do tego całość jest dwa razy za wolna - wymiana ognia niestety strasznie drewniana - chyba lekkie zacinanie się na krawędziach - troszkę to razi, że kible są większe niż ludzie na marginesie - wprawdzie w poście wyżej obiecałeś poprawić parę rzeczy, ale niepokoi mnie, że o takich rzeczach jak strafe czy przyspieszenie rozgrywki nie pomyślałeś od razu sam. lepiej przemyśl sobie dobrze całość mechaniki i gameplayu, bo jest w tym potencjał i szkoda byłoby go zmarnować przez parę złych decyzji btw silnie kojarzy mi się to z pewną grą na psx :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 No jako tech demko niszczenia otoczenia jest całkiem spoko. Reszta mocno do poprawki, utknąłem w skrzyni bo przeciwnik ja na mnie przesunął. Brak ślizgania się po ścianach jest straszliwie irytujący. Zasięg broni jest zbyt mały, rozumiem że postać strzela w dół pod nogi, dlatego tak szybko pociski znikają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Mi grafika pasuje, ale postacie już nie (nie widać co czym jest). System niszczenia też fajny, ale to hp przeciwników - za duże. Chodzenie mogłoby być tak 1.5, 2 razy szybsze. To czołganie się przeciwników śmieszne. Ale krew w złym miejscu się pojawiła. Chodzenie irytujące, a tak poza tym wszystko git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się