Sutikku Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Tytuł: No, na razie nie ma tytułu, ale spokojnie Gatunek: Dungeon Crawler Opis: (poprawiony opis gry) Gra opiera się na eksplorowaniu dungeonów i pokonywaniu coraz silniejszych przeciwników broniami które zdobywamy i ulepszamy. Znaleźć można specjalne pomieszczenia takie jak: -Sklep -Więzienie rdzennych mieszkańców dungeonów -Warsztat Do wyboru mamy pięc postaci, każda różni się statystykami, bronią początkową i oczywiście wyglądem. Samych statystyk nie ma wiele; prędkość ruchu, życie i tarcze. Przechadzając się po dungeonach możemy niszczyć skrzynie, wazony w których znajdziemy monety czy też magazynki. Nasi przeciwnicy strzelają, gonią nas, pojawiają się i znikają, robiąc wszystko by nas tylko unicestwić. Cały czas idziemy coraz niżej, poznając coraz to nowych wrogów. Autorzy: Programowanie: Sutikku Fabuła: Nie ma takowej, ale ja Grafika: Też ja robiłem grafikę Muzyka: Muzyki na razie nie ma, tak samo z dźwiękami Screeny: (przepraszam jeśli komuś przeszkadza słowo dungeon, ale lochy brzmi gorzej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Od zawsze lubię Dungeon Crawlery. Grafika jak na taką grę jest świetnie dobrana. Czekam na testy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (dziękuje Threef)Ukłoniłem się przed monitorem, a potem zastanawiałem się czemu to zrobiłem... Ogółem wszystko zapowiada się dobrze i sporo już masz zrobione. W statycznych obrazach tego nie widać, ale pamiętaj żeby wszystko "żyło". Skrzynki mają się rozpadać, przeciwnicy padać na ziemię, etc. Czekamy na download albo jakiś gif/video. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 grafika nie na mój gust, ale reszta prezentuje się naprawdę ciekawie. momentami pachniało mi trochę spelunkami, nie wiem dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 ciekawie się zapowiada, czekam na jakiś gemplej albo wersję testową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Bawię się w robienie pozostałości ciał po przeciwnikach i animacji śmierci. Mam też trochę problem z depthami, bo chcę żeby obiekty były z przodu, bądź z tyłu ścian, ale nasza postać ma być z przodu i mnie to troszku denerwuje. Jak poszukam jakichś dźwięków w internecie, to dam download. I miło widzieć, że gra się generalnie spodobała, motywacja wielka ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberZoGA (ZombiesWillBack) Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Gierka fajnie się zapowiada, oczekuję jej bardzo , tylko jak zobaczyłem opis to mnie troszkę oczy zabolały, wszystko tak ściśnięte ;) Nie żebym się czepiał no ale... Co do gry to będą jakieś achievement'y's, power up'y czy jakieś bonusy. fajnie by też to wyglądało jak np: Idzie sobie postać przez jakiś korytarz a tu niespodzianka wyskakuje jakiś przeciwnik i do tego jakieś chory dźwięk, a jak dungeon to jakieś światła bo fajnie jak by ta gra była mroczniejsza, a do oświetlania pomieszczeń latarka,pochodnia lub tak jak w Amnesii(jak ktoś grał) chodzisz z krzesiwami i podpalasz pochodnie w pomieszczeniach lub zapalasz lampy.Ale to tylko moje takie pomysły, a gierka ciekawa,ciekawa.... Chyba ja zrobię jakiegoś prostego, mrocznego dungeona bo za dużo pomysłów mam :D xD Ale się rozpisałem to jest KONIEC :P :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Chciałem żeby temat odżył, to zapuszczam test gry https://gmclan.org/up9511_3_Dungeonowe_Przechadzki.html Jak rozgrywka? Za niedługo znowu w szkolnym kalendarzu wypada mi prawie cały tydzień wolny, to dużo rzeczy pododaję. Zrobiłem jakieś testowe dźwięki, ale raczej ich nie zostawię, bo ociupinkę badziewne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Jakbyś mógł, to zrób update pierwszego posta z datą i linkiem aktualizacji. Co do gry, to nie mam przy sobie myszki teraz, więc ciężko się gra. Dźwięku też nie mam, dlatego symuluję w przedziale dziwne odgłosy. Jednakże gra wydaje mi się ciut niemrawa. Jakoś patetycznie się chodzi i niemrawo. Pomyśl troszkę nad większym urozmaiceniem i podkręceniem tempa akcji. To tak na pierwszy rzut oka. Być może później jeszcze dotestuję i zaktualizuję swoje przemyślenia, gdyż zrobiłem to zapewne nie poświęcając należycie dostatecznej ilości czasu, dlatego też nie traktuj mojej opinii nazbyt poważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 jest dość ciekawie, chociaż wymaga sporo polishu po pierwsze brakuje jakiegoś feedbacku jak się przeciwnika trafia, po drugie za dużo skrzynek i za dużo różnych broni wszędzie pierwszy przeciwnik powinien pojawić się wcześniej i być prostszy - wolniejszy, żeby gracz się powoli oswajał z tym dźwięki faktycznie póki co dość badziewne otwieranie skrzynek itp. - też działa ale to trzeba wszystko spolishować, nie wiem kiedy dokładnie mogę tę skrzynkę otworzyć, kolider tego jest malutki, pododawać jakiś feedback, podpowiedzi dla gracza, żeby to było bardziej intuicyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 O jeju, zapomniałem zmienić liczbę skrzynek. Dla potrzeb testu, zwiększyłem ich ilość, mój błąd. Na przyszłe wersje postaram się dodać jakieś podpowiedzi, nowe dźwięki i zmienić sposób pojawiania stworów, bo łatwo zauważyć czasem ich brak, a czasem nadmiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 bardzo fajnie się to prezentuje. nie ma większych problemów z losowaniem mapki, strzela się całkiem okej (choć to co anty powiedział, brakuje tego uczucia, że sie komuś zadało obrażenia), fajnie, że postać obraca się plecami, jak celujemy w górę moje zastrzeżenia: postać chodzi za wolno, miewałem problemy z otwieraniem skrzynek (wsadowałem wokół nich i maszowałem E i jakoś się udawało), raz zespawnowałem się na kolcach :/ albo wszedłem w ciasny korytarz i zza rogu wybiegło na mnie dwóch przeciwników strzelających seriami - nie miałem możliwości wyjść z tego cało, DŹWIĘKI! na początku myślałem, że nie ma w ogóle dźwięków. podkręciłem głośniki mocno i jednak jakieś były, ale uwolniłem kolesia w klatce i moje bębenki wybuchły. podsumowując, zapowiada się naprawdę dobrze, ale wymaga jeszcze sporo pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 26 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 To nie umarło, naprawdę. Tylko wakacje i te sprawy. Zmieniłem troszku pomysł na grę, dodałem jedną postać (typka z mieczem), dźwięki bez zmiany (najlepiej je wyciszyć w sumie), ale znów się za to biorę. Zrobiłem od nowa sposób spawnowania się stworków, trochę bardziej ogarnięty. Link do nowej wersji No i trochę screenów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 To nie umarło, naprawdę. Tylko wakacje i te sprawy. Zmieniłem troszku pomysł na grę, dodałem jedną postać (typka z mieczem), dźwięki bez zmiany (najlepiej je wyciszyć w sumie), ale znów się za to biorę. Zrobiłem od nowa sposób spawnowania się stworków, trochę bardziej ogarnięty. Link do nowej wersji No i trochę screenów Fajny knur (penetrator loch). Błędy w mechanice (pixel perfect obecność wroga na bohaterze, zamiast distance). Nieczytelni wrogowie, żeby się świecili albo co. Brak info (czym strzelać, jakie klawisze). Brak helpa (jak wyżej). Nie działa ESC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Jakiś czas temu przez swój idiotyzm straciłem pliki projektu. Ale ostatnio patrzę na mojego dropboxa i miałem jakąś kopię zapasową. Co prawda trochę starą, ale trochę odzyskałem. Robię to od nowa,z tym, że odzyskałem większość graficzek. Zmienił się też odrobinie koncept gry. Mamy bardzo duży wpływ na to, jak strzelamy. Nasze pociski mogą wykradać życie, podpalać, spowalniać, być samo namierzalne, działać jak bumerang i wracać czy też przenikać przez wrogów. Oprócz tego, możemy wystrzelić parę strzałów na raz, co w połączeniu z tym, że broń może być też melee, stanowi czasem fajne kombosy (3 na raz, super szybkie podpalające serie mieczem? Czemu nie) W planach mam: -Proceduralnie tworzonych bossów, żeby każde podejście było w jakimś stopniu inne -Masę różnorakich dodatkowych pomieszczeń i npctów A, i kompletnie nie wiem jak zabrać się za dźwięki. Ktoś coś by pomógł jak to ogarnąć? Jeśli tak to pw :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 "-Proceduralnie tworzonych bossów, żeby każde podejście było w jakimś stopniu inne" Dobry pomysł, może być trudne nawet bardzo ale czekam na efekty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się