Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Lipca 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Bo to GoogleMobileAds_Init musisz dodać z tego rozszerzenia co masz w nim demo reklam :) No i pytanie czy podstawiłeś SWOJE klucze do reklam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Po wielkich bólach wreszcie udało mi się ujrzeć działający baner reklamowy na telefonie (jakby ktoś miał problem w przyszłości z tym samym to jeden artykuł w 95% wystarczy żeby ogarnąć temat http://help.yoyogames.com/entries/24461331...ertising-v1-3-) Teraz kwestia następująca: 1.Jaki mam wpływ na rozmiar,miejsce i orientację(poziomo,pionowo) reklam? Rozumiem że do wyboru jest tylko kilka gotowych rozmiarów opisanych we wklejonym powyżej arcie- czy jest możliwość umieszczenia "Smart Banner" ?? i czy jest możliwość wstawienia reklamy pionowo? 2.W jakich sytuacjach reklama nie zostanie wyświetlona? Na początku tworzenia gry zrobiłem sobie poziomy margines na dole na reklamy- ale próba wstawienia tam reklamy nic nie daje(nic się nie wyświetla-zapewne tworzy się wychodząc poza pole gry-co nie powinno się dziać)- GML GoogleMobileAds_AddBannerAt(BannerID, sizeType, x, y)- X i Y będą brały pod uwagę środek wyświetlanej reklamy,czy liczą jej rozmiar od jakiegoś innego punktu? 3.Kliknięcie na reklamę w trakcie gry usuwa ją na jakiś czas z gry? 4. Pytanie którego pewnie nikt nie przerobił wcześniej bo mało kto jest tak roztrzepany jaj ja:p Czy można zmienić dotyczące kwestii osoba prywatna/firma w koncie Admob?Przeryłem wszystko i nie widzę takiej możliwości a zaznaczyłem nieodpowiedną opcję.Nowe konto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 x i y to pozycje na ekranie na podstawie JEGO ROZDZIELCZOSCI, nie rozdzielczosci wewnetrznej gry. Nie mozesz pokazywac reklamy poza granica ekranu ani reklama nie moze zaslaniac zadnej waznej ZADNEJ czesci gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Lipca 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Romiar reklamy jest niejako dyktowany przez wydawcę reklam. Jest to chyba wspomniane gdzieś w manualu, więc nie masz wielkiego wpływu na ich rozmiar. Co do pionowych, to chyba dla komórek takowych nie oferują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Jaka jest najprostsza opcja na zarobek. 1. Nie ma czegoś takiego na google play albo itunes,że wrzucasz tam darmową gre i zaznaczasz,że chcesz zarabiać na reklamie i gotowe jakby od strony a nie aplikacji ? 2. Jeszcze jedno pytanie. Na steam można wrzucić gre za FREE i też zarabiać na tym. Jak to wygląda, ktoś się orientuje ? Chodziło mi po prostu o najłatwiejszą metodę zarabiania np na reklamach czy jakiś tam donuts. Jak ktoś coś wie to pisać,bo rozmyślam. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 1. Nie 2. Steam w tym momencie nie pozwala wrzucać gier za free. Z tego co wiem to trzeba się z nimi bardzo nakłucić aby do tego doszło. Sytuacja jest łatwiejsza gdy gra ma mikrotranzakcje ale Steam wciąż ma opory z darmowymi grami. Najprostszą opcją pozostaje sprzedaż detaliczna. Gdzie Ty własnoręcznie wysyłasz grę za opłatą (wtedy nawet najłatwiej jest ogarnąć podatek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 1. Nie 2. Steam w tym momencie nie pozwala wrzucać gier za free. Z tego co wiem to trzeba się z nimi bardzo nakłucić aby do tego doszło. Sytuacja jest łatwiejsza gdy gra ma mikrotranzakcje ale Steam wciąż ma opory z darmowymi grami. Najprostszą opcją pozostaje sprzedaż detaliczna. Gdzie Ty własnoręcznie wysyłasz grę za opłatą (wtedy nawet najłatwiej jest ogarnąć podatek) No właśnie to co napisałeś. Jeszcze jedno pytanie. Powiedzmy mam dobrą gre na pc. Daje ją na steam i muszę mieć 'green light'. Mam to światło i jak wygląda dalej proces i droga do tego,żeby ją sprzedawać na steam. Trzeba pewnie dać dane swoje i pytanie czy trzeba z nimi rozmawiać po angielsku,bo z tym krucho trochę. Jeśli tylko dane i numer swojego konta to pół biedy. Wiem,że Nikas sprzedawał 'Top Hat'. Proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Ciekawe pytanie. Niby Steam ma ludzi od supportu w każdym języku ale czy mają też do obsługi GL? Też z chęcią się dowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 1. Nie 2. Steam w tym momencie nie pozwala wrzucać gier za free. Z tego co wiem to trzeba się z nimi bardzo nakłucić aby do tego doszło. Sytuacja jest łatwiejsza gdy gra ma mikrotranzakcje ale Steam wciąż ma opory z darmowymi grami. Najprostszą opcją pozostaje sprzedaż detaliczna. Gdzie Ty własnoręcznie wysyłasz grę za opłatą (wtedy nawet najłatwiej jest ogarnąć podatek) Wybacz,że odpisuje ponownie ale właśnie o to mi chodzi. Nie chce zmuszać nikogo do kupna mojej gry tylko chce,żeby płacił jakieś drobne podczas gry. Widziałem,że jeden typ dał tam gre za FREE ale użytkownik musiał zapłacić 'donut' za nowe gacie. Była to gra z gatunku horror. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Wracając do kwestii reklam na androidzie.Czy dozwolony jest taki manewr że reklama znika po kliknięciu w nią na stałe?I jeżeli tak to czy można poinformować o tym gracza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lipca 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Nie ma takiej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Jak zrobić w praktyce testowy baner? Bo nie ukrywam że nie potrafię tego pojąć : "To prevent unwanted click-through while testing your games (as this could cause Google to ban your account), you can enable Test Ads. to enable this you will need to add the Device ID into the appropriate function for the platform. This Device ID is shown in the Xcode or ADB debug output and you should make a copy of it." Z angielskim problemu nie mam, ale co gdzie i jak mam zrobić to nie mam w tym przypadku pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Nie wiem skąd wyciągnąłeś tę informację. Z dokumentacji: Testing Ads If you wish to test out your adverts in a test game or to see how they look, you can also check the box labelled "Use Test Ads (where available)", and, depending on the provider, you should be able to compile and run your game with advertising coming though as you would see it in a "live" game, but without it actually counting towards your ad revenue. For more information on this feature and to see which companies support it, please see the section Reference - Advertising and Analytics. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 http://help.yoyogames.com/entries/24461331...vertising-v1-3- na samym dole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się