Ehrgeiz Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Gatunek: logiczno/zręczniościowo/labiryntowaOpis: W erze elektroniki, roboty stały się ulubioną zabawką dzieci. Aczkolwiek, młody, ambitny projektant stworzył nową zabawkę. Chłopca. Box Kid'a! Zabawkę stworzoną z kartonu. Zabawkę która miała ożywić świat wyobraźni. Jednakże prezes firmy nie był oczarowany tym pomysłem i wyrzucił Box Kid'a przez zsyp na śmieci... Ale czy na pewno taki był powód? Odkryj prawdę, pomagając Box Kid'owi odkryć swoje przeznaczenie!Autorzy:Programowanie: Sebastian WiśniowskiFabuła: Sebastian WiśniowskiGrafika: Mirosław WiśniowskiMuzyka: Mirosław i Sebastian WiśniowscyAlpha Demo dla PC z Windows (21MB):- Alpha Demo 0.2.1 na dysku google- Alpha Demo 0.2.1 na Game JoltAlpha demo składa się z 10 poziomów.W celu przejścia planszy należy zebrać wszystkie karty-klucze, żeby otworzyły się drzwi wyjściowe, prowadzące do kolejnego poziomu.Jeśli się zablokujesz - zrestartuj poziom.Sterowanie dla PC:Poruszanie: strzałki na klawiaturze albo myszka (kliknij gdzie chcesz iść).Rzucanie kulkami: ctrl + strzałki na klawiaturze (przytrzymaj ctrl i wciśnij kierunek) albo prawy guzik myszki.Oddalenie kamery: klawisze "1", "2", "3" i "Z", albo kliknij lupę na ekranie.Szybki zapis: klawisz "S".Szybkie wczytanie: klawisz "L"Sterowanie dla Androida:Do wyboru są 2 schematy sterowania - dotykowy ekran i wirtualne klawisze.Dotykowy ekran - poruszanie: dotknij w miejscu do którego chcesz iść.Dotykowy ekran - rzucanie kulkami: dotknij Box Kida i przeciągnij w wybranym kierunku.Wirtualne klawisze - poruszanie: wirtualny krzyżak.Wirtualne klawisze - rzycanie kulkami: wirtualny przycisk "x" + wirtualny krzyżak (przytrzymaj guzik "x" i wciśnij kierunek na krzyżaku).Oddalenie kamery: dotknij lupę na ekranie.Trailer: Jeśli podoba Wam się nasza gra i chcielibyście nam pomóc, to rozważcie oddanie głosu. :-)http://steamcommunity.com/sharedfiles/file...s/?id=509854181Będziemy wdzięczni za każdą pomoc. :-) Screeny:Linki:http://boxkidadventures.com/http://trexinteractive.com/Twitter T-Rex InteractiveFacebook T-Rex InteractiveFacebook Box Kid AdventuresIndieDB - Box Kid AdventuresTumblr - T-Rex Interactive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 eeee fajne, to na kompa bedzie? chce na andka :D jakos to mile wyglada, przyciaga do siebie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mortalo Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 eeee fajne, to na kompa bedzie? chce na andka :D Planujemy wydać Box Kid'a na Windows'a, Linux'a, Android'a oraz Windows Phone. Potem w planach będą jabłka, czyli iOS oraz MacOs. Na koniec zostawiliśmy sobie podbój konsol Sony :) jakos to mile wyglada, przyciaga do siebie Bardzo nam miło, taki miał być efekt :) Tworzenie opcji pauzy, mając większość obiektów gotową, było prawdziwą katorgą. Ale jak to mówią - człowiek uczy się na błędach :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Aktualnie pracujemy nad samodzielnym alpha demem (na PC i Androida). Gdy tylko będzie gotowe, wrzucimy je na forum :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mortalo Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Wee, alpha demo dostępne do pobrania. Plus najważniejsze informacje, żeby czerpać przyjemność. Alpha Demo: Windows (11.8MB) - Alpha Demo for Windows Android (17.2MB) - Alpha Demo for Android Alpha demo składa się z 3 poziomów (łatwego, trudnego i bardzo trudnego). W celu przejścia planszy należy zebrać wszystkie karty-klucze, żeby otworzyły się drzwi wyjściowe, prowadzące do kolejnego poziomu. Jeśli się zablokujesz - zrestartuj poziom. Sterowanie dla PC: Poruszanie: strzałki na klawiaturze albo myszka (kliknij gdzie chcesz iść). Rzucanie kulkami: ctrl + strzałki na klawiaturze (przytrzymaj crtl i wciśnij kierunek) albo kliknij Box Kida i przeciągnij w wybranym kierunku. Sterowanie dla Androida: Do wyboru są 2 schematy sterowania - dotykowy ekran i wirtualne klawisze. Dotykowy ekran - poruszanie: dotknij w miejscu do którego chcesz iść. Dotykowy ekran - rzucanie kulkami: dotknij Box Kida i przeciągnij w wybranym kierunku. Wirtualne klawisze - poruszanie: wirtualny krzyżak. Wirtualne klawisze - rzycanie kulkami: wirtualny przycisk x + wirtualny krzyżak (przytrzymaj guzik x i wciśnij kierunek na krzyżaku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 poprosze inny hosting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 poprosze inny hosting Dobrze że na Googlach Ci tego nie pokazuje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 sory :D to ja cos odwaliłem... edit: eeeee no, pełna profeska, na andku przydała by sie mozliwosc jeszcze oddalenia viewa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mortalo Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 @kriso99 Lupa powinna pomóc. Można też spróbować zmienić rozdzielczość, chociaż te dostępne współpracują tylko z 16:9, więc może się trochę porozściągać gdzieniegdzie. Dlatego domyślnie ustawiona jest automatyczna rozdzielczość, odpowiadająca wyświetlaczowi danego urządzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 no wlasnie by sie przydał jeszcze jeden stopień lupy, bo pierwszy stopien tak powieksza ze widze samego box kida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Cześć, dawno nic tutaj nie pisałem, więc pora to nadrobić ;-) Na początek obrazek - skomponowany z wrogów i obiektów z Box Kid Adventures. Prace nad grą cały czas posuwają się do przodu. Zrobiliśmy już system quicksave'ów, który będzie dostępny w przyszłeś wersji dema. Oprócz tego mamy już gotowe wiele nowych obiektów, z którymi będzie można wejść w interakcję. Aktualnie projektuję kolejny theme dla poziomów (coś w stylu prehistorycznej dżungli), a mój brat implementuje nowy typ przeciwnika: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Współpraca z bratem... Żeby mój brat miał polot do czegokolwiek aniżeli oglądanie anime... Gra zapowiada się fajnie. Wybacz ale nie chce mi się rozpisywać, ale zapowiada się dobrze. Grafika ######sta i pełna profeska, gameplay sam w sobie ma to coś ze starszych minigierek. Nie podoba mi się jak blisko krawędzi ekranu trzeba być aby się przesunął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Żeby mój brat miał polot do czegokolwiek aniżeli oglądanie anime... Żebym ja miał brata ;p Też mi to się jakoś kojarzy z starszymi grami (grałem z 9, 8 lat temu w coś bardzo podobnego ale nie pamiętam nazwy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Kurde nazwa gry kojarzyła mi się z jakąś słabą gierką kogoś kto zaczyna, wchodzę, a tutaj wygląda to całkiem bardzo na poziomie. B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Było wiele gier opartych o podobną mechanikę, np. Sokoban, Adventure of Lolo, Chip's Challange. Dla nas największą inspiracją była gra na małe Atari, w którą graliśmy w dzieciństwie, czyli Robbo :-) Box Kid Adventures to nasz pierwszy poważny projekt, więc nie chcieliśmy brać na barki czegoś zbyt skomplikowanego. A tutaj screenshot z systemu ocen/nagród za przejście poziomu. Za zdobyte medale będzie można odblokowywać bonusowe poziomy i postacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Mam tylko jedno zastrzeżenie co do grafiki. Napis w logo powinien być w tej samej stylistyce co reszta, bo jako jedyny jest taki pixelowy. Ale to już takie tam szczególy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Mam tylko jedno zastrzeżenie co do grafiki. Napis w logo powinien być w tej samej stylistyce co reszta, bo jako jedyny jest taki pixelowy. Ale to już takie tam szczególy. Osobiście podoba mi się tak jak jest, ale rozumiem o co Ci chodzi :-) Jak skończę bardziej priorytetowe elementy, to sprawdzę jak będzie wyglądała mniej kanciasta wersja :-) Dzięki wszystkim za opinie! ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 A oto krótki teaser naszej gry: Pozdrawiam! :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 A oto krótki teaser naszej gry: Pozdrawiam! :-) Całkiem spoko, ale ta muzyka w tle nie do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam! :-) Mam przyjemnosć przedstawić Wam nowe demo: Box Kid Adventures Alpha Demo Na razie tylko dla Windows, ale już niedługo będziemy mieli wersję na Androida. Gra tworzy save w "C:\Users\Nazwa_Użytkownika\AppData\Local\Box_Kid_Alpha_Demo" Sterowanie: Poruszanie: strzałki na klawiaturze albo myszka (kliknij gdzie chcesz iść). Rzucanie kulkami: ctrl + strzałki na klawiaturze (przytrzymaj crtl i wciśnij kierunek) albo prawy guzik myszki. Oddalenie kamery: klawisze "1", "2", "3" i "z", albo kliknij lupę na ekranie. Szybki zapis: klawisz "s". I nowy screenshot: Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Hej. Zanim ocenię, napisz czym demo różni się od pełnej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Pełna wersja jest jeszcze nie ukończona. Te demo to nadal wersja alpha (choć do bety już niedaleko) i posiada tylko 10 poziomów. W pełnej wersji poziomów będzie 25 + 25 do odblokowania za zdobyte medale (za medale będzie można też odblokować dodatkowe postacie/skiny). Dźwięki prawdopodobnie będą zmienione na inne (to nie jest w tej chwili priorytet) i zostanie dodana muzyka. Pełna wersja będzie bardziej doszlifowana, dojdzie intro, outro i drobne poprawki w grafice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Okej. Od razu widać, że gra jest ładna i spełnia wymagania gier tego rodzaju. Zabrakło mi poziomów wprowadzających, pokazujących część elementów mechaniki. Krótkich, nawet kilku sekundowych. Od razu jesteśmy rzuceni na trochę głębszą wodę. Ale to dopiero testy - możliwe, że planowaliście takie poziomy a Ja niepotrzebnie to piszę. Dalej co do projektu poziomów. Poziomy niby spełniają jakieś tam wymagania, przedstawiają pewne problemy, ale nie podobają mi się. Brakuje w nich takiego jakby porządku, nie wiem jak to określić. Niektóre elementy mimo, że są na mapie, to wcale nie są używane, lub mijane. Sprawia to wrażenie, że mapy nie są starannie zaplanowane, sporo przestrzeni, która nic nie przedstawia. Może trzeba dodać więcej elementów otoczenia z którymi nie można wchodzić w interakcje? Jakieś kratki w podłodze czy coś. Można spróbować zrobić, aby każdy poziom opowiadał coś sobą. Chyba że jest taki zamysł? Niektóre poziomy nie mają tych wad z przestrzenią, niektóre tak. Nie wiem czy brak pathfindingu to błąd, ale to że postać wybiera drogę w ten sposób, że podkłada się przeciwnikowi to nie jest najlepsze rozwiązanie. Mimo, że jest to dobra gra, to nie wyróżnia się niczym ciekawym. Tak, czy inaczej. Dobra robota :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mortalo Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Hej, dzięki za poświęcony czas na grę i komentarz :) Postaram się wytłumaczyć nasze rozumowanie: Nie wiem czy brak pathfindingu to błąd, ale to że postać wybiera drogę w ten sposób, że podkłada się przeciwnikowi to nie jest najlepsze rozwiązanie. Rozumiem, że mówisz tutaj o sterowaniu myszką (mobilne sterowanie dotykowe). Jedną z trudności w Box Kid'zie jest omijanie przeciwników. To nie jest gra w której rywale ranią na dystansie, tylko w bezpośrednim kontakcie. Stąd też nie jesteśmy w stanie wprowadzić pathfinding'u. Jednym z zadań gracza jest omijanie rywali, dlatego nawet sterując myszką (czy palcem) musi tak manewrować aby nie trafić w przeciwnika. Wprowadzanie mechaniki która robiłaby to za gracza, znacznie ułatwiło by grę. Dodatkowo występują także sekwencje omijania skrzyń, gdzie jeden błędny ruch, błędne przesunięcie skrzynki może zablokować drogę do końca poziomu. Tutaj wyszukiwanie ścieżek, także zabrałoby trochę z trudności gry. Wciąż "tradycyjni gracze" (sterowanie klawiaturą) byliby w gorszym położeniu. Mechanika sterowania myszką gdzie najpierw rozpatrywany jest ruch dół/góra, następnie lewo/prawo, wydaje się być przejrzysty i uczciwy wobec gracza. Zabrakło mi poziomów wprowadzających, pokazujących część elementów mechaniki. Krótkich, nawet kilku sekundowych. Od razu jesteśmy rzuceni na trochę głębszą wodę. Ale to dopiero testy - możliwe, że planowaliście takie poziomy a Ja niepotrzebnie to piszę. Naszym zamierem jest aby poziomy początkowe, będąc pełnowymiarowymi poziomami, pełniły rolę samouczka (weźmy na przykład Super Mario Bros.). Chcemy aby gracz poznał mechaniki świata gry w trakcie przechodzenia poziomu, stopniowo poszerzając wiedzę o obowiązujących regułach. Po przejściu takiego poziomu gracz będzie usatysfakcjonowany z osiągnięcia jakiego dokonał. Krótkie tutoriale nie dają takiego poczucia. Oczywiście, rozumiemy że te poziomy mogą jeszcze nie spełniać tych wymagań. Razem z bratem zjedliśmy zęby grając w Robbo 20 lat temu, sami wprowadziliśmy obecną mechanikę, nie jesteśmy więc odpowiednimi ludźmi żeby stwierdzić czy te poziomy wykonują swoją pracę należycie. Mamy nadzieję że opinie które teraz uda nam się pozyskać pomogą nam w stworzeniu takich dużych, pełnych poziomów które nauczą gracza jak grać w naszą grę. (Więc nie będzie krótkich poziomów :) ) Dalej co do projektu poziomów. Poziomy niby spełniają jakieś tam wymagania, przedstawiają pewne problemy, ale nie podobają mi się. Brakuje w nich takiego jakby porządku, nie wiem jak to określić. Niektóre elementy mimo, że są na mapie, to wcale nie są używane, lub mijane. Sprawia to wrażenie, że mapy nie są starannie zaplanowane, sporo przestrzeni, która nic nie przedstawia. Może trzeba dodać więcej elementów otoczenia z którymi nie można wchodzić w interakcje? Jakieś kratki w podłodze czy coś. Można spróbować zrobić, aby każdy poziom opowiadał coś sobą. Chyba że jest taki zamysł? Niektóre poziomy nie mają tych wad z przestrzenią, niektóre tak. Faktycznie zdarzają się pokoje gdzie jest sporo niezagospodarowanej przestrzeni, może faktycznie należałoby coś tam dołożyć. Nie chcemy aby gra wyglądała "sterylnie", gdzie oprócz zagadek jest pustka, stąd w niektórych poziomach pojawią się skrzynki mające służyć jako "brud", zmniejszając wrażenie pustki. Tutaj muszę się z tobą zgodzić, nie zawsze tego dopilnowaliśmy. Nie chcemy aby poszczególne pokoje były "ciasne", chcemy aby było w nich trochę przestrzeni dając uczucie swobody. O jakiś detalach, urozmaicających poszczególne poziomy można pomyśleć. Wcześniej się nad tym nie zastanawialiśmy, ale może jest to dobry pomysł. Wprowadzi trochę urozmaicenia oraz "brudu". Mam nadzieję, że w jakimś stopniu byłem w stanie zaprezentować nasz punkt widzenia na problemy które przedstawiłeś. Każda opinia jest ważna, szczególnie ta która odnosi się do pierwszych poziomów, gdyż to od nich zależy czy gracz będzie grał dalej w naszą grę, a jako że chcemy aby gracze byli w stanie sprawdzić demo gry przed zakupem, to nasz los leży w rękach tych poziomów. Dzięki za poświęcony czas :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Dzięki za opinię Uzjel :) Postaramy się wyciągnąć z niej wnioski :thumbsup: Może trzeba dodać więcej elementów otoczenia z którymi nie można wchodzić w interakcje? Jakieś kratki w podłodze czy coś. Pomyślę o tym, gdy już będziemy na etapie szlifowania :). Przede wszystkim chciałem, żeby grafika była przejrzysta i łatwo dało się odróżnić elementy interaktywne od otoczenia. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Cześć! :-) Właśnie udostępniliśmy nowe Alpha Demo. Nie ma jakichś drastycznych zmian w stosunku do poprzedniej wersji, ale poprawiliśmy parę błędów, zmodyfikowaliśmy gdzieniegdzie UI i dodaliśmy opis sterowania bezpośrednio do gry. Pobrać można z Game Jolt albo z dysku google: http://gamejolt.com/games/puzzle/box-kid-adventures/47099/ https://drive.google.com/file/d/0B8x-oWpTsY...iew?usp=sharing Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Wspaniale wygląda gra:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Witam! :-) Prace nad Box Kidem cały czas postępują :-) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 19 Maja 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 super, będziecie to sprzedawać? gdzie to chcecie wydać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mortalo Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 super, będziecie to sprzedawać? gdzie to chcecie wydać? Niedługo planujemy ruszyć z Greenlight'em na Steam'ie. Nie martwcie się, damy wam znać :) Zaatakujemy jeszcze Androida, więc gra powinna wyjść w tym samym czasie na dwóch platformach. W dalszych planach mamy Windows Phone'a (rodzina nas oto szczypie) oraz iOSy (ale tu to potrzeba sprzętu, więc Box Kid musi się wpierw sprzedać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się