kriso99 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 cześć, bawił sie ktoś z was fizyką w gm:s, chodzi mi konkretnie o fixtures oraz bind. Chciałbym stworzyć stickmana który będzie upadał zgodnie z prawami fizyki. Pomóżcie mi, próbowałem, ale nic mi nie wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Bawiłem się. Działa. http://cloud-2.steampowered.com/ugc/720868...A6E5153EDB88A0/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Lipca 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Tutoriale z fizyką są chyba dołączone do GM:S w demo i tutorials... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 z tym że żaden nie pokazuje w jaki sposób połączyć np rece, nogi, głowe z tułowiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 do tego w Box2D sluza Revolute Joints. Jesli GM:S udostepnia je z kodu, to obsluga jest prosta - tworzysz RJ, podajesz mu jakie obiekty laczyc, w jakich originach cial, jakie limity rotacji wzglednej i ragdoll bangla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się