Mateusz Nejman Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Nareszcie! Trzymam kciuki i zdawaj raporty jak idzie. Patrząc po tym jak byłeś dotąd uparty to zakładam że do tego co już masz dojdziesz w ten miesiąc. Zakładając że grę piszę tylko w weekendy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Pierwsze wrażenia z Unity3D :D Cały wczorajszy dzień oglądałem poradniki, czytałem książki(zapomniałem że mój kuzyn studiował informatykę i kupował książki o różnych językach, w tym o C#). Dzisiaj się wziąłem do roboty i stwierdzam że jest trochę ciężko. Mój laptop ledwo dźwiga Mozillę i Unity włączone na raz, ale jakoś daję radę. Pierwsze co mi się spodobało to tworzenie terenu i kreowanie drzewek. Jako laik jestem zadowolony z przenosin do Unity :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Dobrze, że się przekonałeś. Jeśli masz problemy ze sprzętem, może postaw na grafikę retro? A'la Gothic czy cuś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 10 Marca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 z tym to lepiej żeby pokombinował po dogłębnym przestudiowaniu Unity i by bawił się póki co domyślnym stuffem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Cała praca poszła w cholerę! Siadła mi partycja ze wszystkimi projektami, muzyką i zdjęciami! Teraz powoli będę się wygrzebywał. Tak żeby nie zakładać nowego tematu: jaki jest odpowiednik div w unity(GM: mouse_x div 32*32)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Cała praca poszła w cholerę! Siadła mi partycja ze wszystkimi projektami, muzyką i zdjęciami! Teraz powoli będę się wygrzebywał. Co zrobiłeś? Może da się odzyskać. Ja w zeszłym tygodniu zrobiłem siostrze format na nie tym dysku, a potem ku mojemu zdziwieniu odzyskałem wszystko dzięki PhotoRec Tak żeby nie zakładać nowego tematu: jaki jest odpowiednik div w unity(GM: mouse_x div 32*32)?Może coś jak floor()? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Aż mnie przestraszyłeś, idę robić kopię zapasową. Ja też odzyskałem wiele plików dzięki tego typu programom. O ile nic nie instalowałeś, to się dało odzyskać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Co zrobiłeś? Może da się odzyskać. Ja w zeszłym tygodniu zrobiłem siostrze format na nie tym dysku, a potem ku mojemu zdziwieniu odzyskałem wszystko dzięki PhotoRec Może coś jak floor()? Nie wiem jak to się stało, ale jak usuwałem linuksa to mi tą partycję wywaliło. Na szczęście część mechanizmów pamiętam i tak oto "przekonwertowałem" ekwipunek z GM do Unity :D Poradziłem sobie z floor(w Unity Mathf.Floor). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Lecą kolejne screeny: Tym razem budowanie, ścinanie drzew, nowa mapka testowa, ekwipunek i upośledzony crafting :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Lecą kolejne screeny: Tym razem budowanie, ścinanie drzew, nowa mapka testowa, ekwipunek i upośledzony crafting :D O ile w GMowej wersji traktowałem to jako ciekawostke, to wersją na Unity się jaram! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 No, w końcu coś się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Widzę, że przeprowadzka na unity wyszła ci na dobre. Zobaczymy, czy wyjdzie ci ten wielgachny erpeg ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ale GUI bardzo, bardzo brzydkie. Te białe kwadraty, chociaż jakoś ładnie pomaluj, troszkę przeźroczystości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ale GUI bardzo, bardzo brzydkie. Te białe kwadraty, chociaż jakoś ładnie pomaluj, troszkę przeźroczystości. Spokojnie jak na wojnie, to tylko testowe GUI :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Strasznie mi się crafting buguje przy siekierce. Mogę ją zcraftować nawet jak mam 2 materiały, a nie 3 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Ale ładna skrzynka, twoja? btw DIV to po prostu zwykłe dzielenie na intach. Więc twoje "mouse_x div 32*32" wygląda tak. (int)mouse_x / 32 * 32 czyli stosujesz konwersję float na int zmiennej mouse_x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Ale ładna skrzynka, twoja? Z czegoś tam z asset store :D Nie myślcie że opuściłem DORGa :D Nie odzywam się bo nie mam czasu. Dopracowałem AI przeciwników, wymodelowałem kilka struktur, dopracowałem DORGa pod kątem tworzenia map dla reszty członków zespołu, potworzyłem kilka tekstur i duuuużo skryptowałem. Tutaj macie dosyć dopracowany generator zamków(z pliku xml). Jeszcze trochę i piękne zamki będzie generował :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Maja 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 superowe, a Ty się na początku upierałeś żeby w GMie robić xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 superowe, a Ty się na początku upierałeś żeby w GMie robić xD Na razie znowu DORG się zastoi bo muszę edytor schematów skończyć. A jak na razie edytor odmawia posłuszeństwa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Na Unity wygląda to tak... 100000 razy lepiej niż w GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Na Unity wygląda to tak... 100000 razy lepiej niż w GM? Dokładniej 100001 razy lepiej :D Jak dla mnie jedynym minusem Unity są niskie FPSy nawet przy prostym terenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 A który to Unity bo jak mniejsze niż 5 to w free wersji nie ma LoD. Wersja 5 free już go ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 A który to Unity bo jak mniejsze niż 5 to w free wersji nie ma LoD. Wersja 5 free już go ma. Ja w 5 piszę. Gdzieś przeczytałem że funkcje NavMesh i inne Nav'y są w wersji pro. Ja mam free i normalnie mogę z nich korzystać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 No bo 5 free nie ma już żadnych ograniczeń poza narzędziami do debugowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 No bo 5 free nie ma już żadnych ograniczeń poza narzędziami do debugowania. No to widzę dokumentacja na bieżąco aktualizowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benedykt Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 zapowiada się ciekawie i może nawet zagram, chociaż nie przepadam za grami osadzonymi w średniowieczu. jakoś ta epoka mnie nie przekonuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się