Skocz do zawartości

DORG


Mateusz Nejman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pierwsze wrażenia z Unity3D :D

screenshot1.png

Cały wczorajszy dzień oglądałem poradniki, czytałem książki(zapomniałem że mój kuzyn studiował informatykę i kupował książki o różnych językach, w tym o C#). Dzisiaj się wziąłem do roboty i stwierdzam że jest trochę ciężko. Mój laptop ledwo dźwiga Mozillę i Unity włączone na raz, ale jakoś daję radę. Pierwsze co mi się spodobało to tworzenie terenu i kreowanie drzewek. Jako laik jestem zadowolony z przenosin do Unity :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

z tym to lepiej żeby pokombinował po dogłębnym przestudiowaniu Unity i by bawił się póki co domyślnym stuffem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała praca poszła w cholerę! Siadła mi partycja ze wszystkimi projektami, muzyką i zdjęciami! Teraz powoli będę się wygrzebywał.

Co zrobiłeś? Może da się odzyskać. Ja w zeszłym tygodniu zrobiłem siostrze format na nie tym dysku, a potem ku mojemu zdziwieniu odzyskałem wszystko dzięki PhotoRec

Tak żeby nie zakładać nowego tematu: jaki jest odpowiednik div w unity(GM: mouse_x div 32*32)?
Może coś jak floor()?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobiłeś? Może da się odzyskać. Ja w zeszłym tygodniu zrobiłem siostrze format na nie tym dysku, a potem ku mojemu zdziwieniu odzyskałem wszystko dzięki PhotoRec

Może coś jak floor()?

Nie wiem jak to się stało, ale jak usuwałem linuksa to mi tą partycję wywaliło. Na szczęście część mechanizmów pamiętam i tak oto "przekonwertowałem" ekwipunek z GM do Unity :D

Poradziłem sobie z floor(w Unity Mathf.Floor).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Ale ładna skrzynka, twoja?

 

Z czegoś tam z asset store :D

Nie myślcie że opuściłem DORGa :D Nie odzywam się bo nie mam czasu. Dopracowałem AI przeciwników, wymodelowałem kilka struktur, dopracowałem DORGa pod kątem tworzenia map dla reszty członków zespołu, potworzyłem kilka tekstur i duuuużo skryptowałem. Tutaj macie dosyć dopracowany generator zamków(z pliku xml). Jeszcze trochę i piękne zamki będzie generował :D

 

DORG_S012.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...