dyzmek Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 gdybym to ja był odpowiedzialny za kody w grze to bym kontynułował a ja nie chcę czyjegoś tylko grę z właswnych umiejętności nawet coś prostego lecz grywalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 nie mogę uwieżyć w to co dobrzę pojętym i opanowanym Game Makerem można stworzyć gdy zobaczyłem ,,T.R.I.P-A'' to mnie zamurowało i wiedziałem że jednak można a tutaj znalazłem filmik z gry jakiej ? zobaczcie sami a nie uwierzycie ;) ja również bardzo a to bardzo chciał bym tyle umieć gdyż mam bardzo dużo pomysłów na świetne gry ale nie mogę ich wykorzystać z powodu braku umiejętności . marzy mi się gdy już bym umiał wystarczająco stworzyć coś w stylu F..E.A.R albo filmu ,, Zoombie'' z 2006 roku w którym duchy dzieci które pracowały w kopalni mordują mszcząc się za krzywdy wyrządzone im za życia a mianowicie pogrzebane podczas wysadzenia kopalni . Już sobie wyobrażam postać uciekającą przed tymi dziecmi z kilofami. ale pierw trzeba wiele się nauczyć by robić tak zaawansowaną grę. a co do filmika z gry który podałem , czuję strach podczas każdej sekundy oglądajcie do końca , ta gra to wspaniałe wykonanie na poziomie podobnie jak i T.R.I.P który jest mówiąc ogólnie kawałem dobrej roboty. to nie jest tak że inne gry mi się nie podobają , bo gram w bardzo wiele gier tworzonych przez gmclanowiczów jaki i te z Yoyo Games i gdybym miał wymieniać tytuły brakło by dnia :) ale chodzi mi oto że od początku pracy z Game Makerem nie stworzyłem nic na poziomie jestem teraz szczery bo taka jest prawda ale wielu którzy uważają że się po mału polepszam i z czasem zaskocze swym projektem powiedzą kiedyś a nie mówiłem/am że dyzmek wyda coś na prawde grywalnego na wysokim poziomie , tak będzie bo ja cały czas się uczę a właśnie widok tego co ta nauka może mi umożliwić jest motywacją . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 To zamiast sobie robić wygórowane założenia co do gier, może zrób coś prostszego? Trzeba zaczynać od małych rzeczy, zeby robić większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 w tej wazie produkcij nie będę jeszcze zakładał nowego tznajdę więcej osób chcących przetestować początek pierwszego poziomu z nowo powstałego w 85 % pisanego własnym kodem nie jak w przypadku Tuake 30 % własnego. Denis jest obiektem szyderstw w szkole. Częstokroć koledzy, lub raczej po prostu chłopaki (żadni z nich koledzy), z klasy wymyślają kiepskie, wulgarne żarty z Denisem w roli głównej. Pewnego razu, jako kolejny kiepski żart, zapraszają go na imprezę. Mówiąc szczerze, Denis jest zaskoczony - czyżby nareszcie zasłużył sobie na akceptację rówieśników? Przyjął zaproszenie i przez kilka następnych dni pieczołowicie się do imprezy przygotowywał. Ćwiczył ruchy taneczne przed lustrem i wybierał wdzianko. Impreza miała miejsce w starej opuszczonej willi, w której to wiele lat temu mieszkała bogata rodzina. Jak głosi legenda rodzina ta zabiła swoją córkę bez wyraźniej przyczyny, a później sama siebie i męża zwłok matki, ojca i córki, której nigdy nie odnaleziono. Posiadłość stała opuszczona od lat, bo nikt nie był na tyle głupi, by zbliżać się do tego miejsca. Jednak grupa dręczycieli z klasy Denisa postanowiła go na imprezie upić, a później zażartować z niego w okrutny sposób. Podchmielonego Denisa wsadzili do samochodu i wywieźli na zbocze urwiska. Zrzucili go, a upadając chłopakchłopak wylądował na terenie opuszczonej, prawdopodobnie nawiedzionej willi. Stręczyciele przewidzieli, że ciekawość Denisa każe mu przeskoczyć przez bramę i podjąć próbuję zbadania tajemniczej posiadłości. - Zabawę czas zacząć - powiedzieli pseudo kumple z klasy. Żeby tylko nikt nie żałował tej decyzji... https://gmclan.org/up6167_4_Wyprawa.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ćwiczył ruchy taneczne przed lustrem Jeżeli ktoś ćwiczy tańczenie na 2 dni przed imprezą to zasługuje na taki los. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 szacun, wreszcie opis który można czytać, tylko to zdanie kosmos Jak głosi legenda rodzina ta zabiła swoją córkę bez wyraźniej przyczyny, a później sama siebie i męża zwłok matki, ojca i córki, której nigdy nie odnaleziono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Chell, zostawiłem je specjalnie, żeby trochę ducha dyzmka jednak w opisie pozostało :). Ja osobiście wybucham śmiechem przy tym zdaniu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 a grał ktoś w początek który dorzuciłem ? ogólnie biegające psyhole za nami z nożami , siekierami itd z takimi zmutowanymi ryjami a zabijanie ich będzie jak na chłopaka w wieku bohatera żadnych broni palnych , lecz różne dostępne w okolicach , zabijanie wroga czym się da by przetrwać i wydostać się z ogormnej przeklętej budowli . gra dodatkowo zawierająca elementy w zręcznościówki i logiki taki mix ale głównie wodnim jest survieval noi i strach momenty akcji dadzą odetchnąć a gdy zacznie się znów dziać coś nad przyrodzonego szybko gracz się w tym zorientuję patrząc na diametralną zmianę atmosfery i całego klimatu gry , ale cel gry to wydostanie się z ogromnej willi zaczynając w piwnicy szukamy wyjścia podążając to coraz dalej i poznając dokładniej historię tego miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 czar prysł, znowu rozumiem tylko pierwsze zdanie 3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 z dyzmowego na polski: Gra dodatkowo zawiera elementy zręcznościowe i logiczne łamigłówki - mix, nakierowany na rozmyślne rozplanowanie kolejnych kroków w grze. Nie mniej jednak nadal motywem przewodnim jest survival, a co za tym idzie - strach, przesycony niespodziewanymi zwrotami akcji, ucieczkami, niepewnością, kruchego poczucia bezpieczeństwa. W kluczowym momentach, momentach grozy, gra będzie umiejętnie zmieniała klimat rozgrywki. Atmosfera wyraźnie zacznie gęstnieć, więc gdy coś nadprzyrodzonego ujawni się przed nami, gracz szybko się w tym zorientuje. Cel gry pozostaje jednak wciąż taki sam - wydostanie się z ogromnej willi, zaczynając w piwnicy. Pierwsze zadanie jest z pozoru proste. Szukamy wyjścia, podążając coraz to dalej, poznając dokładniej okropną historię tego miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Phoenix przestań mnie ośmieszać , czy ja cię poniżam bądź krytykuję twoje zdania ? a ty robisz ze mnie osobę niedorozwiniętą , każdy rozumie co piszę nie musisz bawić się w tłumacza. Rozumiem że może ci się nie podobać każdy ma swoje zdanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Dyzmek nie obraź się, ale ten opis naprawdę nabrał bardzo dużo emocji dzięki Phoenixowi. Może ugadaj się z nim na Twojego opiso-wpisywacza który będzie na forum pisał twoje zapowiedzi z nutką dramatu. Serio mowie, przeciez ja się z Ciebie nie śmieję(może niektórzy, ale nie ja!) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Ja grałem i stwierdzam że maska bohatera jest z dupy bo można stanąć na platformie ręką i skoczyć o nią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Dobry moment na poradę dla dyzmka: Używaj rectangle collision i zawsze rób ją delikatnie chudszą od postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Ja Cię ani nie obrażam, ani nie ośmieszam. Ale powinieneś wiedzieć, że forma, jaką prezentujesz swoje gry, opisujesz fabułę, eksponujesz klimat gry, to przynajmniej na początku ważna sprawa. Sceeny nie odadzą jeszcze tego, co chcesz przekazać. Wystarczy dodać spójności do Twoich opisów, bo panuje w nich chaos i totalny nieład. Ja Ci tylko pokazuje jaki opis wygląda lepiej i tyle. Zrobisz z tym co zechcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 https://gmclan.org/up6167_6___Wyprawa___Interwa__I.html Rozumiem lepsze dobieranie słów , tutaj prezentuję screena z poziomu pierwszego Interwału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Te światła i cienie chyba nie są aż tak potrzebne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Ta szarość też. Chyba że chodzi o to że akcja dzieje się w mgle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 to jest potrzebne do budowy klimatu grozy i ponurości miejsc wewnątrz willi bez świateł to nie miało by tego co ma teraz , a jestem twórcą więc wiem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 No tak tylko tutaj chodzi oto że słabo ci te elementy wyszły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaladynXD Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A mi tam się wszystko podoba.... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 A mi tam się wszystko podoba.... :D Ale również masz nick PaladynXD, co wiele wyjaśnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 I 14 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 gra tak czy siak powstanie , premiera planowana na 30 czerwca , słabe nie słabe ale moje i chodź by nie znalazła się żadna osoba która polubi grę to będę dumny z siebie że w końcu coś zrobiłem sam jakie by nie było . A hejterzy będą w szoku , gwarantuje , gra wygląda nie pozornie ale wylewa się z niej pełno akcij momentalnie przeradzającego się w koszmar i ogromny strach bo gracz nie wie co się wydarzy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Nie dyzmek, ta gra nie wyjdzie. Jak tysiąc innych zaczętych projektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Obyś dotrzymał obietnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabools Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No podziwiam Cię dyzmek, że przesz do przodu. Ale zamiast starać się tworzyć co chwilę inne projekty, może skup się na tym, żeby w to się wygodnie i przyjemnie grało. Już pieprzyć tę grafikę, nie każdy się grafikiem urodził, ale jak poruszam się postacią i blokuję się na każdej kolejnej platformie/każdym bloku, to na prawdę odrzuca to od gry. Popracuj najpierw nad jakąś "mechaniką" czy czymś, a potem skup się na "fabule" i innych cudach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się