Skocz do zawartości

Multi z Jedi i mieczami świetlnymi


Threef

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Na razie nie ma tytułu.

 

Gatunek: platformowy multiplayer arena

 

Opis: Bazując na tym co zrobiłem w 28 Ludum Dare (rewelacyjny system platformowy oraz maga animacje) tworzę teraz swój pierwszy multiplayer. Ma to być dwuwymiarowa platformówka w uniwersum Gwiezdnych Wojen gameplayem przypominająca Liero. W tym momencie działa już lista serwerów, oraz baza danych przechowująca profile graczy.

 

Na start planowane są 3 tryby gry: Deathmatch, Team Deathmatch i TCF. Mam lekki problem z designem bo nie chcę ograniczać gracza do wyboru Jasnej albo Ciemnej strony mocy, chcę aby gracz sam mógł zdecydować jakie umiejętności mu się podobają i tylko je rozwijać (screen na dole), ale wtedy znika doskonały podział na drużyny Jedi vs Sith. :(

 

Autorzy:

Programowanie:
Threef

Fabuła:
George Lucas :rolleyes:

Grafika:
Threef

Muzyka:
VA

Screeny:

Nie pełne drzewko umiejętności

gif z Ludum Dare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

zrób coś w stylu każde duszenie zabiera ci 10 karmy na sekundę, każdy lighting 5 karmy za użycie, force valor dodaje 5, heal friend 10 i takie tam. Później dodatnia ilość punktów - jedi, ujemna - sith.

 

no i nie widzę force kicka :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu fatalny? Dostałem sporo pochwał za to jak dopracowany jest. Nie jest niestety intuicyjny, ale w tej grze [mam nadzieję że] będzie nagradzany skill.

 

Z drzewka umiejętności kilka skili może być nie zrozumiałe:

Force Seek pozwoli widzieć przez ściany.

Force Cloak to niewidzialność. Im słabszy skill tym gorsza.

Masquerade sprawi że będziemy wyglądać jak przeciwnik.

Rage i Valor będą tymczasowo zwiększać pasywne statystyki, z tą różnicą że rage będzie 'risk vs reward'

No i będą pasywne statystyki. Będzie można szybciej atakować mieczem świetlnym, szybciej się poruszać, wyżej skakać.

 

Edit:

Będę jeszcze musiał kombinować z dynamicznymi światłami. Shadery? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

ej, koniecznie dodaj kilka klas nie-jedi typu stormtrooperzy, itp. ja chcę postrzelać laser gunem, i klasa r2d2 buffera :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zamiar dać Blastery jako skill, 'Mało użyteczny ale niekiedy ratujący dupę'. No i myślę że można by potem zrobić jakieś misje co-op przeciwko i z botami to dla nich to by była broń podstawowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

nie kombinuj z misjami co-op bo nie skończysz tego, daj blasterowców jako osobne postacie i tyle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kombinuj z misjami co-op bo nie skończysz tego, daj blasterowców jako osobne postacie i tyle :D
"potem", po prostu widzę że mogę w taki sposób "potem" rozwinąć grę. A nie wydaje Ci się że postać używająca tylko Blasterów byłaby za słaba?

 

Kiedy spodziewasz się dać grywalne demo? :)
40 roboczo godzin i wydaje mi się że powinienem mieć działający network, czyli prawdopodobnie będzie już walka na Lightsabery. Następnie level design => Umiejętności => Beta Release => Balansing i Dodatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Zależy, mógłbyś tak zrobić, żeby na równi były, ofc w SW byłyby słabsze, ale to SW nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz ogarniać te wszystkie super ficzery to zmień tło, bo czuję, że już po 10 minutach gry faza jest lepsza niż po 4 gramach marychłąny dożylnie. xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...