Threef Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Tytuł: Na razie nie ma tytułu. Gatunek: platformowy multiplayer arena Opis: Bazując na tym co zrobiłem w 28 Ludum Dare (rewelacyjny system platformowy oraz maga animacje) tworzę teraz swój pierwszy multiplayer. Ma to być dwuwymiarowa platformówka w uniwersum Gwiezdnych Wojen gameplayem przypominająca Liero. W tym momencie działa już lista serwerów, oraz baza danych przechowująca profile graczy. Na start planowane są 3 tryby gry: Deathmatch, Team Deathmatch i TCF. Mam lekki problem z designem bo nie chcę ograniczać gracza do wyboru Jasnej albo Ciemnej strony mocy, chcę aby gracz sam mógł zdecydować jakie umiejętności mu się podobają i tylko je rozwijać (screen na dole), ale wtedy znika doskonały podział na drużyny Jedi vs Sith. :( Autorzy: Programowanie: Threef Fabuła: George Lucas :rolleyes: Grafika: Threef Muzyka: VA Screeny: Nie pełne drzewko umiejętności gif z Ludum Dare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Grudnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 to wyliczaj z tego ile jakich wzieli do jakiego teamu pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Oj lepiej popraw ten rewelacyjny system platformowy, bo ten który pamiętam był bardziej niż fatalny. Lubię SW więc kibicuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 28 Grudnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 zrób coś w stylu każde duszenie zabiera ci 10 karmy na sekundę, każdy lighting 5 karmy za użycie, force valor dodaje 5, heal friend 10 i takie tam. Później dodatnia ilość punktów - jedi, ujemna - sith. no i nie widzę force kicka :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Czemu fatalny? Dostałem sporo pochwał za to jak dopracowany jest. Nie jest niestety intuicyjny, ale w tej grze [mam nadzieję że] będzie nagradzany skill. Z drzewka umiejętności kilka skili może być nie zrozumiałe: Force Seek pozwoli widzieć przez ściany. Force Cloak to niewidzialność. Im słabszy skill tym gorsza. Masquerade sprawi że będziemy wyglądać jak przeciwnik. Rage i Valor będą tymczasowo zwiększać pasywne statystyki, z tą różnicą że rage będzie 'risk vs reward' No i będą pasywne statystyki. Będzie można szybciej atakować mieczem świetlnym, szybciej się poruszać, wyżej skakać. Edit: Będę jeszcze musiał kombinować z dynamicznymi światłami. Shadery? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Grudnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 ej, koniecznie dodaj kilka klas nie-jedi typu stormtrooperzy, itp. ja chcę postrzelać laser gunem, i klasa r2d2 buffera :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Miałem zamiar dać Blastery jako skill, 'Mało użyteczny ale niekiedy ratujący dupę'. No i myślę że można by potem zrobić jakieś misje co-op przeciwko i z botami to dla nich to by była broń podstawowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Grudnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 nie kombinuj z misjami co-op bo nie skończysz tego, daj blasterowców jako osobne postacie i tyle :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 *bezimienny Kiedy spodziewasz się dać grywalne demo? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 nie kombinuj z misjami co-op bo nie skończysz tego, daj blasterowców jako osobne postacie i tyle :D"potem", po prostu widzę że mogę w taki sposób "potem" rozwinąć grę. A nie wydaje Ci się że postać używająca tylko Blasterów byłaby za słaba? Kiedy spodziewasz się dać grywalne demo? :)40 roboczo godzin i wydaje mi się że powinienem mieć działający network, czyli prawdopodobnie będzie już walka na Lightsabery. Następnie level design => Umiejętności => Beta Release => Balansing i Dodatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Grudnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zależy, mógłbyś tak zrobić, żeby na równi były, ofc w SW byłyby słabsze, ale to SW nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zanim zaczniesz ogarniać te wszystkie super ficzery to zmień tło, bo czuję, że już po 10 minutach gry faza jest lepsza niż po 4 gramach marychłąny dożylnie. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się