kriso99 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Mam problem, gdy otwieram gre przez kabel podłączony do kompa to wszystko się ładnie zapisuje, jednak gdy wypale aplikacje to plik text.txt mi się nie zapisuje. Jaki może być powód?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Września 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Uprawnienia aplikacji? (Bodaj plik manifest) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 uprawnienia jakie mam zaznaczone to write_external_stornage, plik utworzonny w drzewku included files Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 29 Września 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Chcesz included files nadpisać? Coś mi się wydaje, że to niemożliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 sory że nie odpisywałem ale nie miałem za zbytnio czasu sprawa wygląda nastepująco: nie zapisuje mi pliku: GML (create) if file_exists("game.sav")game_load ("game.sav") key pressed backspace GML game_save ("game.sav") game_end() Mowa oczywiście o android, dalem wszystkie uprawnienia dla pewności ale nadal nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 nikt już chyba nie zauważy tego tematu, więc moge odświeżyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Października 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Ale nie odpowiedziałeś, czy ten plik jest w included files? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Z tego co wyczytałem z GMC, to ten feature nie działa na andku. Musiałbyś skorzystać z innego sposobu, np. pliki INI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Października 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 W ogóle game_save zapisuje tylko część zmiennych, nie zapisuje ds_list itp., więc sporo rzeczy trzeba i tak odtwarzać - w tym momencie INI daje faktycznie lepszą kontrole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 ale jak ja mam np edytor mapy w andku i chce zeby cała mapa byla zapiana to raczej ini odpada 2. jak powiedziałeś ze nie bedzie działac to wywalilem plik z included files Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Serializacja ds_list, ds_grid etc. i można również korzystać z INI dla mapek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Października 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Zapis do pliku to nie game_save. Można do tego użyć buforów (buff_load/save), zapisu binarnego, zapisu tekstowego - zapraszam do dokumentacji: http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...fers/index.html http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...iles/index.html http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...iles/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 W ogóle game_save zapisuje tylko część zmiennych, nie zapisuje ds_list itp., więc sporo rzeczy trzeba i tak odtwarzać - w tym momencie INI daje faktycznie lepszą kontrole. Masz racje z tym INI.A powiedz mi jak to zrobić jak np w INI zapisuje poziom danego skilla i chce zabezpieczyć to INI,żeby nikt nic sobie nie dopisywał.Musze to szyfrować??? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 yup, szyfrowanie pliku, czy wartoscijest jedyna opcja. Gnysek robil artykul na glownej o szyfrowaniu XORem, ale sa tez bardziej zaawansowane metody szyfrowania, zas XOR powinien wystarczyc na ochrone przed swiezakami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 heh no i mialem do pliku txt i tez nie działało GML (zapis) var file, str; //Open file for writing file = file_text_open_write("Level.txt"); /* //Create player string str = string(obj_Player.x) + "|" + string(obj_Player.y) + "|"; //Write player string and go to a new line file_text_write_string(file, str); file_text_writeln(file); */ //Reset string var str = ""; //Write wall objects to file with (obj_block) { str += string(x) + "|" + string(y) + "|" + string(image_index) + "|"; } file_text_write_string(file, str); file_text_close(file); effect_create_above(ef_smokeup,view_xview+view_wview/2,view_yview+view_hview/2,5,c_green) GML (wczytanie) var file, str, str_pos, str_temp, val, num; file = file_text_open_read("level.txt"); if file != -1 { /* str = file_text_read_string(file); file_text_readln(file); str_pos = 1; num = 0; str_temp = ""; while(str_pos < string_length(str)) { while (string_char_at(str, str_pos) != "|") { str_temp += string_char_at(str, str_pos); str_pos += 1; } val[num] = real(str_temp); str_pos += 1; num += 1; str_temp = ""; } instance_create(val[0], val[1], obj_Player); */ with(obj_block)instance_destroy() str = file_text_read_string(file); str_temp = ""; num = 0; str_pos = 1; while(str_pos < string_length(str)) { while (string_char_at(str, str_pos) != "|") { str_temp += string_char_at(str, str_pos); str_pos += 1; } val[num] = real(str_temp); str_temp = ""; str_pos += 1; num += 1; if num = 3 { num = 0; with (instance_create(val[0], val[1], obj_block)) { image_index=val[2] } } } file_text_close(file); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Października 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Ale co nie działało? Był jakiś błąd? Bo "nie działa" to zbyt ogólne określenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 brak błędu, nie zapisuje bądź nie czyta, wczytuje tak bloki jak były ustawione w room edytorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 zawsze marzyłem żeby odswierzyc temat na gmclanie a więc; refresh no I wpadło mi nowe osiągnięcie a tak na serio. jak to dziadostwo zapisać?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Października 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Chętnie bym pomógł, ale nie mam czasu. Spróbuj poszukać odpowiedzi tutaj: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showforum=106 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 a może ma ktos, gdzieś jakiś przykład zapisywania stanu gry do pliku, który w 100% działa na androidzie?! Podrzuci mi ktos taki plik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się