Skocz do zawartości

GM:S HTML5 Export


Compi

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawia mnie tylko, dlaczego eksportując gierę na andruta i html5 tilesy się rozpiepszają i k***wa nie mam pojęcia dlaczego. Albo się kratkuje cały ekran, albo robi się cały biały, albo w jednym miejscu mam cały tileset, albo sprite leci dalej z animacją choć już się dawno skończyła.

 

Kompilując pod Windows nie ma takich problemów.

EDIT: Mam wersję 1.2.1135 zdaje się (wczoraj update robiłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

A właśnie ma znaczenie, bo GM skaluje grafiki jeśli są większe niż TP i moze wtedy tileseta nie wyswietlac, oraz niektóre urządzenia nie obsługują pewnych rozmiarów TP (dla Androida optymalne jest 1024), lub też mogą być problemy z ustawieniem depth, a w samym HTML5 także z blendingiem jeśli używasz.

Bez projektu ciężko mi sprawdzić, ale na pewno coś robisz niezgodnie z tym co jest w manualu. To nie jest GM 8.1, część rzeczy się zmieniła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...