Compi Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Zastanawia mnie tylko, dlaczego eksportując gierę na andruta i html5 tilesy się rozpiepszają i k***wa nie mam pojęcia dlaczego. Albo się kratkuje cały ekran, albo robi się cały biały, albo w jednym miejscu mam cały tileset, albo sprite leci dalej z animacją choć już się dawno skończyła. Kompilując pod Windows nie ma takich problemów. EDIT: Mam wersję 1.2.1135 zdaje się (wczoraj update robiłem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Z tego co wyczytałem na GMClanie, to po prostu GM:S jest zbugowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Nie ma to jak płacić kokosy za eksport -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Tilesy są w wymiarach 2^n? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Tak, 32x32. Sprajty też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Września 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Jaki jest rozmiar tileseta i tekstury z nim? GM:S nie jest zbugowany, jak wiesz jak go używać i większośc zgłaszanych błędów okazuje się być niestety z winy usera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 A co to ma do rzeczy? GM nie nakłada mi żadnych ograniczeń. TP jest wielkości 2kx2k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Września 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 A właśnie ma znaczenie, bo GM skaluje grafiki jeśli są większe niż TP i moze wtedy tileseta nie wyswietlac, oraz niektóre urządzenia nie obsługują pewnych rozmiarów TP (dla Androida optymalne jest 1024), lub też mogą być problemy z ustawieniem depth, a w samym HTML5 także z blendingiem jeśli używasz. Bez projektu ciężko mi sprawdzić, ale na pewno coś robisz niezgodnie z tym co jest w manualu. To nie jest GM 8.1, część rzeczy się zmieniła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się