Skocz do zawartości

Lawless Bastards


szmalu

Rekomendowane odpowiedzi

O, i to jest konkret, doceniam takie komentarze bo pomagają mi w procesie tworzenia. W takim razie czcionka na liczniku pójdzie do poprawy, co to świateł i cieni - na razie wywaliłem wszystko z gry, potem zrobię je od nowa, bo chcę żeby były bardziej efektowne. Co do rozmycia tekstur - samochody będą całkiem inaczej wyglądać, natomiast budynki.. hmm.. pomyślę nad zmianą wszystkich tekstur budynków, te aktualne pochodzą z jakiegoś forum, gdzie koleś udostępnił za darmo setki takich tekstur budynków zrobionych ze zdjęć. Jeśli znajdę na jakiejś stronie wystarczającą ilość darmowych tekstur elewacji i będą fajniejsze to użyję ich (jak ktoś ma to prosiłbym link).

 

Ciężko mi powiedzieć, czy gameplay jest lepszy niż grafika. Testowałem tę grę już tyle razy, że nie jestem w stanie spojrzeć na to z perspektywy osoby grającej pierwszy raz. Z tego powodu jakiś preview (jeszcze dużo za wcześnie żeby móc nazwać to demem) trafi tu już niedługo i wtedy mam nadzieję że sami ocenicie i pomożecie mi obrać właściwy kierunek do dalszego rozwoju projektu.

 

Dziękuję za odzew, mam teraz motywację do dalszej pracy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Filar Społeczności

Straciłem do ciebie zaufanie, nastawiałem się na fajną ścigałkę, a tu gra zupełnie straciła klimat, grafa jakaś się nie trzyma kupy. Modele nierealistyczne, jakieś beczki na drodze???? kto stawia beczke na środku drogi DAFUQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Corboda detektyff, wszystko wynicha, ale czy i tym razem jest na dobrym tropie? Tego dowiemy się w następnym poście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Corboda detektyff, wszystko wynicha, ale czy i tym razem jest na dobrym tropie? Tego dowiemy się w następnym poście...

 

Przecież Most Wanted to najlepsza ścigałka w jaką kiedykolwiek grałem, naprawdę nie znacie tego hitu? :( (albo mnie wkręcacie..)

 

Tutaj zaś sama gra:

 

 

Jest podobieństwo nieprawdaż szmalu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Każdy lubi to co lubi, dla mnie najlepszą scigałką jest Most Wanted, a dla Ciebie High Stake i niech tak zostanie, dalsze rozmowy na temat tego, która jest lepsza nie mają sensu.

 

to ja sie moze nie bede przyznawal ze najprzyjemniej mi sie w carbona gralo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bo najlepszą ścigajkom jest gta san andreas

 

Morro Ty to masz te żarty! Myślałeś może o tym, aby zostać kabareciarzem?

 

Ale, żeby nie było, że odbiegam od tematu to muszę powiedzieć, że: Szmalu jak już robisz klona Most Wanted to zrób go chociaż dobrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morro Ty to masz te żarty! Myślałeś może o tym, aby zostać kabareciarzem?

 

Ale, żeby nie było, że odbiegam od tematu to muszę powiedzieć, że: Szmalu jak już robisz klona Most Wanted to zrób go chociaż dobrze :D

 

Ciekawe czy będzie można jeździć samochodem Seat Cordoba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ogar ludzie xD

 

Jak coś to nad grą pracuję dalej (ale teraz mam drobną przerwę z kilku różnych powodów) i nie robię w żadnym razie klona most wanted ani żadnej innej wyścigówki (btw kontynuując offtop - moja ulubiona to nfs:u1). No wiadomo, wielkich innowacji w gatunku też nie będzie, bo ciężko zrobić coś mega oryginalnego w wyścigówkach, ale dla mnie jednym z ważniejszych czynników składających się na fajną grę jest charakterystyczny klimat, który będę starał się wykreować. I to niekoniecznie wyczepistą grafiką w 3d i milionem shaderów.

 

Ale patrzcie jaki marketing udany - jeden screen i takie zainteresowanie tematem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Cóż za rarytas znalazłem na dysku.

Pracę, jak widać, zawiesiłem już parę miesięcy temu (zawiesiłem, bo jednak kiedyś to muszę skończyć, ale nie wiem czy nie w Unity), ale teraz przypadkowo znalazłem starego exeka z fazy produkcji.

Dlatego proszę to potraktować jako ciekawostkę, nie jako żadne demo, bo nic tu nie jest jeszcze takie, jakie chciałbym żeby było.

Co do topornego gameplayu - taki w założeniach miał mniej więcej być, dziwaczny, przykładowo - auto jest ciężkie do opanowania gdy pocina 150 km/h (pseudorealizm), ale przy zderzeniu auta odskakują na kilometr i wirują jak Magik (celowe przejaskrawienie).

To znaczy takie były założenia, ale to średnio mi wyszło, nie jestem zadowolony z obecnego sterowania i poruszania się.

 

Tl;dr

Nie wiem kiedy skończę projekt dlatego jako ciekawostkę i dowód na to że coś tam faktycznie robiłem pokażę wam starą wersję prototypu gameplayu.

 

LINK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...