Mateusz Nejman Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 (edytowane) Tytuł: Thieves Harmonica Gatunek: Platformówka Opis: Thieves Harmonica to platformówka na Androida. Na razie polega tylko na zbieraniu monet i akcesoriów. Jest 15 potworów, 25 poziomów. Do wyboru są 3 akcesoria: Gun, Mina(uważajcie, żeby w nią nie wdepnąć, bo będzie kicha) i Jetpack. Każdy rozdział ma własny tileset i 5 poziomów + poziom z bossem. Download: Download Wersja 1.1.7(aktualna) Rozmiar pliku: 10.3 MB(Po rozpakowaniu 10.6 MB) Link do tematu na mojej stronie Autorzy: Programowanie: Mateusz Nejman(Ja) Fabuła: Chwilowy brak Grafika: Mateusz Nejman(Ja) Muzyka: Mateusz Nejman(Ja) Screeny: Update 1.1.1 - Poprawiona dynamika(przynajmniej tak mi się wydaje) - Poprawione obrażenia od przeciwników(przy dotknięciu przeciwnika zostajesz odrzucony) - Przycisk skoku jest po obu stronach ekranu - Przyciemnione tło(teraz lepiej widać platformy) Update 1.1.2 - Działający Jetpack(jest na drugim poziomie) - I Rozdział ma skończone 5 poziomów Update 1.1.3 - Ukończony II rozdział - Ukończony III rozdział - Poprawione obracanie ekranu(przy obrocie gra się wyłączała) - Zmieniony Splash Screen i ikona gry - Poprawione wczytywanie gry Update 1.1.4 - Ukończony IV rozdział - Ukończony V rozdział - Nowa grafika cegiełek - Przepisane na nowo sterowanie - Drobne poprawki:- Naprawiony błąd, przez który na niektórych poziomach jak było się odpowiednio wysoko lub nisko pojawiał się czarny pasek Update 1.1.5 - Wyłączona interpolacja - Więcej ozdób na poziomach - Poziomy z bossami - Poprawiony Splash Screen - Możliwość wyboru języka - Dodana muzyka(na razie tylko jedna ścieżka) - Drobne poprawki:- Dodana grafika bohatera, w której trzyma pistolet i ma założony jetpack - Poprawiony błąd, przez który nawet jak nie miało się pistoletu można było strzelać Update 1.1.6 - Poprawiony Jetpack - Poprawiony błąd, przez który pośmiertnie można było strzelać Update 1.1.7 - Nowe GUI - Zoptymalizowana gra - Poprawione błędy bohatera - Poprawione sterowanie - teraz skacze się o wiele lepiej - Nowy system zapisywania - Dodana opcja 'Inne Aplikacje' - System ciekawostek Edytowane 1 Grudnia 2013 przez Mateusz Nejman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Zapłać te 3 dolce, albo wstaw inne screeny xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Screeny poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Za bardzo mieszasz grubość pixela i platformy są prawie nie widoczne. Edit: .apk nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Mi normalnie działa na Andku 2.3.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Plik nie pobiera się w pełni. Wrzuć gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 OK. Wrzuciłem na GMClan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Skakanie nie wygodne, chodzenie mało dynamiczne, a dotknięcie przeciwnika oznacza śmierć. Czeka cię jeszcze dużo roboty, ale widać potencjał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Nie działa android 4.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Nie mam jak sprawdzić andka 4.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Nie mam jak sprawdzić andka 4.1 Co mnie to interesuje? Gra nie działa, zatem ocena 1. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Może u mnie szkole ktoś będzie miał 4.1 to sprawdzę i postaram się naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Może u mnie szkole ktoś będzie miał 4.1 to sprawdzę i postaram się naprawić. Źle budujesz pakiet, to nie bug w samej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 W teorii możesz spróbować na wirtualnej maszynie Androida (ARM) - niemniej to rozwiązanie jest BARDZO mało wydajne O wiele lepiej wydaje się za pomocą VirtualBox'a odpalać Android x86 http://sourceforge.net/projects/aliendroid....0.zip/download Kiedyś go zrobiłem - działa, ale nie zrobiłem kolejnych wersji (jak 4.2 czy 2.3) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Link nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Moho: link już działa Update 1.1 - Poprawiona dynamika(przynajmniej tak mi się wydaje) - Poprawione obrażenia od przeciwników(przy dotknięciu przeciwnika zostajesz odrzucony) - Przycisk skoku jest po obu stronach ekranu - Przyciemnione tło(teraz lepiej widać platformy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Gra fajna, mało jest takich gierek jak ta co dam jej dobrą czwórkę. Testowałem na andku 4.3 i czekam na dalsze poziomy :D @EDIT Polecam dać QR Code do każdej aktualizacji tej gry z odnośnikiem do downloadowni w gmclan co ułatwiło by pobieranie :) TO taka sugestia.. Nie działa android 4.1 A jaki masz błąd? Może za mało pamięci wew lub za słaby android xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Widzę, że trafiłem w dziesiątkę z grą. Świetny pomysł z QR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 18 Września 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Błąd podczas parsowania pakietu, ale to xperia. X10 mini pro, juź się przyzwyczaiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Update 1.2 - Działający Jetpack(jest na drugim poziomie) - I Rozdział ma skończone 5 poziomów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Ściągajcie! Grajcie! Oceniajcie! Ci, co mają Androida 4.1 niech sprawdzą, czy im działa Chell też sprawdź, czy działa Update 1.1.3 - Ukończony II rozdział - Ukończony III rozdział - Poprawione obracanie ekranu(przy obrocie gra się wyłączała) - Zmieniony Splash Screen i ikona gry - Poprawione wczytywanie gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Nie umiem rysowac, ale moge Ci dac porade apropo grafiki: Ty(wy?) uzywasz obecnie metody mocnego koloru dla interaktywnych blokow i przyciemnienia dla tla. Powinienes sprobowac troche ciemniejszych kolorow w interaktywnych blokach, a w tle zamiast przyciemniac zmniejsz intensywność. Nie poprawi to grafiki samej w sobie, ale zmniejszy jej przykrosc. (góra - stare, dół - nowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Nie umiem rysowac, ale moge Ci dac porade apropo grafiki: Ty(wy?) uzywasz obecnie metody mocnego koloru dla interaktywnych blokow i przyciemnienia dla tla. Powinienes sprobowac troche ciemniejszych kolorow w interaktywnych blokach, a w tle zamiast przyciemniac zmniejsz intensywność. Nie poprawi to grafiki samej w sobie, ale zmniejszy jej przykrosc. (góra - stare, dół - nowe) Ty - HarmonicaTeam to jednoosobowy team Teraz chyba lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Teraz chyba lepiej Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Zrobiłem według nowej palety I am vadera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Ale jego paleta to był tylko przykład, jak widać - nietrafiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Ale dlaczego nie zrobisz tych cegieł w 2 lekko różniących się odcieniach? Co tam robi ten żółty! Zrób zielono-zielone i będzie o niebo lepiej. W tle możesz zrobić żółto-żółte. Spróbuj i pokaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Nie jestem pewny czy w ogóle cegiełki na całym ekranie to dobry pomysł, zawsze to będzie pstrokate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 A może zróżnicuj nie tylko kolor a i wielkość cegieł jak tu np? i Zrób coś z postaciami bo są świetnie zakamuflowane:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Dodanie cienia jak na tym screenie wyżej z "Milon's secret castle" będzie bardzo dobrym tutaj rozwiązaniem problemu głębi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się