Caporegime Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Witam. Podczas przenoszenia swojej gry do d3d spotkałem się z małym problemem. Napisałem sobie interejs (na razie pokazujący tylko ilość magazynków do pistoletu) w taki sposób: W evencie Draw bohatera (a zarazem kamery) GML if sprite_index=spr_human1x2{ if global.pistolmag=1{ draw_sprite(spr_pistolmag1,image_index,x-50,y-50) } } spr_human1x2 to sprite bohatera z wyciągniętym pistoletem, global.pistolmag to ilość magazynków. umiejscowienie na razie przypadkowe. problem polega na tym, że ten interfejs wchodzi w ściany - mógłbym ustawić bohaterowi depth mniejszy niż innym obiektom, ale muszą być przecież budynki z mniejszym depthem. Można jakoś zmienić wartość deptha tylko dla tego rysowanego interfejsu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Spróbuj wyłączyć d3d_set_hidden(true); albo zmienić d3d_set_depth(depth); ale wątpię czy pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 a interfejsu sie nie rysuje w draw_set_ortho ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Rysuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 dzięki za podpowiedz, ale... jak się używa tej funkcji? :D chciałem napisac draw_set_ortho zamiast draw_sprite, ale GM nawet nie pokazywał że jest taka komenda :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 d3d_set_ortho zmienia ci projekcję z 3D na 2D taką jaką masz normalnie w GM ale będąc nadal w trybie 3D. I wtedy sobie możesz rysować w ten sposób hud. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się