Mateusz Nejman Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Witajcie! Czy w GM:Studio jest jakaś alternatywa dla execute_file i execute_string? Jeśli nie, to jak takie coś zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Nie, ponieważ są nie potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Oj mylisz się... Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak przydatne są w robieniu ZAGNIEŻDŻONYCH WYSKAKUJĄCYCH OKIENEK, nie przez show_message. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Jakby ktoś znalazł, to bardzo bym prosił o przykładzik albo skrypt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Nie ma i nie będzie alternatywy. Napisz do czego Ci to jest potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Do odczytania skryptu z pliku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 W tym momencie nie da się, musisz wymyśleć jak to zrobić inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Napisz interpreter GML :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 ja tam tęsknię za object_event_add, łatwe i przyjemne robienie wczytywania modułów no ale niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Coś za coś, to że kod jest kompilowany eliminuje użycie interpretera GML. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Coś za coś, to że kod jest kompilowany eliminuje użycie interpretera GML.no właśnie, coś za coś, nad alternatywą trza pracować we własnym zakresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 A Szkoda. Dobra, dzięki wszystkim. Jakoś będę musiał sobie poradzić bez execute_file. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 ja tam tęsknię za object_event_add, łatwe i przyjemne robienie wczytywania modułów Kiedyś tak całą grę zrobiłem przez zewnętrzne moduły, na szczęście póki co używam GM 8.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się