PsichiX Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 obczaj i powiedz, czy pasuje: Under Water Effect: Download: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9759049/UnderWater.gmz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 całkiem git, ale lepsze po wywaleniu modyfikacji pionowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 dziwne. kiedy dodaję to do swojego projektu cały view jest na czarno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 a czy viewy i ich ustawienia sa ok? bo wiesz, tam to dziala tak ze masz kilka view i w glownym rysuje sie gra a w kolejnym efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 ok dodałem viewa 1, i pozmieniałem obiektom i sprite-om oraz shaderom nazwy jak z przykładu, dodałem instancje i nic. nie ma żadnego efektu. Tzn Wszystko sie renderuje poprawnie tylko nie widać wody ani falowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Podeślij mi na PW projekt, sprawdze czy aby na pewno wsio jest dobrze spiete i czy ja nie popelnilem bledu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Podeślij mi na PW projekt, sprawdze czy aby na pewno wsio jest dobrze spiete i czy ja nie popelnilem bledu. Wysłane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 a widzisz, nei sprawdziles Creation Code rooma - tam wrzucam zawsze wszelkie obiekty warstw dla efektow pelnoekranowych. patrze jeszcze w kod bo dziwnie rysuje teraz i tnie o dziwo. wiem tez czemu tnie - obiekty musza posiadac ten kod w draw, aby rysowaly sie tylko i wylacznie w glownym widoku, zamiast takze w widoku efektu: GML // make sure that it will be rendered only in view[0]. if( view_current != 0 ) exit; draw_self(); EDIT: Multipass rendering w GM:S to udreka, pokminie i zrobie skrypty do zautomatyzowania rysowania pelnoekranowych efektow w istniejacym kodzie, zeby developer nie musial wlejac we wszystkie obiekty tego triku wyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Nie ma potrzeby robić takich skryptów bo w Early acces są eventy pre draw i post draw. Chyba że chodzi ci o coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 @Huder: w sumie dobra opcja! Poczekam więc na to aż przejdzie ten motyw z Early Access do normalnego GMa i przerobie pelnoekranowe wieloprzebiegowe shadery :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 @Huder: w sumie dobra opcja! Poczekam więc na to aż przejdzie ten motyw z Early Access do normalnego GMa i przerobie pelnoekranowe wieloprzebiegowe shadery :) Wiesz co psysiu daj sobie spokój z tą modyfikacją mojego projektu. Za dużo to roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Też miałbym prośbe o pełnoekranowego shaderka : ) konkretniej chodzi mi o to by cały ekran oprócz konkretnych okrągłych obiektów wyciemnił się, a wspomniane okrągłe obiekty zaczęły jarzyć się na żółto( wskazując możliwy wybór graczowi ). O ile wyciemnienie można by zrobić prosto na surfacach o tyle jarzenie/ świecenie/ pulsowanie to już chyba działka dla shaderów, byłbym wdzięczny za jakiś ciekawy efekt : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Lutego 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 No mozna na innym depth malowac po prostu pulsowanie, coś mi się wydaje, że to bez shaderów jest do zrobienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 mam shader od tego, ale zamiast wyczerniac to zostawia kolorowe fragmenty tam gdzie chcemy, a reszta jest wyszarzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Przykład nr 7 "Water" pod GM:S fajnie działa na windzie niestety pod HTML5, mimo iż nie sypie błędami, efekt jest taki: water EDIT: dziwne ze nie działa, dodaje jeszcze 2 linki: serwer tymczasowy wersja zzipowana do odpalenia lokalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 strona mi sie nie wczytuje :/ czaje, GM ma problemy z więcej niż jednym viewem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 strona mi sie nie wczytuje :/ czaje, GM ma problemy z więcej niż jednym viewem. Inne efekty np. GrayScaleFragment.gmz także nie działają w HTML5 gdy używają kilku viewów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 no nic, trzebaby to przerobic na gui draw, lub nowe pre- i post- draw eventy, wtedy powinnno zadzialac, ale musialbym miec mozliwosc testowania tego, czego nie mam obecnie :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się