Skocz do zawartości

Panel logowania


Rekomendowane odpowiedzi

GML (draw)
draw_text(16,16,'Panel logowania');

masz!

 

A tak na serio to moja odpowiedź jest adekwatna do twojego pytania, może bardziej opisałbyś problem, to ma się łączyć z serwerem, bazą MySQL czy offline takie jakby profile dla graczy tylko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up: Facepalm.

Przecież musisz sam dodać funkcje. Te wyskakujące okienka są tylko informacją, że przycisk działa :)

 

@Edit 1:

39dll.dll download - https://gmclan.org/up7589_4_39dll.html

39dll.dll poradnik - https://forum.gmclan.org/index.php?act=Sear...ghlite=%2B39DLL

GMUI download + przykład - https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=27748

 

Teraz to wszystko połącz i będzie GOOD :)

 

@Edit 2:

Lub 39dll.dll download + przykład - https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=144

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Administratorzy

A co to za różnica czy VPS czy nie? Skoro to jest na serwerze, to albo jest dostępne w public_html i dostepne po protokole HTTP, albo jest w katalogu niedostępnym przez http to łączysz się przez FTP dostałeś powyżej pełno przykładów jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za różnica czy VPS czy nie? Skoro to jest na serwerze, to albo jest dostępne w public_html i dostepne po protokole HTTP, albo jest w katalogu niedostępnym przez http to łączysz się przez FTP dostałeś powyżej pełno przykładów jak to zrobić.

 

Obecnie napisałem tak aby czytał plik login.ini lecz on robi sobie go na komputerze gracza.

Co jest bez sensu.

Chce aby to bylo na serwerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Przykładowo w 39dll, na szybko wygooglałem coś takiego:

 

GML
var _soc,_buff,ip,i;

ip=mplay_ipaddress();

ip=string(ip);

name=string(argument0);

 

dllinit(0,true,true);

_FP="/osarena/query.php?name="+name+"&ip="+ip;

_t=tcpconnect("1upgraphix.com",80,0);

setformat(_t, 1,chr(10) + chr(13)+chr(10));

writechars("GET "+_FP+" HTTP/1.1"+chr(13)+chr(10));

writechars("Host: 1upgraphix.com"+chr(13)+chr(10));

writechars("Connection: close"+chr(13)+chr(10));

writechars("Accept: */*"+chr(13)+chr(10));

writechars("Accept-Language: en-us"+chr(13));

writechars("User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; InfoPath.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 1.1.4322) Web-Sniffer/1.0.24"+chr(13)+chr(10));

writechars("Referer: http://web-sniffer.net/"+chr(13)+chr(10));

sendmessage(_t);

a = receivemessage(_t); //receive http header (and ignore)

closesocket(_t);

return readchars(bytesleft());

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra już pojmuje.

Znaczy wiem ze pobrać na komputer klienta.

Tylko to chyba troche niebezpieczne gdy ktos ma na swoim kompie pliki z loginami i hasłami.

To też prosiłbym o jakąś linijke usuwania lub odsyłania.

Bo szczerze nie wiem co tam wczepić.

 

EDIT.

Udało mi się.

Napisałem ze przy uruchamianiu gry takowy plik ma być pobierany a po wyłączeniu gry ma być kasowany.

Tylko nie wiem czy jak zrobie skrót od głównej ikony gry to czy na pulpit nie bedzie tego pliku pobierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz go przecież od razu kasowac. Btw. trzymanie tego pliku na dysku jest na bank bezpieczniejsze, niż na serwerze - co za problem zobaczyć gdzie komputer robi request?

 

A nie jest troche dziwnym aby gracz na swoim komputerze miał plik w którym są dane do kazdego konta w grze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...