eragon16 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Jak stworzyć panel logowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Panel logowania - sieciowy? Bez korzystania z jakiejś biblioteki sieciowej się nie obejdzie. Można chociażby na ten przykład wykorzystać 39DLL. Tutoriale w nim zawarte zdecydowanie wystarczą. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Polecam wykorzystać także to bardzo fajne GMUI. https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=27748 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 GML (draw) draw_text(16,16,'Panel logowania'); masz! A tak na serio to moja odpowiedź jest adekwatna do twojego pytania, może bardziej opisałbyś problem, to ma się łączyć z serwerem, bazą MySQL czy offline takie jakby profile dla graczy tylko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragon16 Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Potrzebuje panelu logowania który łączy sie z serwerem. Piotrek1910 sprawdziłem... W tym można sie zarejestrować(niby) ale nie da się w ogóle zalogować więc non sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 @Up: Facepalm. Przecież musisz sam dodać funkcje. Te wyskakujące okienka są tylko informacją, że przycisk działa :) @Edit 1: 39dll.dll download - https://gmclan.org/up7589_4_39dll.html 39dll.dll poradnik - https://forum.gmclan.org/index.php?act=Sear...ghlite=%2B39DLL GMUI download + przykład - https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=27748 Teraz to wszystko połącz i będzie GOOD :) @Edit 2: Lub 39dll.dll download + przykład - https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=144 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragon16 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Nie umiem tego wszystkiego połączyć do moich potrzeb :/ Może mi ktoś pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 To nie bierz się za to. Takie coś można wykonać na miliony sposobów. Skąd mamy wiedzieć czego oczekujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragon16 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Dobra, już sobie poradziłem. Wiecie jak zrobić połączenie "gra - plik .ini na serwerze VPS" ? Chodzi o to aby gra łączyła się z plikiem .ini na VPS-e podczas logowania. A w tym pliku ini są dane do logowania(hasło oraz login). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Czerwca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 A co to za różnica czy VPS czy nie? Skoro to jest na serwerze, to albo jest dostępne w public_html i dostepne po protokole HTTP, albo jest w katalogu niedostępnym przez http to łączysz się przez FTP dostałeś powyżej pełno przykładów jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragon16 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 A co to za różnica czy VPS czy nie? Skoro to jest na serwerze, to albo jest dostępne w public_html i dostepne po protokole HTTP, albo jest w katalogu niedostępnym przez http to łączysz się przez FTP dostałeś powyżej pełno przykładów jak to zrobić. Obecnie napisałem tak aby czytał plik login.ini lecz on robi sobie go na komputerze gracza. Co jest bez sensu. Chce aby to bylo na serwerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 To przesyłaj i pobieraj go z serwera. Jest masę sposobów. Najprościej chyba będzie przez HTTP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragon16 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 W tym problem iż nie umiem. Mógłby ktoś wysłać link do tutoriala lub jakis przyklad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Czerwca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Przykładowo w 39dll, na szybko wygooglałem coś takiego: GML var _soc,_buff,ip,i; ip=mplay_ipaddress(); ip=string(ip); name=string(argument0); dllinit(0,true,true); _FP="/osarena/query.php?name="+name+"&ip="+ip; _t=tcpconnect("1upgraphix.com",80,0); setformat(_t, 1,chr(10) + chr(13)+chr(10)); writechars("GET "+_FP+" HTTP/1.1"+chr(13)+chr(10)); writechars("Host: 1upgraphix.com"+chr(13)+chr(10)); writechars("Connection: close"+chr(13)+chr(10)); writechars("Accept: */*"+chr(13)+chr(10)); writechars("Accept-Language: en-us"+chr(13)); writechars("User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; InfoPath.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 1.1.4322) Web-Sniffer/1.0.24"+chr(13)+chr(10)); writechars("Referer: http://web-sniffer.net/"+chr(13)+chr(10)); sendmessage(_t); a = receivemessage(_t); //receive http header (and ignore) closesocket(_t); return readchars(bytesleft()); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragon16 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Dobra już pojmuje. Znaczy wiem ze pobrać na komputer klienta. Tylko to chyba troche niebezpieczne gdy ktos ma na swoim kompie pliki z loginami i hasłami. To też prosiłbym o jakąś linijke usuwania lub odsyłania. Bo szczerze nie wiem co tam wczepić. EDIT. Udało mi się. Napisałem ze przy uruchamianiu gry takowy plik ma być pobierany a po wyłączeniu gry ma być kasowany. Tylko nie wiem czy jak zrobie skrót od głównej ikony gry to czy na pulpit nie bedzie tego pliku pobierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Czerwca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Możesz go przecież od razu kasowac. Btw. trzymanie tego pliku na dysku jest na bank bezpieczniejsze, niż na serwerze - co za problem zobaczyć gdzie komputer robi request? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eragon16 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Możesz go przecież od razu kasowac. Btw. trzymanie tego pliku na dysku jest na bank bezpieczniejsze, niż na serwerze - co za problem zobaczyć gdzie komputer robi request? A nie jest troche dziwnym aby gracz na swoim komputerze miał plik w którym są dane do kazdego konta w grze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Po co pobierać dane dla każdego konta? Poza tym autoryzacja powinna być wykonywana po stronie serwera a nie klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się