Skocz do zawartości

Chodzący Draw


Fervi_

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Jak zwykle stary projekt, ale dopiero dziś się nim zająłem (kontynuacja)

 

Poprawiłem 2 błędy, ale jednego nie za bardzo umiem (pewnie jakaś pierdoła :D)

 

GML
at=0

repeat(lives)

{

draw_sprite(spr_lives,0,510+at+(480*(dave.x div 560)),10);

at+=sprite_get_width(spr_lives)+5;

}

 

draw_set_color(c_green)

draw_text(10+(480*(dave.x div 560)),10,"SCORE:" + string(score));

 

if (global.key=1)

{

draw_text(230+(480*(dave.x div 560)),20,"GO THRU THE DOOR!");

}

 

W skrócie, chodzi o to, że jeśli obj.dave przejdzie przez 560 piksel, to go przerzuca (ale to inny kod, nie podany). A w tym kodzie chodzi o to, by w event draw (obj_controller) przesunąć rysowanie o jakiś X (dave.x / 560) * 480

 

Ale stoi w miejscu, nie przesuwa się.

 

W razie czego mogę udostępnić kod

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...