Fervi_ Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witajcie! Jak zwykle stary projekt, ale dopiero dziś się nim zająłem (kontynuacja) Poprawiłem 2 błędy, ale jednego nie za bardzo umiem (pewnie jakaś pierdoła :D) GML at=0 repeat(lives) { draw_sprite(spr_lives,0,510+at+(480*(dave.x div 560)),10); at+=sprite_get_width(spr_lives)+5; } draw_set_color(c_green) draw_text(10+(480*(dave.x div 560)),10,"SCORE:" + string(score)); if (global.key=1) { draw_text(230+(480*(dave.x div 560)),20,"GO THRU THE DOOR!"); } W skrócie, chodzi o to, że jeśli obj.dave przejdzie przez 560 piksel, to go przerzuca (ale to inny kod, nie podany). A w tym kodzie chodzi o to, by w event draw (obj_controller) przesunąć rysowanie o jakiś X (dave.x / 560) * 480 Ale stoi w miejscu, nie przesuwa się. W razie czego mogę udostępnić kod Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 to nie będzie wtedy mod zamiast div? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Chyba nie Chodzący to za duże słowo, chodzi o przeskok. Jeśli dave.x jest większy niż 560 to zrób przeskok o 480 pikseli, tak mniej więcej działa. Podobny przeskok chcę zrobić dla draw Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Jestem chory, nic nie rozumiem z tego co jest tu napisane... ale zapytam się czy nie próbowałeś używać view? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Ten kod jest poprawny, powinien działać. Pokaż resztę, może gdzieś indziej jest błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 https://gmclan.org/up6184_14_opendave20ef1.html Nie wykluczam też problem z kompilatorem (Enigma-dev) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Twój obiekt nazywa się obj_dave, a nie dave... :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Crap ... Działa :D Dzięki Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się