Skocz do zawartości

draw_line w 3D


Rekomendowane odpowiedzi

Skrypt draw_line_3d(x1,y1,z1,x2,y2,z2):

GML
d3d_primitive_begin(1)

d3d_vertex(argument0,argument1,argument2)

d3d_vertex(argument3,argument4,argument5)

d3d_primitive_end()

Rada: nie wywołuj zbyt dużo tego naraz, nieźle obciąża komputer z tego co wiem.

 

GML
d3d_primitive_begin(pr_linelist);

d3d_vertex( x1_1, y1_1, z1_1 );

d3d_vertex( x2_1, y2_1, z2_1 );

 

d3d_vertex( x1_2, y1_2, z1_2 );

d3d_vertex( x2_2, y2_2, z2_2 );

 

d3d_vertex( x1_3, y1_3, z1_3 );

d3d_vertex( x2_3, y2_3, z2_3 );

 

// etc.

d3d_primitive_end();

:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...