I am Żyd and Lewak Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Czy da się tak zrobić aby OBJ był przyciągany w 3 strony? 1. direction=-90 2. direction=point_direction(x,y,x+15,y+15) 3. direction=var_02 edit: GML for(i=0;i<4;i+=1){ if i=1 direction=-90 if i=2 direction=point_direction(x,y,x+15,y+15); if i=3 direction=point_direction(x,y,x-75,y-75); speed=1 } Zastanowiłem się chwilę i chyba działa o.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Musisz dodać do siebie te wektory. EDIT: Nvm nie przeczytałem do końca xD Ale chyba też wystarczy to dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 W jaki sposób? e: Po prostu dir_01 + dir 02? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Twój kod jest zły. Kod poniżej wykonuje te same instrukcje (dlaczego?): GML direction=point_direction(x,y,x-75,y-75) speed=1 Chodzi o to, że ten obiekt może być przyciągany tylko w trzy z góry określone strony, czy że jakieś trzy inne obiekty przyciągają obiekt główny? Przyciągają z tą samą siłą, czy te siły się różnią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 motion_add() ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Sądziłem że temat jest do zamknięcia, ale... Chodzi o to aby, tak jak fizycznie, ciało było przyciągane przez różne siły co udało mi się z komendą for Może macie jakieś inne lepsze pomysły zamiast for? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 motion_add() po raz drugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się