Skocz do zawartości

Granie dwóch dźwięków na raz i zatrzymanie po skończeniu.


Gibki Kaktus

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jako iż nigdy nie bawiłem się soundami w game makerze mam dwa pytania:

1) Da się zrobić, by grały 2 na raz?

2) Jak zrobić, że po skończeniu jakiegoś dźwięku, już dalej nie leci? Bo jak na razie zauważyłem, to ciągnie się cały czas, dopóki nie wpisze się sound_stop czy jakoś tak :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna bedziom. Nie wiesz to nie pisz. Przypadkiem się składa, że Studio ma nowy silnik dźwiękowy.

 

Jeżeli używasz audio_play_music to drugi argument odpowiada za powtarzanie muzyki.

Nie używaj już funkcji bez audio_*.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Bo tamten stary jest zostawiony tylko dla kompatybilnosci. Jak tworzysz nową grę domyślnie korzystasz z nowego - powoduje mniejsze opóźnienia na Androidzie (kiedyś nawet do 1s)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...