Gibki Kaktus Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Cześć, jako iż nigdy nie bawiłem się soundami w game makerze mam dwa pytania: 1) Da się zrobić, by grały 2 na raz? 2) Jak zrobić, że po skończeniu jakiegoś dźwięku, już dalej nie leci? Bo jak na razie zauważyłem, to ciągnie się cały czas, dopóki nie wpisze się sound_stop czy jakoś tak :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 1. Wydaje mi się, że bez dlli się nie da. 2. A zaczynasz sound_play czy sound_loop? Bo nie wiem, jak w Studio, ale w zwyczajnym GMie sound_play nie zapętlało. Poza tym to tylko jedna linijka. ;) Przepraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Kurna bedziom. Nie wiesz to nie pisz. Przypadkiem się składa, że Studio ma nowy silnik dźwiękowy. Jeżeli używasz audio_play_music to drugi argument odpowiada za powtarzanie muzyki. Nie używaj już funkcji bez audio_*. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Czemu nie używać funkcji bez audio_ ? W którejś wersji GM:S był wybór silnika do dźwięków, nie powinno się używać tamtego, czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Bo tamten stary jest zostawiony tylko dla kompatybilnosci. Jak tworzysz nową grę domyślnie korzystasz z nowego - powoduje mniejsze opóźnienia na Androidzie (kiedyś nawet do 1s) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się