Gibki Kaktus Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 W pytaniach początkujących miałem ten sam problem, jednakże nie uzyskałem odpowiedzi. Chodzi o to, że mój projekt, który napisałem już na nowo na wersji gm:s 1.1.784 działa tylko na google chrome(w wersji html5). Na firefox'ie wyskakuje błąd, że skrypt przestał działać, a opera po prostu się zawiesza, czasem z całym kompem. Tak jest i u mnie i u moich kolegów. Mógłby mi ktos powiedzieć, czym to jest spowodowane i jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Podaj link, albo wyślij mi projekt na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Masz włączone OpenGL w opcjach projektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Gnysek, a gdzie jest ta opcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Global Game Settings -> HTML5 -> Graphics (zakładka po lewej) -> WebGL ustaw na Auto-Detect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ustawiłem na Auto-Detect i dalej nie działa ;/ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Odpal w trybie debugowania i zobacz co nie działa :) Ew. zrób kopię gry i wywalaj wszystko tak długo, aż zadziała, znajdując tym samym przyczynę (ostatnia wywalona rzecz powoduje błąd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Błąd leży w zbyt dużej grafice ;/ . Po prostu opera i Mozilla nie są w stanie tego udźwignąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Hm, a zasoby w HTML5 nie są dzielone na tekstury jak w innych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Z tego co widać nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się