Skocz do zawartości

LUDUM DARE 25


getStringFromObject

Rekomendowane odpowiedzi

Nigdy nie rozumiałem idei robienia gry na czas krótszy niż kilka miesięcy. Zawsze przy graniu w takie coś trzeba brać pod uwagę, że czas na grę był krótki. Za wyzwanie też tego nie uważam, bo robienie czegoś nawet tydzień to nic. Jedziesz na fali. Wyzwaniem jest praca nad większym projektem, gdzie trzeba robić systematycznie pomimo częstych kryzysów "I tak w to nikt nie zagra".

 

Jak się zaczyna robić grę, to widać wielkie postępy. Nie ma niczego a potem można skakać, bić. Potem znowu nie widać postępów. Pracuje się dużo, a wydaje się, że wszystko stoi. Tu dopiero zaczyna się zabawa. Ledwo idziesz do przodu a po drodze znajdujesz masę błędów, które podkopują morale.

 

Ale to tylko moje zdanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Jamy i Compo'a są kwintesencją kreatywności. Musisz znać swoje (swojej ekipy) możliwości, wiedzieć co zdążysz zrobić, zrobić to efektownie i w miarę grywalnie. Pozbyć się z projektu tego na co nie będzie czasu i Ludum Dare (łac. Oddać Grę)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nCYLk.png

Tak można lecieć i lecieć. Zabijając hordy ludzików a samoloty nawet nie dogonią.

 

 

Won do roboty, dodaj jakieś ciężarówki, które by nie pozwalały na taki manewr jaki pokazałem na screenie. Dorób ludzi z bazooką, jakimiś rakietami samonaprowadzającymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem, ale nie mam na to czasu. Głupiego doła przez to złapałem. Chciałem zrobić coś kreatywniejszego niż rozpierducha w stylu GTA, spędziłem sporo czasu rozmyślając co zrobić, w większości ograniczała mnie grafika i to chyba ostatni raz jak biorę udział w Compo na Ludum Dare. Jak w końcu wpadłem na zrobienie tej gry to okazało się że jest nie grywalna. :/ Teraz to już jak próbowanie rozpalać ogniska mokrą trawą. Zaraz wypełniam formularz i oddaję tę grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc!

Jak zauwazyl Threef my tez wystartowalismy tylko ze w Dzemie, gra jeszcze nie jest dokonczona chociaz wszystkie sprity lacznie z animacjami sa juz przygotowane, ale nie bylo czasu.

 

Tu jest link:

All Galactic Creatures..

 

Mamy swietne pomysly na dwie nowe gry, jedna na podstawie mojej ksiazki :)

a druga to zupelne novum.

 

Powodzenia wszystkim co startowali!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej! Przecież chwaliliście się tym kilka miesięcy temu na forum! Panowie! Tak się ku*wa nie robi!

Threef, chwalilismy sie silnikiem do gry w kolko i krzyżyk (gomoku ). I prace poszly w tym kierunku ze obecnie program przewiduje dowolna ilosc ruchow w przod. Ciekawie gra sie na przyklad gdy komputer stara sie przewidywac do 200 ruchow w przod ;)

Tutaj gra opiera sie na nowym silniku do gry nieco podobnej, ale jednak innej.

tutaj mamy gre "pente", czyli dochodzi mozliwosc dodkonywania "aresztowan" i odbywa sie na 4 planszach...+piata planasza do gry rts.

Komputer bedzie musial szybko podejmowac decyzje bo oprocz grania na 4 planszach, bedzie tez musial zarzadzac czterema dziesiecio-osobowymi armiami... i to wszystko na czas :)

Gra bedzie tez odbywala sie na planszy pelnej przeszkod( zielone pola) itd itd i bedzie scisle powiazana z rts'em. Dojda zegary na przyciskach do sterowania itd itd... to jest zupelnie nowa gra.

Jezli uwazasz ze jest taka sama to tak samo moglbys powiedziec ze wszystkie platformowki sa takie same.

Przez 72 godziny napisalismy ponad 20 kartek a4 kodu. Prawie nic nie spalismy.

Zreszta zobaczysz ta gre gdy skonczymy. W konkursie ludum dare dalismy plame i oczekujemy niskiego miesca bo przeliczylismy sie ze stopniem komplikacji gry. Oddalismy gre nieukonczona, ktora ma duzo wiecej mozliwosci w kodzie, niz zdazylismy wyciagnac na zewnatrz....

Startowalismy w konwencjo JAM. (zauwaz czym sie roznia oprocz czasu trwania ) i stosowalismy sie do reguł.

Threef a tak z ciekawosci jak Ci sie podoba?

 

ps: obecnie mamy juz bardziej zaawansowana wersje wraz z animowanymi oddzialami stormtrooper'sów na planszy itd itd ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem jeszcze, nie mam czasu (nawet w święta). Wczoraj po wigilii miałem trochę wolnego czasu to sobie przejrzałem co reszta GMClanu zrobiła i widzę po screenach waszej gry że gdzieś to już widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No, i są wyniki ^_^

 

#112 Humor(Jam) 2.92

#126 Fun(Jam) 3.00

#142 Mood(Jam) 2.92

#142 Theme(Jam) 3.40

#175 Graphics(Jam) 3.13

#197 Overall(Jam) 2.87

#228 Innovation(Jam) 2.57

#231 Audio(Jam) 2.15

#1012 Coolness 26%

 

Jestem zadowolony, następnym razem będzie lepiej! :P

Gratuluję twórcy "Bad Kitty", dobry wynik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...