getStringFromObject Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Siema, kolejne ludum dare juz za rogiem http://www.ludumdare.com/compo/ bierzecie udzial? Keynote: ! (on ma moje sluchawki!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Robię sobie teraz małą drzemkę i prawdopodobnie obudzę się po północy. Oprócz nas widziałem że udział biorą T-800 i taxidriver! ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Super :) Ja startuje od 7mej. Kminienie nad tematem o 3ciej nad ranem nie okazalo sie dobrym pomyslem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Również biorę udział :P Nie wiem czy iść spać, bo znając moje szczęście budzik nie zadzwoni ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Też bym poszedł spać, bo lepiej przespać 4 godzinki niż zasnąć w połowie pracy, ale stoję twardo i czekam. Powodzenia w pracy. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Nigdy nie rozumiałem idei robienia gry na czas krótszy niż kilka miesięcy. Zawsze przy graniu w takie coś trzeba brać pod uwagę, że czas na grę był krótki. Za wyzwanie też tego nie uważam, bo robienie czegoś nawet tydzień to nic. Jedziesz na fali. Wyzwaniem jest praca nad większym projektem, gdzie trzeba robić systematycznie pomimo częstych kryzysów "I tak w to nikt nie zagra". Jak się zaczyna robić grę, to widać wielkie postępy. Nie ma niczego a potem można skakać, bić. Potem znowu nie widać postępów. Pracuje się dużo, a wydaje się, że wszystko stoi. Tu dopiero zaczyna się zabawa. Ledwo idziesz do przodu a po drodze znajdujesz masę błędów, które podkopują morale. Ale to tylko moje zdanie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 No właśnie Jamy i Compo'a są kwintesencją kreatywności. Musisz znać swoje (swojej ekipy) możliwości, wiedzieć co zdążysz zrobić, zrobić to efektownie i w miarę grywalnie. Pozbyć się z projektu tego na co nie będzie czasu i Ludum Dare (łac. Oddać Grę)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Festina lente (łac. śpiesz się powoli) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Chyba Bedziom robił grywalniejsze rzeczy. :( Ja już kończę, nie mam pomysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Wyglada fajnie, troche przypomina mi ta gre co sie jest robakiem i zjada ludzi. Ja dopiero zaczynam, wstalem jednak o 11 a potem troche sie opierdalalem i myslalem nad gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Jak ktoś chce zobaczyć to proszę: Link. Ale nie ma się czym chwalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Tak można lecieć i lecieć. Zabijając hordy ludzików a samoloty nawet nie dogonią. Won do roboty, dodaj jakieś ciężarówki, które by nie pozwalały na taki manewr jaki pokazałem na screenie. Dorób ludzi z bazooką, jakimiś rakietami samonaprowadzającymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Chciałem, ale nie mam na to czasu. Głupiego doła przez to złapałem. Chciałem zrobić coś kreatywniejszego niż rozpierducha w stylu GTA, spędziłem sporo czasu rozmyślając co zrobić, w większości ograniczała mnie grafika i to chyba ostatni raz jak biorę udział w Compo na Ludum Dare. Jak w końcu wpadłem na zrobienie tej gry to okazało się że jest nie grywalna. :/ Teraz to już jak próbowanie rozpalać ogniska mokrą trawą. Zaraz wypełniam formularz i oddaję tę grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Wlasnie po to m.inn. jest ludum dare, zeby nauczyc sie takie doly przelamywac. Jest jeszcze ponad 24 godziny czasu - spokojnie dasz rade zrobic kolejna gre od 0ra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Już oddałem grę, niestety mam ważniejsze rzeczy na głowie. Szkoda po nieźle się napalałem na to. :( Ale mam nadzieję że wasze gry będą reprezentowały niezły poziom! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Cóż, moja [nasza] gra nie jest specjalnie świetna, ale jestem z niej mimo wszystko dumny :D Jeszcze menusy, umieranie/wygrywanie i parę bajerów i będzie gotowa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Masz kozy? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Mam, mam :D Nie wiem czy wystarczająco, ale kozy generują się na drodze jak koty (patrz - screenshot), tylko dużo rzadziej. Po zabiciu kozy +100 punktów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 No, dalem rade. Gierka wysubmicona, zaraz zrobie topic :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-800 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Czesc! Jak zauwazyl Threef my tez wystartowalismy tylko ze w Dzemie, gra jeszcze nie jest dokonczona chociaz wszystkie sprity lacznie z animacjami sa juz przygotowane, ale nie bylo czasu. Tu jest link: All Galactic Creatures.. Mamy swietne pomysly na dwie nowe gry, jedna na podstawie mojej ksiazki :) a druga to zupelne novum. Powodzenia wszystkim co startowali! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Tu jest link: All Galactic Creatures.. Ej! Przecież chwaliliście się tym kilka miesięcy temu na forum! Panowie! Tak się ku*wa nie robi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-800 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Ej! Przecież chwaliliście się tym kilka miesięcy temu na forum! Panowie! Tak się ku*wa nie robi! Threef, chwalilismy sie silnikiem do gry w kolko i krzyżyk (gomoku ). I prace poszly w tym kierunku ze obecnie program przewiduje dowolna ilosc ruchow w przod. Ciekawie gra sie na przyklad gdy komputer stara sie przewidywac do 200 ruchow w przod ;) Tutaj gra opiera sie na nowym silniku do gry nieco podobnej, ale jednak innej. tutaj mamy gre "pente", czyli dochodzi mozliwosc dodkonywania "aresztowan" i odbywa sie na 4 planszach...+piata planasza do gry rts. Komputer bedzie musial szybko podejmowac decyzje bo oprocz grania na 4 planszach, bedzie tez musial zarzadzac czterema dziesiecio-osobowymi armiami... i to wszystko na czas :) Gra bedzie tez odbywala sie na planszy pelnej przeszkod( zielone pola) itd itd i bedzie scisle powiazana z rts'em. Dojda zegary na przyciskach do sterowania itd itd... to jest zupelnie nowa gra. Jezli uwazasz ze jest taka sama to tak samo moglbys powiedziec ze wszystkie platformowki sa takie same. Przez 72 godziny napisalismy ponad 20 kartek a4 kodu. Prawie nic nie spalismy. Zreszta zobaczysz ta gre gdy skonczymy. W konkursie ludum dare dalismy plame i oczekujemy niskiego miesca bo przeliczylismy sie ze stopniem komplikacji gry. Oddalismy gre nieukonczona, ktora ma duzo wiecej mozliwosci w kodzie, niz zdazylismy wyciagnac na zewnatrz.... Startowalismy w konwencjo JAM. (zauwaz czym sie roznia oprocz czasu trwania ) i stosowalismy sie do reguł. Threef a tak z ciekawosci jak Ci sie podoba? ps: obecnie mamy juz bardziej zaawansowana wersje wraz z animowanymi oddzialami stormtrooper'sów na planszy itd itd ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Nie grałem jeszcze, nie mam czasu (nawet w święta). Wczoraj po wigilii miałem trochę wolnego czasu to sobie przejrzałem co reszta GMClanu zrobiła i widzę po screenach waszej gry że gdzieś to już widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 No, i są wyniki ^_^ #112 Humor(Jam) 2.92 #126 Fun(Jam) 3.00 #142 Mood(Jam) 2.92 #142 Theme(Jam) 3.40 #175 Graphics(Jam) 3.13 #197 Overall(Jam) 2.87 #228 Innovation(Jam) 2.57 #231 Audio(Jam) 2.15 #1012 Coolness 26% Jestem zadowolony, następnym razem będzie lepiej! :P Gratuluję twórcy "Bad Kitty", dobry wynik ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 xD Moja gra ma tylko: #1189 Coolness 0% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 @Xedom - dzieki :) Dla porzadku wkleje tez tutaj (zrobilem screena, nie chcialo mi sie przepisywac): A, no i 87% coolnes yo! //BTW. zastanawia mnie skad 1.5 za muzyke ktorej w tej grze nie ma wcale (nadal plasuje mnie to ponad 400 innymi grami) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Woah gratulację! Będę musiał w to niedługo zagrać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 8 Stycznia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Meh, coś mało za innowacje dostałeś. Pewnie sędziowie przekupieni! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zwycięska gra naprawdę wspaniała :) Myślicie, że GM w HTML5 by to udźwignął? http://deepnight.net/games/ld25-atomiccreepspawner/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się