Elevator Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 jak wyżej, mam w create counter=round(random(255)) i kilka instancji tego samego obiektu. problem w tym, ze zmienna ma wartosc taka SAMA dla każdej instancji. Jak zrobić, żeby ta wartość od momentu stworzenia była inna w każdej instancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Listopada 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Skąd wiesz, że ma tę samą wartość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 u mnie np. chodzi o kolor, przy create wybiera się losowy, wiec za każdym razem gdy wlacze gre/przejde do tego rooma to wszystkie instancje tego obiektu będa miały ustanawiany jakiś losowy kolor, ale każda instancja będzie miała ten sam kolor, bo to jeden obiekt :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Listopada 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Nie. Jak ustawisz każdej losowy kolor, będzie miała losowy. Pytam ponownie - na jakiej podstawie stwierdzasz, że wylosowała się ta sama liczba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 W takim razie robisz coś bardzo źle. Wstaw źródło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 faktycznie robilem cos zle - dopiero teraz zrobiłem nowy przykład i na nim sprawdziłem, dzialalo. okazało się ze po prostu wcześniej 2 obiekty sklejałem w jeden i w ob.przyklad miałem ob.przyklad.zmienna zamiast zmienna sorry za zawracanie wam glowy xp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 faktycznie robilem cos zle - dopiero teraz zrobiłem nowy przykład i na nim sprawdziłem, dzialalo. okazało się ze po prostu wcześniej 2 obiekty sklejałem w jeden i w ob.przyklad miałem ob.przyklad.zmienna zamiast zmienna sorry za zawracanie wam glowy xp A już myślałem, że chodzi Ci o to, że generuje kolory losowo ale przy każdym uruchomieniu losuje je tak samo bo 2 dni temu miałem podobnie w Studio, gdyż trzeba wygenerować podstawę generatora liczb losowych. GML random_set_seed(date_current_datetime()); //podstawa generatora to aktualny czas randomize(); //inicjuje generator liczb losowych</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 dlatego przez dluzszy czas zostane w gmie :> co chwile slysze o jakims problemie w studio ^^ nie na moją glowe to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się