Skocz do zawartości

zmienna inna dla kazdej instancji tego samego obiektu


Elevator

Rekomendowane odpowiedzi

faktycznie robilem cos zle - dopiero teraz zrobiłem nowy przykład i na nim sprawdziłem, dzialalo. okazało się ze po prostu wcześniej 2 obiekty sklejałem w jeden i w ob.przyklad miałem ob.przyklad.zmienna zamiast zmienna

sorry za zawracanie wam glowy xp

 

A już myślałem, że chodzi Ci o to, że generuje kolory losowo ale przy każdym uruchomieniu losuje je tak samo bo 2 dni temu miałem podobnie w Studio, gdyż trzeba wygenerować podstawę generatora liczb losowych.

GML
random_set_seed(date_current_datetime()); //podstawa generatora to aktualny czas

randomize(); //inicjuje generator liczb losowych</span>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...