Skocz do zawartości

Pomocy! Piszę biznesplan


Caporegime

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zależy od studia

 

- Tester Gry; ich możesz odpuścić, ale musisz robić zamknięte bety (jakaś tam oszczędność pieniędzy)

- Grafik; W teorii najlepiej gościu, który dobrze pikseluje 2D, bo to one są popularne w Flash'ówkach, Telefonach i czasem w PC

- Muzyk; To raczej gościu, który robi midi / 8-bitowce

- Programista; Który robi kod

- Dyrektor; Nadzoruje postępy w pracach, najlepiej jakby tworzył grę na własnej koncepcji

 

To takie małe studio, jak będziesz chciał mieć większe, to zatrudniasz więcej programistów, ustalasz lead programistę itd. Zależy w czym to chcecie robić, bo w Game Maker / Game Editor to jeden programista zazwyczaj max jest; w teorii GMStudio ma możliwość (?) pracy na wielu biurkach, ale to chyba niewygodne. Są też inne osoby, ale to bardziej w dużych studiach, ale w małych zastępują ich ci ludzie co napisałem, np. gościu od PR

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typ od fabuły, grafik, muzyk, koder i ktoś od bugów bo samemu NIE DA SIĘ ich wyłapać.

Ja np. sam wymyślam fabułę ( która jest z dupy ), robię grafikę i piszę kod oraz staram się wyłapywać bugi, ale zawsze potrzebuję jakichś testerów. Tylko muzyki sam nie umiem robić.

Zapomniałem dodać najważniejszego, bo jeśli chcesz się w to bawić na pieniądze to potrzebne jest przede wszystkim DOŚWIADCZENIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem... Talentu teraz do grafiki nie trzeba bo niektóre gry przedstawiają tylko cień albo nawet sam kontur postaci a to łatwo nawet zrobić.

Masz rację, ale to zależy głównie od projektu. Normalny przykład: Minecraft, grafika pixelowa, którą pewnie nie jeden z nas bez problemu by namalował, a jaki sukces osiągnęła? Drugi przykład, Terraria, tu troszkę trzeba wiedzieć na temat cieniowania ale dalej jest to coś prostego. Kolejny przykład z naszego forum, nasz użytkownik Nikas i projekt "Top Hat", grafika pixelowa, ale jaka piękna ! Wystarczy praktyka i można mieć niesamowite efekty :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, ale to zależy głównie od projektu. Normalny przykład: Minecraft, grafika pixelowa, którą pewnie nie jeden z nas bez problemu by namalował, a jaki sukces osiągnęła? Drugi przykład, Terraria, tu troszkę trzeba wiedzieć na temat cieniowania ale dalej jest to coś prostego. Kolejny przykład z naszego forum, nasz użytkownik Nikas i projekt "Top Hat", grafika pixelowa, ale jaka piękna ! Wystarczy praktyka i można mieć niesamowite efekty :).

Albo choćby Limbo. Grafika monochromatyczna ale idealnie wpasowuje się w klimat gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...