Caporegime Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witan witan. Otóż wziąłem sobie udział w konkursie na najlepszy biznesplan, i postanowiłem sobie że założę studio co robi gierki. Tylko nie jestem pewien czy dostatecznie się na tym znam :) i jakby ktoś mógł powiedzieć, jakie osoby są niezbędne w studiu, bylbym wdzięczny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Wszystko zależy od studia - Tester Gry; ich możesz odpuścić, ale musisz robić zamknięte bety (jakaś tam oszczędność pieniędzy) - Grafik; W teorii najlepiej gościu, który dobrze pikseluje 2D, bo to one są popularne w Flash'ówkach, Telefonach i czasem w PC - Muzyk; To raczej gościu, który robi midi / 8-bitowce - Programista; Który robi kod - Dyrektor; Nadzoruje postępy w pracach, najlepiej jakby tworzył grę na własnej koncepcji To takie małe studio, jak będziesz chciał mieć większe, to zatrudniasz więcej programistów, ustalasz lead programistę itd. Zależy w czym to chcecie robić, bo w Game Maker / Game Editor to jeden programista zazwyczaj max jest; w teorii GMStudio ma możliwość (?) pracy na wielu biurkach, ale to chyba niewygodne. Są też inne osoby, ale to bardziej w dużych studiach, ale w małych zastępują ich ci ludzie co napisałem, np. gościu od PR Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Listopada 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 designer, project manager, programista, grafik, muzyk, QA (tester), marketingowiec - ale niektóre osoby mogą robić kilka rzeczy na raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Typ od fabuły, grafik, muzyk, koder i ktoś od bugów bo samemu NIE DA SIĘ ich wyłapać. Ja np. sam wymyślam fabułę ( która jest z dupy ), robię grafikę i piszę kod oraz staram się wyłapywać bugi, ale zawsze potrzebuję jakichś testerów. Tylko muzyki sam nie umiem robić. Zapomniałem dodać najważniejszego, bo jeśli chcesz się w to bawić na pieniądze to potrzebne jest przede wszystkim DOŚWIADCZENIE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Czy ja wiem... Talentu teraz do grafiki nie trzeba bo niektóre gry przedstawiają tylko cień albo nawet sam kontur postaci a to łatwo nawet zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Jakie forum tacy fachowcy :thumbsup: . - Dyrektor; Nadzoruje postępy w pracach, najlepiej jakby tworzył grę na własnej koncepcji 10/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skull Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Czy ja wiem... Talentu teraz do grafiki nie trzeba bo niektóre gry przedstawiają tylko cień albo nawet sam kontur postaci a to łatwo nawet zrobić. Masz rację, ale to zależy głównie od projektu. Normalny przykład: Minecraft, grafika pixelowa, którą pewnie nie jeden z nas bez problemu by namalował, a jaki sukces osiągnęła? Drugi przykład, Terraria, tu troszkę trzeba wiedzieć na temat cieniowania ale dalej jest to coś prostego. Kolejny przykład z naszego forum, nasz użytkownik Nikas i projekt "Top Hat", grafika pixelowa, ale jaka piękna ! Wystarczy praktyka i można mieć niesamowite efekty :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Masz rację, ale to zależy głównie od projektu. Normalny przykład: Minecraft, grafika pixelowa, którą pewnie nie jeden z nas bez problemu by namalował, a jaki sukces osiągnęła? Drugi przykład, Terraria, tu troszkę trzeba wiedzieć na temat cieniowania ale dalej jest to coś prostego. Kolejny przykład z naszego forum, nasz użytkownik Nikas i projekt "Top Hat", grafika pixelowa, ale jaka piękna ! Wystarczy praktyka i można mieć niesamowite efekty :). Albo choćby Limbo. Grafika monochromatyczna ale idealnie wpasowuje się w klimat gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się