Jakim Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Ja może wstrzymam się z recenzją i poczekam z graniem na późniejszą wersję, za pierwszym razem chcę mieć wersję, w której irytujące bugi czy cokolwiek innego nie zastąpi mi dawki adrenaliny ;). Tak pobieżnie patrząc, chyba najgorzej komponującymi się elementami gry są teksty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Dobra, skumałem o co biega i przeszedłem tego gościa, tylko narazie zaprzestanę grania, bo na wine nie odtwarzają mi się filmiki, a z dźwięków to tylko jeden na raz(pewnie kodeków mi brakuje). Potem powiem jak mi sie grało jak dosiądę się do pc'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 a ja tu skończyłem i rozwinąłem wszystkie systemy ze zdrowiem związane, krwawienia, bandaże, apteczki igły i nitki, morfiny, pare rodzaji tabletek, wodę zmęczenie wpływ toksyn i innych dziwnych czynników na stan zdrowia.. tylko mental state narazie na niewiele wpływa, a planuje zrobić że jesli zdrowie psychiczne się zaniedba bohater zaczyna fiksować, np sam zaczyna uciekać i wykonywać dziwne odruchy, ataki paniki itp... uff.. wpakowałem do gry no i musze potestować czy się nie zrobiło za trudne. No i dzisiaj chyba ten dzień żeby machnąć nową grafikę i animację głównego bohatera, chociaż odwlekam ile moge bo wiem ile z tym roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 ten płaszczyk wydaje się troche za długi, ale na ogół kozacko. zrób może tak, że jak bohater sobie zryje psychike to w chwilach spokoju będzie gdzieś uciekał, a jak dojdzie do walki to będzie sparaliżowany strachem i nic nie będzie mógł zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 zrezygnowałem z "kulenia" głównego bohatera , bo widocznie nie umiem tego zrobić żeby było wiadomo ocb, a żeby nie wyglądało jak nieudolność zwykła,(edit. chociaż w animacji chodzenia wyszło nawet nawet ;) teraz mam prostą i z utykiem, nie wiem którą wkleić) i narazie bieg wygląda mniej więcej tak: dojdzie jeszcze wyrównywanie kątów i lekki motion blur czyli myśle dużo lepiej. A że animacja biegania to najtrudniejsza do zrobienia z animacji, to myśle że pójdzie już z górki. Także myśle niedługo wrzuce kolejne demo (z dodatkową jedną misją) bo od cholery sie pozmieniało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Jest o wiele lepiej, tylko może troche za mało pochylania do przodu, no i może to ci pomoże przy nogach dodac jakies korekty. http://www.mediafire.com/?dv673cq4cq7w7rg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 tak, skróciłem mu nogi na paru klatkach i pochyliłem do przodu, jeszcze wczoraj zanim to przeczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 nie wiem jak to zanimować żeby sie na stronce ruszało, jakby komuś sie chciało wrzucone pod nazwa sprite37strip12.png lub coś w tym stylu do gma będzie sie gibać : (nie patrzeć na kwadratowe stawy i jakieś niedoróbki koło kontur, wersje sprzed obróbki bo nie wiem jeszcze czy znajdą zastosowanie) jerzy kulej, a.k.a. kuternoga. I pytawszy poraz ostatni, wyprostować mu krok i darować sobie efekty wizualne traumy z dzieciństwa biednego głównego bohatera, czy widać że kuleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Za mocno go pochyliłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 animacje wszystkie są, ekran leczenia jest, pozostaje kwestia okienka quit to windows i motywu śmierci. Co do tego drugiego myślałem o czyś w tym stylu: od 2:40, chodzi o zrobienie animacji śmierci do każdego sposobu na zejście (do kazdego przeciwnika, wykrwawienia, uduszenia itp). W sumie kupe roboty ale chyba jak ze wszystkim w tej grze. Koncepcja do rozkminienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 apropo animacji śmierci takie coś wyszło, krótkie, dosadne, ale lepsze niż takie nic, a jak każdy rodzaj śmierci będzie mieć swoją animację to będzie taki miły smaczek : http://www.youtube.com/watch?v=FWrz65vjaUQ...eature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Irytujący pisk, za głośny za duzo distortu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 to fakt, wymienie jak bede w domu, siedze w pracy tu nie mam programów i bazy dźwięków więc tylko rysowanie zostaje. Drugi, bez dźwięków, więcej gore: http://www.youtube.com/watch?v=r1xJPZXYv8c...eature=youtu.be i trzeci, jeszcze więcej gore: http://www.youtube.com/watch?v=I8nK80IwWx8...eature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 w 2 mało czuć siłę udeżania głowy o podłogę, w 3 średnio widać to gore, ale ogólnie niezły pomysł :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 bo sie urywa w chwili smierci ;) Nie chcialem juz zostawiac jak sie potwory pastwia nad zwlokami jak np w dead space :) Jak wrzucilem w gre tak nawet bez dzwiekow to od razu jakos milej umrzeć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Od teraz będziemy umierać na każdym nowym potworku by odkryć wszystkie animacje xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Ale cisza :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 no wiem :) nie moge sie doprosić o lapka do testów tych filmików, a tylko to już zostało.. no ale prawdopodobnie dzisiaj będzie. edit. zjebane, nie ogarniam tego .dll. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 MAsakra ! :) Wystarczyło zmienić kodeki a nie żadne dlle i wszystko działa. Dostałem do reki komp z błedem z filmikami i naprawa poszła w 3 minuty. A wczesniej zmarnowalem 3 dni na te pieprzone dlle. JEdyna lipa że jakość jest nieco gorsza, a waga dwa razy cięższa, ale powinno pójść już każdemu. Dzisiaj w nocy nowe demko. @Anty leniu masz u mnie minusa! edit. uploading Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się