Nikas Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 nie, nie uważam tak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 O rany!! Jaka czaderska gra! :D przejście gry zajmuje już mi mniej niż 15 minut, z tym, że ja każdy lvl przechodzę bez straty hp, ew. raz oberwę więc dla was będzie to z 20 minut co też już jest dla mnie niezłym wynikiem Jak robiłem kiedyś platformówkę to też szedłem jak burza. Inni siadali i umierali na pierwszej planszy :D Ja grałem ok 30 minut a inni nie przechodzili nawet gry. Stąd pewno tyle piekielnie trudnych gier xD Ludzie sami w nie grają i śrubują poziom trudności :P Wiem, że odkopuję i cytuję stare posty, ale ja tu jestem nowy i mi wolno :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 nie odkopujesz, ta gra MA BYĆ ZROBIONA NIKAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 wiem, robię, ale powoli dzisiaj mam imprezę 18 kolegi, jutro też niby jakaś koleżanki ale wątpię, że się na nią zjawię ( co nie zmienia faktu, że najpierw będę zdychać po tej pierwszej a później i tak wyjdę gdzieś z domu ) więc przez weekend nic nie zrobię :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 I gdzie ta beta? Zdążyłem wrócić z wyjazdu, a tu nadal nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 męczę się z tym bassmodem, bo coś nie chce działać został mi tylko ten problem do poprawy oraz poprawienie gramatyki w tekstach i leci na neta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 oraz PRZEDSTAWIAJĄ TOP HAT BETA Co nowego? -przede wszystkim muzyka wykonana w całości przez Jakima na potrzeby gry -nowe lvle -nowi wrogowie -poprawione błędy -różne urozmaicenia -inneDownload:TOP HAT BETA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easeful Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 cud, miód pitny i malina. 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 cholera, zrobilem sie zbyt casualowy. target jak najbardziej do hardcore'owych graczy. a gra sie fajnie. nieomieszkam dzien za dniem z uporem dojsc do konca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Oj zdecydowanie dla hardkorowych graczy ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Wait da się przejść Shashke bez straty hp? Bo to dziadostwo zdaję się spamić bezsensu. A i mógłbyś zrobić jakiś licznik sekretów po przejściu mapy tam gdzie gostek idzie przez tunel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Da się przejść bez staty hp, przynajmniej ja go tak przechodzę xd Nad tym licznikiem pomyślę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Shashke to idiota. Można przejść bez straty HP. @up: :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Ta już zauważyłem jak :D przyciski A i S są wolne? Bo jak tak to wolał bym wybór broni tam, zamiast na 1, 2 ( daleko trzeba palcami latać ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Tak, są wolne. W sumie dobry pomysł bo mnie też to trochę irytowało ( aczkolwiek mana niby ładuje się wolno, ale wystarczy żeby ciągle latać z shotgunem ). Błędów nie znajdujecie? :33 Wiem, że w 5 i 6 lvlu hp się nie odnawia na początku ale to już poprawione :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 pierwsza smierc dopiero na bossie (szaszce), i teraz zagadka, gralem, zostalo jedno czy dwa zycia, bossowi 1/10 enrgi, mi rownie malo, strzelam.. i gra mi sie wylaczyla. ocb, wygralem? edit. czytam o poziomach 5,6 czyli nie 'where's my next room error; tylko jakas inna awaria (ciach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Jeśli będziesz miał 0 żyć to gra się wyłącza, muszę ustawić, że przenosi do menu. A jeśli to nie to, to nie mam pojęcia bo nigdy sama z siebie mi się nie wyłączyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 mogłem stracić życia :D po prostu szyszka miał tak mało hp, a moja kula byla juz tak blisko celu ze myslalem ze go dojade przed smiercia :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 no widzisz, to load game i mu w końcu dowal :P btw. ta muzyczka już Ci pasuje propa? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Lepsza bardzo zdecydowanie, chociaż mam alergie na takie sample od dziecka więc noga mi w rytm nie latała :) Ogólnie gra bardzo przyjemna, wyważona, nic odbioru nie psuło (może oprócz tej perspektywy :D), wielki plus za bardzo precyzyjne sterowanie, zawsze wolałem staromodne precyzyjne co do piksela ruchy niż ślizgawki jak jazzjackrabbit czy supermeat boy, no i w takie platformówki jeszcze umiem grać :) (przeklejone dla lepszej czytelnosci) edit.2 za drugim razem rozwalilem dziada, blad nie wyskoczyl. W drugiej lokacji efekt perspektywy masz źle. drugi plan powinien sie przesuwac w ta strone co bohater idzie nie w przeciwna, i powolniej, lepiej by wygladalo, realniej. Kierunek przeciwny jesli wstawiasz coś "przed bohaterem", plan bliższy kamery edit. i możesz samą zmienną przesunięcia tła uzależnić od view_x nie od bohatera, wtedy perspektywa bedzie dzialac tylko jak sie rusza ekran, teraz mozna sie krecic w kolko przy krawedzi rooma, ekran sie nie porusza, tło szaleje jakbys cos nie wiedzial jak to z tym to wal :) Obczaje pozniej kolejne etapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Kurde, propa, miałeś rację. Poprawiłem te parallaxy i dopiero teraz widać efekt głębi... jednak muszę je jeszcze poprzesuwać odpowiednio. Poprawiłem także to nagłe wywalanie gry gdy ma się 0 żyć. EDIT: NOWA WERSJA WGRANA, naprawione: -parallax -nagłe wyjście z gry po utracie wszystkich żyć -w lvlach 4,5,6 już odnawia się hp i mana na początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 "Bardzo dobra gra, 2-" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 wiesza mi sie to menu po śmierci, przenosi niby ale nic nie moge kliknąć ani zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 wiem propa, zgrałęm przed chwilą kolejną wersję która już działa :P tylko, że napisy z czarnych się w białe zmieniają, no ale jest gites xd EDIT: jak ktoś ma konta na tych stronach i chce pomóc w reklamie gry to: http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12336357&N=1 http://www.victorygames.pl/forum/viewtopic...?f=8&t=2601 http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=79300&u=1#end http://clickportal.pl/index.php?topic=8016.15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 bug z zatrzymywaniem się od ścian nadal tu jest D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Jaklub, totalnie o nim zapomniałem - ta zapewne kwestia maski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Bardzo przyjemnie się gra. ;) + miło, że po wpadnięciu do kwasu gracz nie traci życia, tylko hp. + ######ście podoba mi się grafika + muzyka (btw. logo Jakima na początku jest na białym tle, przez co napisu prawie nie widać (przynajmniej u mnie, może coś z monitorem mam)) + ogólnie rozgrywka jest fajna - fabuła jest, ale jej nie ma, ale mimo to miło się gra w samą grę, if u know what I mean. -/+ momentami szczegółowość ruchów (np. doskakiwania do platform) jest zbyt natrętna, ale to w sumie nie jest minus, tylko wymaga wprawy Na obecny stan? 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 zauważyłem, że regulowanie wysokości skoku jest dziwne. wciskając bez przerwy Z można powoli opadać z większych wysokości i raczej nie wygląda to na zamierzone. poza tym, skacząc w sprężynę od boku, można się w niej zablokować i posłuchać sampla odbijania się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Jaklub mother of bugs hunting :D Ja niestety nic nie zauważyłem zbyt się spieszyłem z przejściem tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 zauważyłem, że regulowanie wysokości skoku jest dziwne. wciskając bez przerwy Z można powoli opadać z większych wysokości i raczej nie wygląda to na zamierzone. poza tym, skacząc w sprężynę od boku, można się w niej zablokować i posłuchać sampla odbijania się dzięki, dzięki na tym etapie gry takie posty są najbardziej pomocne, bo sam w końcu nie potrafię wyłapać wszystkich błędów to z opadaniem już poprawione z trampoliną i blokowaniem się przy spadaniu w ścianie jeszcze nie, ale w końcu dopiero wstałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się