Niety Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Witam ponownie od dłuższego czasu ;). Chciałbym przedstawić moje nowe problemy: 1.Gdzie zamieścić plik 39dll.dll, wiem że do "pliku z grą" ale gdzie to dokładnie bo mi nie wchodzi 2.może mi ktoś przybliżyć działanie writeshort,readshort,writebyte i readbyte 3.kiedy odpalam gre wyskakuje mi okienko(nie takie od GM'a) a w nim pisze:"Cannot locate include file:C/Users/Alex/Dropbox/Public/39dll.dll" a później:"Error Creating Stand-Alone:Cannot save the game data" Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Lipca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 1. W tym samym katalogu... 2. Te funkcje zapisują w buforze dane typy liczb - wejdź w dany skrypt, jest opis 3. Bo dlla nie znalazło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 w którym katalogu? W folderze GameMaker? czy w jakimś folderze co jest w nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Tam gdzie masz projekt uzywający dlla / tam gdzie .exe po wyeksportowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Lipca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 W tym samym katalogu co gra... masz to opisane w dokumentacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Mam gre np. w folderze "A" , wchodze w niego i jest tam gra.gmk i mam to wkleić do folderu "A"? Jeśli tak to coś nie działa bo dalej wyskakuje mi to samo okno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 W tym katalogu powinien być plik 39dll.dll "C/Users/Alex/Dropbox/Public/", po prostu go tam skopiuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Ale właśnie chodzi o to że nie mam takiego folderu jak: Alex,Dropbox.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 A sprawdź czy masz 39dll w include files. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 tak mam ale dalej nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 To wywal go z tamtąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 O! Dzięki Ediepl, masz u mnie dużego + ;) @Edit:Jak chce przesłać sprita to daje writeshort czy write byte? @Edit2:Ah, i jeszcze 1 jak szła ta komenda żeby zobaczyć swoje IP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 W ten sposób nie wyślesz swojego obrazka. Jeśli chcesz wysłać jego indeks wystarczy writeushort. Do IP jest tcpip. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Mam taki kod GML dllinit(0,1,0) wait=1 if show_message_ext(0,'Host',0,'Join')=1 { hoster=1 } else { hoster=0 } if hoster=1 { client=0 socket=tcplisten(get_integer('Podaj port',0),4,1) if socket<=0 { show_message('Nie moge zalozyc serwera, chyba port jest zajety!') game_end() } else { show_message('Udalo sie zalozyc serwer!') wait=1 } } else { server=tcpconnect(get_string('Podaj ip',0),get_integer('Podaj port',0),1) if server<=0 { show_message('Nie moge sie polaczyc!') game_end() } else { show_message('Podlaczyles sie do serwera!') } } i jak mam zalozony host i daje join to nwm jaki mam wpisać adres IP skąd go mam wziąść? (a z tym spritem chodziło mi o to żeby 2 gracz widział jak wyglądam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 W mojej segnaturce jest opisany przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 ERROR in action number 5 of Step Event for object gracz1: In script readbyte: Error in code at line 6: return external_call(global._BufG, argument0); ^ at position 30: Unknown variable _BufG Takie coś oznacza że źle wgrałem dlla? Jak się nazywa ten twój przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Silnik mmo, ostatni link w sygnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Jak chce żeby drugi gracz widział że coś zniszczyłem to co musze napisać w writeshort()? I jak wygląda ten kod do przełączania obiektów.Np mam obiekt A i B i chce zrobić tak że jeśli coś tam się stanie to obiekt A będzie obiektem B i na odwrót? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Jezu... Żeby coś zniszczyć to musisz wysłać innym informacje co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 A to 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 instance_change() ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Jak pozbyć się lagów? czyli np.jak wysyłać byta co 8 stepow a nie co 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Bez podstawowej znajomości GMLa to ty multi nawet nie ruszysz. GML (create) timer = 0; GML (step) timer += 1; if ( timer > 7 ) { /* tutaj wstaw wysyłanie */ timer = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lipca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Liczenie do 8 do podstawa w tym przypadku! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Panie lordzie ale to alarm je, tego nie pomalujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 A są jakieś inne sposoby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Są, tylko tobie nie chce się szukać. Podpowiedź: FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Jest taki kod związany z przechodzeniem między roomami? np.: if room=2 /i tu jakaś akcja ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 (sry za doubla) Help! może ktoś mi pomóc w zrobieniu czatu (mam już że jak się naciśnie enter to wyskakuje co się napisało) ale jak to zrobić żeby inni widzieli (wiem że writebyte i readbyte) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Człowieku. Na GMClanie są tutoriale do 39dll. Poczytaj. Nie zabieraj się za multi jak nie znasz podstaw. Wysyłasz id wiadomości, stringa i później odbierasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się