mallo Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Witam, mam pewne pytanie. (NIESPODZIANKA!) Otóż chcę wiedzieć jak zrobić tak, że jak wciśniesz lewy guzik myszki to strzela ci laserem z miotacza (który jest obracalnym spritem rąk), ale takim w kawałkach, że może się odbijać tak realistycznie. Najlepiej z particlesów, ale mogą być też sprity. Byłbym bardzo wdzięczny. Używam GM:Studio (i na jednym obiekcie nie działają alarmy.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Aby pociski wylatywały z lufy: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=28090 A żeby wylatywał jeden, to dajesz kod w Mouse Button Pressed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallo Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 A jak się używa particlesów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 a do wyznaczania punktu kolizji(bo mial sie ten laser od scian odbijac) https://gmclan.org/index.php?czytajart=74. zrob tablice 2 wymiarowa, zapisuj x i y do niej a potem rysuj kreski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 A jak się używa particlesów? w GM:Studio ich nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallo Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Jak nie jak są od nich klocki i są w helpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Nie wiem czy są czy ich nie ma, ale jeśli już pytasz o obsługę particlesów, to skorzystaj z helpa i zajrzyj na stronę główną do przykładów, bo jest tam przynajmniej jeden :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Jak nie jak są od nich klocki i są w helpie. Ehe w dziale OBSOLETE functions Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Maja 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Nieprawda, Particle zostają, nie ma atraktorów, destruktorów, changerów itp. dla particli, ale podstawowe zostają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się