micha_i Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Witam. Potrzebuję kodu, który zwracałby mi Id DRUGIEGO obiektu danego typu w stosunku do obiektu, w którym go włączam. Coś jak instance_nearest , tylko że zwraca drugi obiekt z kolei. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 GML first = instance_nearest(obj, x, y); instance_deactivate(first); second = instance_nearest(obj, x, y); instance_activate(first); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 XD o tym nie pomyślałem. Dzieki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 GML first = instance_nearest(obj, x, y); instance_deactivate(first); second = instance_nearest(obj, x, y); instance_activate(first); Moja szczęka jeszcze nigdy nie wylądowała tak nisko! Dzięki Psyś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 A dla dalszych - http://www.gmlscripts.com/script/instances - nth_nearest ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Jak jest już taka podpowiedź to myślę ze każdy już powinien sobie napisać. #995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Jest z tym mały problem. Chcę to wykorzystać do robienia "wielokątów", z tworzeniem linii między tym obiektem, a dwoma najbliższymi. Ale jeśli ustawie te obiekty w room'ie, to po starcie wyrzuca mi w jednym z nich błędy, i nie rysuje linii. Myślę, że jest to spowodowane tym, że 2 obiekty wyłączyły obiekty, które są obiektami pierwszym i drugim dla tego wybranego obiektu. E: chyba użyje tego z GMLscripts... E2: niet, ten sam błąd :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Coś innego jest źle, ten skrypt z gmlscripts nie dezaktywuje nic. Przeczytaj uważnie treść błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Teraz to mi żadnego nie wypisuje: te kropki powinny być połączone w wielokąt. W tej niepołączonej na dole pisze mi, że zmienna pierwszy to jej własne Id. Projekcik: projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 No bo to przecież oczywiste że najbliższym obiektem jest on sam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Fakt, mój błąd. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się