Skocz do zawartości

Drugi najbliższy


micha_i

Rekomendowane odpowiedzi

GML
first = instance_nearest(obj, x, y);

instance_deactivate(first);

second = instance_nearest(obj, x, y);

instance_activate(first);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
first = instance_nearest(obj, x, y);

instance_deactivate(first);

second = instance_nearest(obj, x, y);

instance_activate(first);

Moja szczęka jeszcze nigdy nie wylądowała tak nisko! Dzięki Psyś!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest z tym mały problem. Chcę to wykorzystać do robienia "wielokątów", z tworzeniem linii między tym obiektem, a dwoma najbliższymi.

Ale jeśli ustawie te obiekty w room'ie, to po starcie wyrzuca mi w jednym z nich błędy, i nie rysuje linii. Myślę, że jest to spowodowane tym, że 2 obiekty wyłączyły obiekty, które są obiektami pierwszym i drugim dla tego wybranego obiektu.

E: chyba użyje tego z GMLscripts...

E2: niet, ten sam błąd :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...