I am Żyd and Lewak Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 W 3D Dać tak samo jak w poprzednim temacie że tworzy nowe obj? - jeśli dobrze zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Raczej nie zrobisz bo musiałbyś użyć do tego surface'a na którym rysowałbyś perspektywę i to trzeba by było przekonwertować na texturę funkcją surface_set_texture(). Ale są 2 problemy. 1. W trybie 3D nie działa rysowanie po surface. 2. Nie da się manualnie wyświetlać perspektywy. Ona się wyświetla automatycznie na podstawie podanych ustawień perspektywy. Jednak da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Tymon chyba robił kiedyś coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Tutaj jest coś takiego zrobione ale za pomocą rozszerzenia "surface fix", który naprawia to o czym wspomniałem w 1 punkcie i dodatkowo dodaje parę przydatnych funkcji do surfaców. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=454468&st=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się