Skocz do zawartości

Zablokowane Szukam programisty, mam grafikę;)


Shil

Rekomendowane odpowiedzi

W każdym razie część grafiki. I fabułę! Nie wiedziałam do którego działu to wrzucić, ale ten jest mi najbliższy...

 

Wszystko zaprezentuję i jak ktoś chętny i wie jak to zrobić ;P to niech pisze na pw.

 

Przedstawię projekt gry, pokażę grafikę, konceptarty i fabułę. To mam. Myślę, że gra nie będzie b.

 

skomplikowana do programowania, bo z założenia nie jest złożona...chyba tak.

 

 

mermaid.jpg

 

 

Fabuła:

 

Ludzie wody od zarania dziejów nosili w umysłach wolę Oceanu. Ich wiedza była Jego życiem, a krew

 

tętniła wraz z rytmem odpływów i przypływów. Ale z biegiem czasu, wypaczono znaki dziedzictwa i całe

 

pokolenia zatraciły pierwotną cząstkę stworzenia. Ci których uszy już nie słyszały myśli Oceanu,

 

stali się kalecy. Ich ciała pod wpływem niezrozumiałej natury musiały skarleć, by móc dalej żyć w

 

głębinach wód. Tak powstały kasty, Pierwszych i Odszczepionych, oddzielając od dawnych istot ich

 

nieludzkich braci. Natura uczyniła owe stworzenia podrasą brutalną i agresywną, dając siłę by się

 

bronić, zabierając subtelną, pierwotną magię. Starsi obrócili się przeciwko nim i nadszedł czas, gdy

 

wody Oceanu zabarwiły się czerwienią.

 

Urodziłaś się inna, zmieniona. Pierwsi widząć twą ułomność wyrzekli się Ciebie. Nie będąc w połowie

 

jedną z nich, a tylko po części Odszczepioną, mogłaś nienawidzić i być nienawidzona przez

 

wszystkich. A jednak usilnie chciałaś odnaleźć w sobie pierwotną jaźń. Musiałaś udać się do serca

 

Oceanu, do ciemnej otchłani, by znaleźć Jego umysł i przywrócić spokój, nie tylko sobie...

 

 

 

Rozgrywka:

Platformówka

 

- widok z profilu, labirynt z kamieni, wraz ze schodzeniem coraz głębiej robi się ciemniej...

- chciałabym, o ile to możliwe, by to był porządny labirynt

- grawitacja jak w wodzie, ze swobodnym, ciągłym opadaniem, możliwością pływania do góry, na boki i

 

na skos, pewnie z "wodzeniem za myszką"

- tło nieruchome, tzn. background ma być cały czas widoczny i nieruchomy, a reszta się przesuwać

 

względem niego, jak w Soul of the Darkness.

- animacja pływania jest złożona, jak już gdzieś tam pisałam, tzn. sprite nie tylko się animuje, ale

 

porusza po dziwnym, falującym torze...

- przeciwnicy to oczywiście inni odszczepieni oraz istoty morza jakieś dziwne rybki, meduzy itd.

- każde odnalezienie źródła, z którego wydobywa się pierwotna magia ma powodować przemianę (nagłą) z

 

formy odszczepionej na bardziej ludzką, co będzie przełączać jej zdolności z walki ręcznej na magię.

 

Pojawi się pasek many. Magia będzie pakerna, jednak słabiej działa na odszczepionych niż na inne

 

istoty morza. Nie działa na Pierwszych. Efekt jest nietrwały, zdolności te będą zanikać z upływem

 

czasu i główna bohaterka będzie wracać (płynnie) do swojej postaci, tracąc moc i będąc coraz

 

bardziej bezbronną, a potem z powrotem przełączać się na walkę ręczną. Walka ręczna jest skuteczna w

 

stosunku do istot magicznych i stworzeń wodnych.

- przeciwnicy będą atakować tylko formy przeciwne, tzn. Odszczepieni zaatakują tylko bohaterkę w

 

formie magicznej i na odwrót.

- w grze co pewien czas powinny się pojawić gry logiczne, np. jakieś odrzwia z łamigłówką do

 

ułożenia.

 

 

 

Tu konceptarty dla tych, co nie widzieli w galerii grafik:

1

2

3

4

5

6

 

 

Paczomałż: ^^

 

paczomalz0646c.gif

 

 

 

Screeny:

 

screenek.jpg

gui2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
A można prosić o ponowne wstawienie grafik testowych?

Chciałbym rzucić okiem jak to ma mniej więcej wyglądać.

 

Temat już stary i nieaktualny, bo znalazłam Programistę.:)

Ale mogę wrzucić coś grafy, a co mi tam, czy wrzucę tu, czy do galerii, czy do aktualnych - tam gdzieś pływa meduza. A wrzucę screena z HP + jakiś widoczek z głębszych wód.

 

gui2.jpgscreenek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Kurcze korci, a jakiś opis może, co trzba zrobić?

 

 

ogółem, to poruszanie platformowe, tyle że w wodzie, ataki itd. Plansze mają być labiryntem z kilkoma zamkniętymi drzwiami. Żadnego ekwipunku. Rozwój postaci raczej prosty, dodawanie do ataków lub magii. Przełącza się postać w dwa tryby, każdy z nich jest inny, inaczej wtedy postać jest postrzegana przez wrogów. Ewentualnie łamigłówki (mam dwie), w których trzeba trochę porobić przełączników, odnajdywanie drogi itd.

Moim marzeniem byłoby, by tło falowało, sama robiłam taki elekt nakładając dwa obrazy na siebie i zmieniając ich opacity i to dawało piękny efekt, ale nie wiem, czy da sie zrobić to kodem, by nie muliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...