Shil Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 W każdym razie część grafiki. I fabułę! Nie wiedziałam do którego działu to wrzucić, ale ten jest mi najbliższy... Wszystko zaprezentuję i jak ktoś chętny i wie jak to zrobić ;P to niech pisze na pw. Przedstawię projekt gry, pokażę grafikę, konceptarty i fabułę. To mam. Myślę, że gra nie będzie b. skomplikowana do programowania, bo z założenia nie jest złożona...chyba tak. Fabuła: Ludzie wody od zarania dziejów nosili w umysłach wolę Oceanu. Ich wiedza była Jego życiem, a krew tętniła wraz z rytmem odpływów i przypływów. Ale z biegiem czasu, wypaczono znaki dziedzictwa i całe pokolenia zatraciły pierwotną cząstkę stworzenia. Ci których uszy już nie słyszały myśli Oceanu, stali się kalecy. Ich ciała pod wpływem niezrozumiałej natury musiały skarleć, by móc dalej żyć w głębinach wód. Tak powstały kasty, Pierwszych i Odszczepionych, oddzielając od dawnych istot ich nieludzkich braci. Natura uczyniła owe stworzenia podrasą brutalną i agresywną, dając siłę by się bronić, zabierając subtelną, pierwotną magię. Starsi obrócili się przeciwko nim i nadszedł czas, gdy wody Oceanu zabarwiły się czerwienią. Urodziłaś się inna, zmieniona. Pierwsi widząć twą ułomność wyrzekli się Ciebie. Nie będąc w połowie jedną z nich, a tylko po części Odszczepioną, mogłaś nienawidzić i być nienawidzona przez wszystkich. A jednak usilnie chciałaś odnaleźć w sobie pierwotną jaźń. Musiałaś udać się do serca Oceanu, do ciemnej otchłani, by znaleźć Jego umysł i przywrócić spokój, nie tylko sobie... Rozgrywka: Platformówka - widok z profilu, labirynt z kamieni, wraz ze schodzeniem coraz głębiej robi się ciemniej... - chciałabym, o ile to możliwe, by to był porządny labirynt - grawitacja jak w wodzie, ze swobodnym, ciągłym opadaniem, możliwością pływania do góry, na boki i na skos, pewnie z "wodzeniem za myszką" - tło nieruchome, tzn. background ma być cały czas widoczny i nieruchomy, a reszta się przesuwać względem niego, jak w Soul of the Darkness. - animacja pływania jest złożona, jak już gdzieś tam pisałam, tzn. sprite nie tylko się animuje, ale porusza po dziwnym, falującym torze... - przeciwnicy to oczywiście inni odszczepieni oraz istoty morza jakieś dziwne rybki, meduzy itd. - każde odnalezienie źródła, z którego wydobywa się pierwotna magia ma powodować przemianę (nagłą) z formy odszczepionej na bardziej ludzką, co będzie przełączać jej zdolności z walki ręcznej na magię. Pojawi się pasek many. Magia będzie pakerna, jednak słabiej działa na odszczepionych niż na inne istoty morza. Nie działa na Pierwszych. Efekt jest nietrwały, zdolności te będą zanikać z upływem czasu i główna bohaterka będzie wracać (płynnie) do swojej postaci, tracąc moc i będąc coraz bardziej bezbronną, a potem z powrotem przełączać się na walkę ręczną. Walka ręczna jest skuteczna w stosunku do istot magicznych i stworzeń wodnych. - przeciwnicy będą atakować tylko formy przeciwne, tzn. Odszczepieni zaatakują tylko bohaterkę w formie magicznej i na odwrót. - w grze co pewien czas powinny się pojawić gry logiczne, np. jakieś odrzwia z łamigłówką do ułożenia. Tu konceptarty dla tych, co nie widzieli w galerii grafik: 1 2 3 4 5 6 Paczomałż: ^^ Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Biorę to. Szczegóły na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_driver Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 No to życzę wam kolejnej gry roku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 4 Marca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Powodzenia, jak się wyrobicie to Tymony/CA 2012 gwarantowane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Tak. Będzie hattrick ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Zapowiada się super :thumbsup: , życzę powodzenia przy projekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BATOREX Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 A można prosić o ponowne wstawienie grafik testowych? Chciałbym rzucić okiem jak to ma mniej więcej wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 A można prosić o ponowne wstawienie grafik testowych? Chciałbym rzucić okiem jak to ma mniej więcej wyglądać. Temat już stary i nieaktualny, bo znalazłam Programistę.:) Ale mogę wrzucić coś grafy, a co mi tam, czy wrzucę tu, czy do galerii, czy do aktualnych - tam gdzieś pływa meduza. A wrzucę screena z HP + jakiś widoczek z głębszych wód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Odświeżam temat. Niestety Uzjel nie może zająć się grą, więc mam grafikę i fabułę, większość, do owej gry i szukam programisty. Akurat są święta, więcej czasu, więc wzięłam się za to i odświeżam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Kurcze korci, a jakiś opis może, co trzba zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Kurcze korci, a jakiś opis może, co trzba zrobić? ogółem, to poruszanie platformowe, tyle że w wodzie, ataki itd. Plansze mają być labiryntem z kilkoma zamkniętymi drzwiami. Żadnego ekwipunku. Rozwój postaci raczej prosty, dodawanie do ataków lub magii. Przełącza się postać w dwa tryby, każdy z nich jest inny, inaczej wtedy postać jest postrzegana przez wrogów. Ewentualnie łamigłówki (mam dwie), w których trzeba trochę porobić przełączników, odnajdywanie drogi itd. Moim marzeniem byłoby, by tło falowało, sama robiłam taki elekt nakładając dwa obrazy na siebie i zmieniając ich opacity i to dawało piękny efekt, ale nie wiem, czy da sie zrobić to kodem, by nie muliło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 x=xx+sin(czas) y=yy+cos(czas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheLukLook Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Nie wiem czy znajdziesz jakiegoś programistę. Pomógłbym ci, ale sam muszę zrobić swój projekt Back Knife. Może byś coś zrobił dla mnie grafiki a bym ci potem pomógł w grze. Jednak pamiętaj, że ci nie wszystko zrobie ;p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Już znalazła :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ach, czemu dopiero dziś to zauważyłem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 A kto się tym w końcu zajął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Z tego co Shil mi mówiła to ediepl, i mają już dużo skończone. Graficznie jest ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ha! Nie było mnie chwilę i tu takie rzeczy się dzieją. Dziękuję Threef, że czuwasz. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi