dyzmek Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam piszę nowy silnik i zamierzam na nim trochę pośmigać nazywa się on DyZmEnIuSz Engine wraz z tworzeniem silnika tworzę już pierwszą grę na nim będzie to Survival Horror z akcją a oto jego fabuła. podczas lotu na jedna z misji nad jednym z miast rozbija się samolot z żołnierzami na pokładzie szybko dowiadujesz się o przeszłości miasta mieszkała tutaj przed laty trędowata dziewczyna z patologicznej rodziny o imieniu Arra nikt jej nie chciał rodzice się jej wyżekli nikt nie chciał się z nią bawić zdesperowana dziewczyna popełniła samobójstwo poprzez powieszenie teraz każdy kto przybywa to opustoszałego miasta ginie w tajemniczych okolicznościach. A tutaj 2 pierwsze screeny Screen 1- https://gmclan.org/up6167_6_grafika.html ( na tych ustawieniach grafy gra się już lekko ścina ale to wina mojego kompa). Screen 2- https://gmclan.org/up6167_5_Rejected.html Klawisz Z-grafika obracana (cienie bardzo szczegółowe) Klawisz X - zalecane ustawienia graficzne gra chodzi dość płynnie ale ja na screenie pierwszym mam na 2 razy X i gra się dość tnie. Klawisz C-wyłącza cienie to ustawienie zalecany na bardzo słabe pecety by ponownie włączyć cienie korzystamy ponownie z klawiszów Z LUB X. Gre można oczekiwać po lutym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Niema to jak stworzyć grę z przykładów, creditsy będą dłuższe od listy osób znienawidzonych przez Kaczyńskiego :jezor: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 nie każdy umie kodzić a z przykładów ja analizuję i wprowadzam a poza tym nie będę się ci tłumaczył nic ci grać nie będzie kazał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Jest postęp wcześniej Dyzmek nawet przykładów nie potrafił skleić ze sobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 juz nie ebdzie w pierwszje grze ustawien grafy poniewaz byly z tym problem optymalizacyjne bedzie glowna domyslna ale w przyszlosci postaram sie to zmienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Listopada 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Fajne światła, ale znajdź grafika, bo ta moja cysterna sprzed miliona lat i postać narysowana przez małpę to kiepski zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 jakl rysujesz cienie, to daj im proszę interpolację, to nie będzie pixelozy. i najlepiej dla cieni rób grafiki w większej rozdzielczości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Drogi Patryku, zapomniałeś wspomnieć o moim 50% udziale w programowaniu Twojego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Czemu to takie liniowe? :( To nie platformówka, nie prowadź za rączkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się