kriso99 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Tytuł:"hłopki"[nazwa robocza] Gatunek:TDS- Topdown shooter Opis: Gra o zombie. Świat zaatakowała choroba, która atakuje ludzi nietylko. Przejawia się ona tym, że ludzie zamieniają się w potwory, które są strasznie agresywne lecz za to tępe i głupie. Z czasem uczą obchodzić się z bronią, rzucać smołą i innymi bajerami. Ma wyjść z tego gra online multiplayer. Autorzy: Programowanie: ja[kriso99] Fabuła: ja[kriso99] Grafika: raperr Muzyka: niema Screeny: czekam na pomysły i oceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 "hwytliwy" tytuł. Słyszałeś o czymś takim jak przecinek. ;P Cóż nie lubię oceniać zapowiedzi zrobionych w pięć minut, bo zazwyczaj są one poniżej poziomu jeden jak ta. Ludzie nie potraficie napisać coś więcej o fabule, przecież widać od razu, że ta gra nigdy nie wyjdzie, albo będzie cienka. Zapowiedź jest wizytówką gry jeśli będzie wciągająca to ludzie będą czekać na grę, a jeśli będzie robiona na odwal się w pięć minut to nikt po raz drugi nie zajrzy do tego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 "hwytliwy" tytuł. Słyszałeś o czymś takim jak przecinek. ;P Cóż nie lubię oceniać zapowiedzi zrobionych w pięć minut, bo zazwyczaj są one poniżej poziomu jeden jak ta. Ludzie nie potraficie napisać coś więcej o fabule, przecież widać od razu, że ta gra nigdy nie wyjdzie, albo będzie cienka. Zapowiedź jest wizytówką gry jeśli będzie wciągająca to ludzie będą czekać na grę, a jeśli będzie robiona na odwal się w pięć minut to nikt po raz drugi nie zajrzy do tego tematu. Ja jestem git bo pier**** zasady i nie jestem frajerem więc zajżę jeszcze raz do tego tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 bogowie - ależ to brzydkie D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Fajne screeny z jednego room-a, ciekaw jestem ile godzin/ minut tę grę tworzyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 1.roomy nie są porobione- jeden room w którym wszystko testuje 2.hud jest do wymiany 3.paski po prawej stronie znikną 4.to nie będzie single tylko multiplayer 5.to jest dopiero ok 40% procent projektu, graficznie to 20% 6.kur2 to moja pierwsza gra więc ogarnijcie się z tymi ocenami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BanDa Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Pierwsza gra i bierzesz się za multi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 pierwsza gra która ma się udać :) prędzej tak sobie próbowałem, poznawałem funkcje ale niestety zawsze za wysoko postawiłem sobie poprzeczką i nie ogarnąłem!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BanDa Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 I teraz też dajesz za wysoko ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Latarka przenika przez ściany, za multi nawet się nie bierz no chyba że co-operacja na 2 osoby. Jak na pierwszą grę wygląda super :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Jak na pierwszą grę wygląda super :thumbsup: . Czytaj uwaznie, napisał że pierwsza gra która ma się udać, a nie jego pierwsza gra którą wgl stworzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Rozumiem, że bronie z Soldata tymczasowe? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 To jedna z tych gier, które bankowo nie wyjdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Poprzednie moje pseudo gry nie miały prawa się udać, to tylko były ćwiczenia, jak spojrzę dzisiaj na kod to nie wiem o co chodzi;) 39dll dosyć ogarniam mam już napisane przesyłanie wszystkich zmiennych w playerze na wielu graczy i nawet ładnie wyglądakod. Trzeba teraz poprawić singla i przepisać do multi niewiem tylko jak zrobić przesyłanie zmiennych o zombie. Bronie już takie zostaną tylko ostatnia to będzie awp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Listopada 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Czekam na tytułowe "chłopki". Obsadzenie bab ze wsi w grze to nowatorski pomysł! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ja jestem git bo pier**** zasady i nie jestem frajerem więc zajrzę jeszcze raz do tego tematu Też zajrzałem, mimo iż nie miałem ochoty, ale byłem ciekaw jak kriso99 zareaguje na mojego posta i zobaczyłem jeden przecinek, niestety był tam gdzie być go nie powinno. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Najlepsze z tego wszystkiego są sprite'y z CS 2D i nie twój skrypt latarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Z CS2D? :) I z Soldata.. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Moze i nie wyjdzie ale jak na pierwsza gre to wyszła nawet dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 1.wyjdzie!!!! 2.grafika z żadnego Soldata, ani CS2D tylko od raperra 3.jak na moje możliwości to kod jest bardzo zaj*biaszczy, optymalny, i nie mam z nim żadnego problemu 4. :helpsmilie: chciałbym zrobić ściany w 3d dlatego proszę o pomoc na pw!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 4. A po cholerę? :I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Pixelartowe sprity + ściany jako trójwymiarowe bryły? To nie ma prawa się udać lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Z grafą nie jest źle, ale np. (jak pisał Edie) latarka przenika przez ściany. No i według mnie mgła raczej powinna zasłaniać ściany ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 OK dzięki to wtedy nie będzie ścian 3d mógł mi ktoś podać jakiś silnik latarki, która nie przenika przez ścianę(sam taki dobry nie jestem żeby zrobić takie coś) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Mógłbyś poszukać na Game Maker Community. Tam byś sporo tego znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 L3s od Phoenix'a - bardzo dobry, używam go w moim aktualnym projekcie i spisuje się super, właściwie to chyba najlepszy system oświetlenia dla GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się