Mokrad Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Witajcie! Moj hero tj. Mario :D ma sie np. poruszac w prawo. I normalnie jest animacja ale gdy puszczam przycisk on sie zatrzymuje, ale animacja poruszania dalej jest? Co zrobic by zmienil na inny sprite? Moj kod: Keyboard: Right GML if place_free(x+4,y) {x+=4} sprite_index=Mario_idzie_right Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Człowieku przestań zakładać durne tematy gdzie odpowiedzi są w FAQ!!! GML image_speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Czlowieku myslsiz ze tego nie dawalem?! W dodadtku ma zmienic an inny sprite czego w FAQ nie ma! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 if not keyboard_check(vk_right) then sprite_index=stoj nie bedzie dzialac, to tylko naprowadzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Zrob w Event. Gdy puscisz przycisk w prawo GML image_speed = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Października 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Czlowieku myslsiz ze tego nie dawalem?! W dodadtku ma zmienic an inny sprite czego w FAQ nie ma! Event Release Key Right: GML sprite_index = twoj_inny_sprite; Można też na klockach (change sprite). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 To ja może podłączę się do tematu: jak zmienić animację na chodzenie po skończonej animacji ataku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Event Animation End: GML if sprite_index = animacja_ataku sprite_index = chodzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się