dzelo3 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Witam. mój problem jest trochę złożony... na początek : tworzę grę przeglądarkową, typu ikariam, gladiatus, ogame itp. Moja gra będzie się różniła tym że będzie otwierana jako aplikacja zrobiona w GM. Chciałbym, aby gra, non stop była połączona z serwerem MySQL mojej strony i żeby na bieżąco wysyłała i odbierała dane z tabel. Pytanie jest takie czy MySQL się do tego nadaje ? Jeśli tak to prosiłbym o linki, do przykładów i poradników, jak połączyć GM z MySQL. Czytałem że można wykorzystać dll'e do połączenia, ale chyba musiałbym to łączyć w każdym stepie. Może mógłbym zrobić jakiś inny "serwer" ? byle by nie korzystał z mojego komputera, bo serwer powinien być zawsze aktywny. czekam na rady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Jeszcze wczoraj rozważałem taki pomysł :P Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 dzięki za link, ale byłem na tym już wcześniej. link do ściągnięcia gmsql jest niedostępny, a w sieci tego nie mogę znaleźć... czekam na kolejne odpowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Link wkleiłem po to by pokazać że raczej nie jest to dobry pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 w takim razie jaki "serwer" mógłbym wykorzystać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 No idea... Zrób tak jak myślisz a potem podziel się z nami swoimi problemami byśmy mogli się na nich uczyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 mam kolejne pytanie : Jak uaktywnić plik PHP w GM oraz jak "wczytać" i "wgrać" do niego zmienne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 zrobiłem tak, że gra ściąga plik php ze strony www, a linijki pliku przerabia na zmienne w pliku napisałem połączenie z bazą, zapytanie i wyświetlenie zmiennych do osobnych linijek. a więc jakoś mi się udało pobrać zmienne z bazy, jak mogę teraz, w podobny sposób, zapisać dane w bazie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Może po prosty zrezygnuj z bazy, i zrób to na plikach, dodaj odpowiednie kodowanie i będzie gut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 8-my wynik w Google i masz GEXa do obsługi MySQL - http://gmbase.cubedwater.com/?page=extension&id=186 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 co do gmsql : polecenie gmsql_init() wywala "unexpected error occured when running the game" i wyłącza grę z tego co wiem, to "init" stawia się na początku aby "włączyć" extension mogę zrezygnować z bazy ale potrzebuję coś typu serwer który będzie non stop włączony dlatego nie chce tego łączyć z moim kompem. To jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 odświeżam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Października 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Kupić serwer. Niestety, aby osiągnąć niektóre rzeczy trzeba zainwestować :) Btw. połączenie klient-mysql będzie dość wolne, podatne na zakleszczenia, oraz manipulacje. Nie mówiąc już o tym, że dekompilacja gry da dostęp do Twojej bazy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Ja jednak się uprę, chce zostać przy mysql. Wytłumaczy mi ktoś jak obsłużyć gmsql ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się