exp Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Idąc tą drogą, cała ta gra nie jest realistyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Taa, grafiki na razie są nierealistyczne.. Może duchy i takie tam zastąpię wiedźmą jako normalnym NPC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Wstań, unieś głowę, wsłuchaj się w słowa. Pieśni o małym rycerzu Duchy? Nie. Wiedźmy mogą być. Jak dla mnie możesz wszystko zaprawić dużą ilością polityki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Polityka? Może w kilku wątkach fabularnych się pojawi, jeśli gracz postanowi być zawalidrogą sejmikowym :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Zacząłem robić prostą mechanikę rozmowy opartą na klockach, bo jeśli chodzi o tekst w kodzie to na razie się w nim gubię :D i mam takie pytanie, nie da się jakoś zastąpić pól Yes i No w Question innym tekstem? E: ajajaj, już wiem czemu nie mogłem zrobić tekstu w kodzie, zapomniałem o jednym ważnym elemencie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 da sie. var a; // zrob zmienna tymaczasowa a=show_message_ext('Pytanko','Odpowiedz na tak','','Odpowiedz na nie')//i zapisz do niej wynik z tabelki if a=1{akcja na tak} // albo zero, nie wiem nie korzystalem z tego nigdy else if a=3{akcja na nie} // albo 2 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Dzięki, a jest możliwość jakiejś zmiany rozmiaru pola odpowiedzi? Bo chciałbym żeby odpowiedź to było kilka słów, a nie góra jedno (i to krótkie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Tak, po prostu wpisz sobie odpowiedź jaką długą chcesz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Tak robię, ale właśnie o to chodzi że wymiary pola się nie zmieniają i pokazuje się tylko środek odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Kurcze... Kiedyś używałem tej opcji do zmiany wielkości buttonu (a może to była zmiana backgrounda u buttona). Nie pamiętam, poczekaj zaraz poszukam. EDIT: https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=50 Tutaj może coś być ale nie mogę nic gwarantować bo sam nie przeczytałem D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 30 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 niby coś tam jest, ale nie bardzo wiem jak upchnąć to w kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Dobra, podbijam temat i wracam do projektu z tą zmianą, że grafiki będą w rzucie izometrycznym. I tu pojawia się kolejne noobskie pytanie. Mianowicie, mam kilka zastępczych grafik postaci stojącej, idącej i tak dalej, w różnych kierunkach - i jak automatycznie zmieniać grafikę zależnie od kierunku w którym porusza się objekt? Mam 8 kierunków, i chciałbym taki efekt że jeśli myszką kliknie się w (mniej więcej, w przybliżeniu) na prawo od postaci to zmienia ona sprite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 zrob sobie te sprity np. ziom0,ziom1,ziom2 - ale z tym, zeby ziom0 szedl w prawo, ziom1 szedl po przekatnej gora-prawo i tak zatocz kolo do prita ziom7. A potem przy kliknieciu: var zmienna; zmienna=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) execute_string('sprite_index=ziom'+string(zmienna div 45)) if zmienna>=315 then sprite_index=ziom0 nic lepszego nie wymysle ;x mozna oczywiscie var zmienna; zmienna=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) if zmienna>=0 and zmienna<45 then sprite_index=idz_lewo ... ale tak szybciej :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Jakoś nie bardzo mi to działa, czy da się to załatwić jakoś tak? jeśli global left pressed, to, tak jak to było chyba nawet w tym temacie (?) tworzy się obj_costam. i jeśli kąt między graczem a objektem wynosi na przykład 90 stopni, to sprite zmienia się na spr_bohater_idzie_prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 1. A o czym pisałem? ^^ 2. Poco mierzyć kąt pomiędzy zrobionym obiektem, jak mozna point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) 3. Wytlumacze jeszcze raz, bo powinno dzialac(nie sprawdzalem, nie mam gm przy sobie) a wiec: masz 8 spritow. Ten co idzie w prawo dajesz ziom_idzie_0 Ten co idzie w prawo-gora dajesz ziom_idzie_1 Ten co idzie w gore dajesz ziom_idzie_2 Ten co idzie w gora-lewo dajesz ziom_idzie_3 Ten co idzie w lewo dajesz ziom_idzie_4 Ten co idzie w lewo-dol dajesz ziom_idzie_5 Ten co idzie w dol dajesz ziom_idzie_6 Ten co idzie w dol-prawo dajesz ziom_idzie_7 i teraz przy kliknieciu: GML var zmienna; zmienna=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) execute_string('sprite_index=ziom'+string(zmienna div 45)) if zmienna>315 then sprite_index=ziom0 czyli bierze direction pomiedzy graczem a myszka, dzieli na 45, ładnie zaokrągla i wynik to numerek sprita! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 No, dzięki, teraz wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 To kiedy mozemy sie jakiegos demo spodziewac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 hmmm... Do małej demówki nie brakuje tak wiele - jeszcze postaram się dopracować AI, walkę, a oto co mam: - rozmowy - poruszanie się - ekwipunek - statystyki (walka, jeździectwo, charyzma...) - w miarę rozwinięte AI podczas zwykłych akcji - rozpoczęte AI podczas walki - rozpoczęty system questów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 swykłych Rozmowy w grze będą na tym samym poziomie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 UPS, już poprawiłem, dzięki za uwagę :D Pisałem na szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Października 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Rozmowy w grze będą na tym samym poziomie? Będą rapowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 O Tak! Tego trzeba! Dorób bitwy freestyle'owe. Między szlachcicem a bandą mołojców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 +1 Wymyśliłbym coś sarmackiego na szybko ale nie chcę się bardziej kompromitować :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Może jakiś screen nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Właśnie przygotowuję scenerię na testowej mapce, bo po zmianie grafik jest tam dość pustawo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Grafikę zmieniłeś? Ciekawe jak teraz wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Hmmm. Wygląda nieco dziwnie, bo jako zastępczych użyłem Reiner's Tilesetu i moja szlachta wygląda jak średniowieczne rycerstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Wrzuć jakieś screeny do oceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Ok, odpalę i wrzucę coś bo przed chwilą zrobiłem parę elementów miasta - ale nadal biednie to wygląda, zmieniłem też ekwipunek (będzie pod klawiszem, 1 dla statystyk 2 dla wyposażenia, 3 ewentualnie dla jakichś questów) i na razie nie jest widoczny. OK, w pierwszym poście 3 poprawione screeny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Teraz to jest ładne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się